Gå til innhold

Hvordan funker Tinder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente på 23 år, og lurer på om hvordan Tinder funker. Hva går det ut på? vises det på facebooken min at jeg har det? funker det i det hele tatt for å skaffe meg en venn/kjæreste?

Anonymous poster hash: c428b...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vises ikke på Facebook at du har Tinder. Om det funker? Ja det gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Det vises ikke på Facebook at du har Tinder. Om det funker? Ja det gjør det.

ikke ts men lurer, jeg har ikke bilde på facebook kan jeg legge inn bilde på tinder?

Anonymous poster hash: 5b245...16f

Skrevet

ikke ts men lurer, jeg har ikke bilde på facebook kan jeg legge inn bilde på tinder?

Anonymous poster hash: 5b245...16f

Nei, bildene på Tinder taes fra FB profilen så nei du kan nok ikke det.

Skrevet

Jo, du kan legge inn bilder til Tinder-profilen din senere fra bildemappen på telefonen din.

Skrevet

Jo, du kan legge inn bilder til Tinder-profilen din senere fra bildemappen på telefonen din.

Ikke på Android iallefall.

Skrevet

Ikke på Android iallefall.

Okei. Jeg har iPhone, funker på min :)

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Jeg har iPhone, funker på min :)

Jeg kan ikke gjøre det?! (Jeg har iphone). Kan bare velge bilder fra facebook-albumene mine...

Anonymous poster hash: 435d4...0e2

Skrevet

Jeg kan ikke gjøre det?! (Jeg har iphone). Kan bare velge bilder fra facebook-albumene mine...

Anonymous poster hash: 435d4...0e2

Rart :)

Skrevet

Sjekket nå, og jeg fikk bare muligheten til å benytte meg av bilder som ligger inne på Face..

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært på Tinder-date, hvor lenge snakket dere med de dere traff før dere møtte dem? Har snakket med en jente en del i det siste og har tenkt å spørre om å finne på noe en dag, men lurer litt på hvor mye det er vanlig å snakke først :)

Anonymous poster hash: 3fcab...dfe
Skrevet

Dere som har vært på Tinder-date, hvor lenge snakket dere med de dere traff før dere møtte dem? Har snakket med en jente en del i det siste og har tenkt å spørre om å finne på noe en dag, men lurer litt på hvor mye det er vanlig å snakke først :)

Jeg har vært på en Tinder date. Da var det bare snakk om en uke med chat først kanskje. Og det var bra, for irl-kjemien var mye dårligere enn på chat. Gikk fra flørtete til kompis med en gang. Greit å finne ut av sånt så fort som mulig mener jeg.

Litt off topic: Fatter ikke hvordan folk kan holde på å chatte i årevis før de møtes.. Hva om det ikke klaffer irl??

• Liker 3
Skrevet

Kjappeste er 3 eller 4 meldinger til hverandre. Tok vel en halvtimes tid før daten var avtalt:)

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er ikke en datingside. Det er ekstremt overfladisk puleapp laget for å velge ut noen i nærheten som ser bra ut for sex, og avtale et møte kjappest mulig. De som tror at Tinder er sukker på mobiler are just doin' it wrong. Kunne ærlig talt ikke tenkt meg å date noen som brukte Tinder for dating. Så enkel og overflatisk er det bare greit å være når man er ute etter et ligg, ikke når man ser etter kjæreste.

Anonymous poster hash: a4711...843

• Liker 4
Skrevet

Tinder er ikke en datingside. Det er ekstremt overfladisk puleapp laget for å velge ut noen i nærheten som ser bra ut for sex, og avtale et møte kjappest mulig. De som tror at Tinder er sukker på mobiler are just doin' it wrong. Kunne ærlig talt ikke tenkt meg å date noen som brukte Tinder for dating. Så enkel og overflatisk er det bare greit å være når man er ute etter et ligg, ikke når man ser etter kjæreste.

Nei Tinder er ikke en datingside og takk gud for det! Endelig et sted hvor man ikke kan lage lange profiler med masse piss og bruke tiden sin på å sitte å slenge meldinger til den man har lyst til bare fordi man kjeder seg. Joda det er fint å bruke når man kjeder seg, men å slippe alle "pule" "sexy" osv fra menn du ikke har interesse av er digg! Du bestemmer hvem du vil ha kontakt med. Enkelt og greit.

Og jeg kan fortelle deg at i løpet av de månedene Tinder har vært oppe har flere av mine kunder funnet kjærligheten der etter å ha nettdater i flere år! Man bruker ikke tid på mennesker man ikke vil bruke tid på, og ved å se på felles kjente osv får man et bedre overblikk!

• Liker 8
Skrevet (endret)

Edit: Svarte feil innlegg :)

Endret av dayman
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke for meg å finne den store kjærligheten på Tinder heller. Tenkte bare det hadde vært morsomt å prøve ;)

Skrevet

Feil!

Blir som å si at Fridays på Karl Johan ikke er en pub/disco/utested, men kun et sted man går for å finne noen å pule med. Bildet er nok noe mer nyansert enn du tror:)

Skrevet

Og da fikk jeg opp et kuk-bilde der...hurra. Komplett med målebånd. Fyr på 43 i nærheten av Oslo som ville varte opp en hemmelig elskerinne feks.

Hurra.

Den var forresten 18 cm i omkrets, for de som lurte.

• Liker 4
Skrevet

Og da fikk jeg opp et kuk-bilde der...hurra. Komplett med målebånd. Fyr på 43 i nærheten av Oslo som ville varte opp en hemmelig elskerinne feks.

Hurra.

Den var forresten 18 cm i omkrets, for de som lurte.

Er jo bare å trykke nei når en sånn profil kommer opp.. ser ikke problemet.. du slipper jo å få meldinger fra fyren..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...