Neket Skrevet 4. januar 2014 #21 Skrevet 4. januar 2014 Savner allikevel en "rapporter" funksjon når jeg ser slikt. Mange bryllupsbilder igjen i dag også, forresten... 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #22 Skrevet 4. januar 2014 Ser på det som en slags sjekkeapp. For min del så er terskelen for å like noen og evt chatte med noen der MYE MYE lavere enn å ta kontakt med noen på sukker, eller andre steder. Jeg er imidlertid veldig selektiv med hvem jeg liker og dermed siler man jo ut ganske mange, og jeg tenker jo at det er en ekstra mulighet til å møte folk. Om intensjonene fra mange ikke er å finne en livspartner så åpner den jo iallefall at man kan oppdage folk, snakke med dem, møte dem, og hvem vet om man dermed treffer en man kommer overens med på andre måter også? Det blir jo litt som byen f.eks; en måte å treffe folk på uten at du har det teite presset som er der når man bruker sukker og lignende steder der MÅLET er å finne ut om man passer sammen som livspartnere Anonymous poster hash: 435d4...0e2 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #23 Skrevet 4. januar 2014 Feil! Blir som å si at Fridays på Karl Johan ikke er en pub/disco/utested, men kun et sted man går for å finne noen å pule med. Bildet er nok noe mer nyansert enn du tror:)Man kan finne kjærligheten på Tinder, for all del. Man kan finne kjærligheten på et bordell også, men det vil jo fortsatt være et horehus. Tinder er en glansbildebok med mulige sexpartnere der utseende er det eneste du skal avgjøre. Ganske usmakelig å bruke som sjekkearena en puleapp der eneste formål er å sette deg i kontakt bare med de du mener er "deilige nok" for deg og slippe å bli brydd med alle de fæle, ekle, uatraktive. Anonymous poster hash: a4711...843 1
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #24 Skrevet 4. januar 2014 Man kan finne kjærligheten på Tinder, for all del. Man kan finne kjærligheten på et bordell også, men det vil jo fortsatt være et horehus. Tinder er en glansbildebok med mulige sexpartnere der utseende er det eneste du skal avgjøre. Ganske usmakelig å bruke som sjekkearena en puleapp der eneste formål er å sette deg i kontakt bare med de du mener er "deilige nok" for deg og slippe å bli brydd med alle de fæle, ekle, uatraktive.Anonymous poster hash: a4711...843 Og du føler at du er i kategorien "fæl, ekkel, uatraktiv" eller? For ja, jeg forstår at for de som ikke får så mye oppmerksomhet pga utseende så er slike app'er bad news. Men samtidig sånn er det jo overalt. Ta et bilde hvor du ser bedre ut enn du gjør i virkeligheten (de fleste gjør jo det uansett) og sats på at noen vil treffe deg og at du sjarmerer dem der. Puleapp, sjekkeapp, kjærlighetsapp.. kjært barn har like mange navn som folk har utgangspunkt for å bruke det. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #25 Skrevet 4. januar 2014 Og du føler at du er i kategorien "fæl, ekkel, uatraktiv" eller? For ja, jeg forstår at for de som ikke får så mye oppmerksomhet pga utseende så er slike app'er bad news. Men samtidig sånn er det jo overalt. Ta et bilde hvor du ser bedre ut enn du gjør i virkeligheten (de fleste gjør jo det uansett) og sats på at noen vil treffe deg og at du sjarmerer dem der. Puleapp, sjekkeapp, kjærlighetsapp.. kjært barn har like mange navn som folk har utgangspunkt for å bruke det.Jeg synes jeg ser rimelig ordinær ut, men har aldri hatt problemer med utseendet når det gjelder damer. Har heller ingen problemer med at folk går etter utseendet for ONS og fuckfriends. Jeg gjør jo det selv. Det hadde vel vært rarere å ikke gjøre det? Seksuell tilfredstillelse her og nå krever jo sterk tenning her og nå. Men å bruke utseende som hovedkriterie og ekskludere alle som ikke umiddelbart fremstår som pene nok når man ser etter noe mer enn sex er ikke bare fullstendig usmakelig. Det er et alvorlig samfunnsmessig sykdomstegn knyttet til en absurd jakt på trofeer og perfekt fasade. Du må være så og så pen for å være god nok for meg lizm. Den tanken hører ikke hjemme i et voksent hode. Anonymous poster hash: a4711...843 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #26 Skrevet 4. januar 2014 Jeg synes jeg ser rimelig ordinær ut, men har aldri hatt problemer med utseendet når det gjelder damer. Har heller ingen problemer med at folk går etter utseendet for ONS og fuckfriends. Jeg gjør jo det selv. Det hadde vel vært rarere å ikke gjøre det? Seksuell tilfredstillelse her og nå krever jo sterk tenning her og nå. Men å bruke utseende som hovedkriterie og ekskludere alle som ikke umiddelbart fremstår som pene nok når man ser etter noe mer enn sex er ikke bare fullstendig usmakelig. Det er et alvorlig samfunnsmessig sykdomstegn knyttet til en absurd jakt på trofeer og perfekt fasade. Du må være så og så pen for å være god nok for meg lizm. Den tanken hører ikke hjemme i et voksent hode.Anonymous poster hash: a4711...843 Tror de fleste er enige i det, men det betyr jo ikke at Tinder ikke kan brukes som et utgangspunkt for å finne noen som skal være "noe mer". Utseendet er jo det man legger merke til hos folk først, og det er enten utseendet eller noe ved en person som gjør at man blir nysgjerrig og vil vite mer. Det er jo utgangspunktet for de fleste relasjoner da man ikke kjenner hverandre fra før. Og det å chatte med folk på tinder, møte noen osv kan jo være et utgangspunkt for å bli kjent og da finner man jo ut om alt det andre som bør være der for å kunne inngå et mer seriøst forhold er der. Det blir jo bare som en ekstra arena for å oppdage/treffe nye potensielle folk. Anonymous poster hash: 435d4...0e2 3
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #27 Skrevet 4. januar 2014 Savner allikevel en "rapporter" funksjon når jeg ser slikt. Mange bryllupsbilder igjen i dag også, forresten... Men det er jo ikke ditt problem?? så lenge du ikke klikker liker på personen og han får mulighet til å snakke med deg???
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #28 Skrevet 4. januar 2014 Jeg synes jeg ser rimelig ordinær ut, men har aldri hatt problemer med utseendet når det gjelder damer. Har heller ingen problemer med at folk går etter utseendet for ONS og fuckfriends. Jeg gjør jo det selv. Det hadde vel vært rarere å ikke gjøre det? Seksuell tilfredstillelse her og nå krever jo sterk tenning her og nå. Men å bruke utseende som hovedkriterie og ekskludere alle som ikke umiddelbart fremstår som pene nok når man ser etter noe mer enn sex er ikke bare fullstendig usmakelig. Det er et alvorlig samfunnsmessig sykdomstegn knyttet til en absurd jakt på trofeer og perfekt fasade. Du må være så og så pen for å være god nok for meg lizm. Den tanken hører ikke hjemme i et voksent hode.Anonymous poster hash: a4711...843 Signerer det AB svarte til dette
Neket Skrevet 4. januar 2014 #29 Skrevet 4. januar 2014 Men det er jo ikke ditt problem?? så lenge du ikke klikker liker på personen og han får mulighet til å snakke med deg??? Jeg får vondt i armen av å sveipe til venstre hele tiden 4
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #30 Skrevet 4. januar 2014 Jeg får vondt i armen av å sveipe til venstre hele tiden Nettopp.. slutt å syt over bagateller..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #31 Skrevet 4. januar 2014 Jeg fikk to matcher som blokkerte meg rett etterpå....betyr det at de trykte "lik" tilfeldig og angret når de fikk match? Anonymous poster hash: eed61...4b6
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #32 Skrevet 4. januar 2014 Jeg fikk to matcher som blokkerte meg rett etterpå....betyr det at de trykte "lik" tilfeldig og angret når de fikk match? Anonymous poster hash: eed61...4b6 Hm går det ann å blokkere der, det visste jeg ikke.. Men til spørsmålet, så helt sikkert. Jeg har trykket ja ved feiltagelse noen ganger og har måttet bortforklare godkjennelsen med at jeg er ny osv bla bla bla.. hehe
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #33 Skrevet 4. januar 2014 Er det vanlig å snakke med hverandre etter man har fått match? Har trykket ja noen ganger bare fordi jeg var litt nysgjerrig om noen trykket ja på meg... Heheh... Anonymous poster hash: 72f14...9c8
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #34 Skrevet 4. januar 2014 Er det vanlig å snakke med hverandre etter man har fått match? Har trykket ja noen ganger bare fordi jeg var litt nysgjerrig om noen trykket ja på meg... Heheh... Anonymous poster hash: 72f14...9c8 Det bestemmer man jo helt selv.. får du match er det opp til deg om du vil bli kjent med personen og gå på date eller om du bare bruker appen som ego boost..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #35 Skrevet 4. januar 2014 Det bestemmer man jo helt selv.. får du match er det opp til deg om du vil bli kjent med personen og gå på date eller om du bare bruker appen som ego boost.. Ja... Men .. Er det vanlig å snakke sammen? Eller tar de fleste dette litt useriøst? Haha.. Også.. Er det vanlig at menn liker de fleste jenter der inne? Merker at jeg får match på alle jeg trykker liker på. Og jeg er ikke SÅ pen. Anonymous poster hash: 72f14...9c8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #36 Skrevet 4. januar 2014 Og.. Jeg har nettopp registrert meg... Hvordan kan det ha seg at jeg får match med noen som var aktive for for eksempel 7 timer siden? Anonymous poster hash: 72f14...9c8
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2014 #37 Skrevet 4. januar 2014 Og da fikk jeg opp et kuk-bilde der...hurra. Komplett med målebånd. Fyr på 43 i nærheten av Oslo som ville varte opp en hemmelig elskerinne feks. Hurra. Den var forresten 18 cm i omkrets, for de som lurte. Mange slike overalt.
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #38 Skrevet 4. januar 2014 Ja... Men .. Er det vanlig å snakke sammen? Eller tar de fleste dette litt useriøst? Haha.. Også.. Er det vanlig at menn liker de fleste jenter der inne? Merker at jeg får match på alle jeg trykker liker på. Og jeg er ikke SÅ pen. Anonymous poster hash: 72f14...9c8 Jeg har snakket med mange av de jeg har matchet med i allefall. Og jeg har flere venner som har fått seg kjæreste pga Tinder, så det er mange som er seriøse der. Hva menn velger å trykke liker på vet jeg ikke.. jeg trykker liker på de jeg liker og noen som jeg har som kanskje.. hehe
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2014 #39 Skrevet 4. januar 2014 Hmm, jeg får prøve ut Tinder jeg også da. 1
bettypaige Skrevet 4. januar 2014 #40 Skrevet 4. januar 2014 Tør ikke å skrive så mye på tinder, jeg! Haha, vet liksom ikke helt hva man skal si til dem, ganske manglende informasjon på mange av de jeg har en match med :/ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå