Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2014 #41 Skrevet 4. januar 2014 Jeg må nok til frisøren før jeg tar noen bilder som kan legges ut. 2
Charmander Skrevet 4. januar 2014 #42 Skrevet 4. januar 2014 Og du føler at du er i kategorien "fæl, ekkel, uatraktiv" eller? For ja, jeg forstår at for de som ikke får så mye oppmerksomhet pga utseende så er slike app'er bad news. Men samtidig sånn er det jo overalt. Ta et bilde hvor du ser bedre ut enn du gjør i virkeligheten (de fleste gjør jo det uansett) og sats på at noen vil treffe deg og at du sjarmerer dem der. Puleapp, sjekkeapp, kjærlighetsapp.. kjært barn har like mange navn som folk har utgangspunkt for å bruke det. Det er nok ikke helt korrekt, for mitt vedkomne har jeg mye mer suksess f. eks på byen som også er et type kjøttmarket. Det er en vesentlig forskjell på Tinder og byen iallefall for meg. På tinder klarer jeg ikke få likes av de som ser veldig bra ut, på byen hender det støtt og stadig at de som ser virkelig bra ut kontakter meg først, uten at jeg helt vet hva det kommer av.
Nettinettet Skrevet 4. januar 2014 #43 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Det er nok ikke helt korrekt, for mitt vedkomne har jeg mye mer suksess f. eks på byen som også er et type kjøttmarket. Det er en vesentlig forskjell på Tinder og byen iallefall for meg. På tinder klarer jeg ikke få likes av de som ser veldig bra ut, på byen hender det støtt og stadig at de som ser virkelig bra ut kontakter meg først, uten at jeg helt vet hva det kommer av. I virkeligheten kan man spille på sjarm. På apper eller nettdating er det utseende som teller. (hvis man ikke kan skrive en utrolig sjarmerende profil eller bli gitt "frikort" fordi noen er lei av å ikke finne noen i egen liga..) Sånn er det desverre. Endret 4. januar 2014 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #44 Skrevet 5. januar 2014 Er det sånn at kvinner KUN får opp de menn som har trykket liker på en? Slik har jeg fått inntrykk av... Og hvorfor må man vente så lenge før nye kommer opp? Anonymous poster hash: 72f14...9c8
OppNedPåAlt Skrevet 5. januar 2014 #45 Skrevet 5. januar 2014 Synes Tinder er sånn semigenialt for meg som reiser i Asia nå er det en grei måte å treffe folk på, ikke for sex el no, men for gøy allerede vært på "byen" med to forskjellige. Han ene hadde en skikkelig kul vennegjeng og han andre var skikkelig kul selv
Nettinettet Skrevet 5. januar 2014 #46 Skrevet 5. januar 2014 Er det sånn at kvinner KUN får opp de menn som har trykket liker på en? Slik har jeg fått inntrykk av... Og hvorfor må man vente så lenge før nye kommer opp? Anonymous poster hash: 72f14...9c8 Nei nei.. man får opp alle som er i nærheten, uavhengig om de har klikket liker eller ikke.. får du match med alle du klikker liker på, betyr jo det at du er en attraktiv kvinne.. gratulerer! det kommer nye opp så fort det er noen nye som er i nærheten av deg, eller noen nye registrerer seg.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #47 Skrevet 5. januar 2014 Nei nei.. man får opp alle som er i nærheten, uavhengig om de har klikket liker eller ikke.. får du match med alle du klikker liker på, betyr jo det at du er en attraktiv kvinne.. gratulerer! det kommer nye opp så fort det er noen nye som er i nærheten av deg, eller noen nye registrerer seg. Hmm.. Så rart... Jeg har på 160 km og bor nærme Oslo.. Så da burde det vel egentlig komme opp mange flere? Det er vel en del som tar i bruk av appen? Anonymous poster hash: 72f14...9c8
Nettinettet Skrevet 5. januar 2014 #48 Skrevet 5. januar 2014 Hmm.. Så rart... Jeg har på 160 km og bor nærme Oslo.. Så da burde det vel egentlig komme opp mange flere? Det er vel en del som tar i bruk av appen? Anonymous poster hash: 72f14...9c8 Kanskje du har en aldersbegrensning eller at du har sveipet gjennom det meste? Samtidig så har jeg (som bor i Stavanger) brukt app'en i noen uker og sveiper heftig.. fortsatt nye som dukker opp hver dag..
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #49 Skrevet 5. januar 2014 Kanskje du har en aldersbegrensning eller at du har sveipet gjennom det meste? Samtidig så har jeg (som bor i Stavanger) brukt app'en i noen uker og sveiper heftig.. fortsatt nye som dukker opp hver dag.. Nja, har fra 23 til 43.. Lagde den for noen timer siden, så har ikke rukket å sveipe gjennom så mange.. Synes bare det var litt rart. Anonymous poster hash: 72f14...9c8
Sommee Skrevet 5. januar 2014 #50 Skrevet 5. januar 2014 Synes Tinder er sånn semigenialt for meg som reiser i Asia nå er det en grei måte å treffe folk på, ikke for sex el no, men for gøy allerede vært på "byen" med to forskjellige. Han ene hadde en skikkelig kul vennegjeng og han andre var skikkelig kul selv Enig! Traff ei i Spania før jul, ei norsk ei altså, som var på ferie der. Ikke mange spanjoler som har Tinder, jeg "gikk tom" for damer flere ganger. Ventet til dagen etter, så var det noen nye norske(turister) som var ankommet:) Chattet også med ei fra Amsterdam som var der. Genialt når man er på reise, og bare vil treffe folk:)
Betty Blue Skrevet 5. januar 2014 #51 Skrevet 5. januar 2014 Og da fikk jeg opp et kuk-bilde der...hurra. Komplett med målebånd. Fyr på 43 i nærheten av Oslo som ville varte opp en hemmelig elskerinne feks. Hurra. Den var forresten 18 cm i omkrets, for de som lurte. Hahaha, herregud 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #52 Skrevet 5. januar 2014 Hva sier det når x-daten trykker liker på deg på Tinder? X -date fordi han sluttet å ta kontakt...Anonymous poster hash: 269df...701
altflyter Skrevet 6. januar 2014 #53 Skrevet 6. januar 2014 Min erfaring med tinder er at de fleste ikke er noe særlig interessert i så mye annet enn sex
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #54 Skrevet 6. januar 2014 Min erfaring med tinder er at de fleste ikke er noe særlig interessert i så mye annet enn sex Da er det muligheter for oss som vil ha det.
lillsunshine Skrevet 6. januar 2014 #55 Skrevet 6. januar 2014 Hmm.. Så rart... Jeg har på 160 km og bor nærme Oslo.. Så da burde det vel egentlig komme opp mange flere? Det er vel en del som tar i bruk av appen? Anonymous poster hash: 72f14...9c8 Jeg har motsatt ærfaring. Jeg har ganske lav radius i sammenlikning. 40-50 km tror jeg. Likevel fikk jeg ved flere anledninger opp matcher som er mer enn 100 km unna, da jeg var hjemme på juleferie. Tror appen henger seg litt opp. F.eks fikk jeg opp matcher beregnet på km i Bergen da jeg var hjemme (som er mye lenger unna enn 50 km). Jeg fikk også opp en som ikke var eller hadde vært i nærheten av Bergen eller hjemstedet mitt. Da snakker vi en avstand på kanskje 200 km frå hjemmestedet mitt da han var hjemme på juleferie, og 300-400 km fra der han egentlig bor (Oslo). Det eneste logiske forklaringen er at han kom innom radiusen sin da han fløy hjem, men det virker jo veldig usannsynlig? Forøvrig opplevde jeg å gå tom for matcher jeg skulle trykke ja på i starten da jeg nettopp hadde skaffet meg appen. Nå får jeg opp mange hele tiden. Så jeg tror du får opp flere dess lenger fartidstid du har der inne, samtidig som det også kan ha noe med populariteten å gjøre, at stadig flere bruker appen.
lillsunshine Skrevet 6. januar 2014 #56 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Min erfaring med tinder er at de fleste ikke er noe særlig interessert i så mye annet enn sex Det har ikke jeg opplevd. Jeg er dog veldig selektiv til hvem jeg trykker ja til. Jeg trenger i grunn ikke alltid så lang vurderingstid for å tenke meg til at en fyr sannsynligvis bare er ute etter sex. Jeg trykker glatt nei til alle menn som velger å bruke bilde av seg selv i bar overkropp som en av bildene sine (eller om det er flere av de, ja da er det et sterkt signal). Ser også litt på interessene deres og prøver å få en feeling, selv om en aldri kan være sikker. Til nå har jeg fått god kontakt med to menn som er interessert i en date, og de virker veldig seriøse og har ikke en gang hintet til sex. Så jo, det er mulig. Noen har jeg snakket med kort da jeg har trykt ja, men vært usikker. Etter en kort samtale merker jeg fort at de sannsynligvis ikke er ute etter noe seriøst. For meg er det viktig at det er litt dybde i samtalen for at det er noe jeg skal orke å gå videre med. Når det blir overfladiske samtaler som begynner med om jeg skal ut på byen etc., da gidder jeg ikke fortsette å snakke. Får også noia av menn som overdriver og smisker med å kalle meg søta, etc., når vi knapt har blitt kjent. Det var en som sendte meg et nerdehjerte etter kanskje to minutters prat, og da gadd jeg ikke mer altså. Jeg ga han fint beskjed om at den smiskingen kunne han spare seg og at jeg fort blir uinteressert av menn som driver på sånn uten å kjenne meg. Endret 6. januar 2014 av lillsunshine 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #57 Skrevet 6. januar 2014 Det har ikke jeg opplevd. Jeg er dog veldig selektiv til hvem jeg trykker ja til. Jeg trenger i grunn ikke alltid så lang vurderingstid for å tenke meg til at en fyr sannsynligvis bare er ute etter sex. Jeg trykker glatt nei til alle menn som velger å bruke bilde av seg selv i bar overkropp som en av bildene sine (eller om det er flere av de, ja da er det et sterkt signal). Ser også litt på interessene deres og prøver å få en feeling, selv om en aldri kan være sikker. Til nå har jeg fått god kontakt med to menn som er interessert i en date, og de virker veldig seriøse og har ikke en gang hintet til sex. Så jo, det er mulig. Noen har jeg snakket med kort da jeg har trykt ja, men vært usikker. Etter en kort samtale merker jeg fort at de sannsynligvis ikke er ute etter noe seriøst. For meg er det viktig at det er litt dybde i samtalen for at det er noe jeg skal orke å gå videre med. Når det blir overfladiske samtaler som begynner med om jeg skal ut på byen etc., da gidder jeg ikke fortsette å snakke. Får også noia av menn som overdriver og smisker med å kalle meg søta, etc., når vi knapt har blitt kjent. Det var en som sendte meg et nerdehjerte etter kanskje to minutters prat, og da gadd jeg ikke mer altså. Jeg ga han fint beskjed om at den smiskingen kunne han spare seg og at jeg fort blir uinteressert av menn som driver på sånn uten å kjenne meg. Hva er et nerdehjerte? Hvordan kan du se på interessene deres? Anonymous poster hash: 72f14...9c8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #58 Skrevet 6. januar 2014 Det har ikke jeg opplevd. Jeg er dog veldig selektiv til hvem jeg trykker ja til. Jeg trenger i grunn ikke alltid så lang vurderingstid for å tenke meg til at en fyr sannsynligvis bare er ute etter sex. Jeg trykker glatt nei til alle menn som velger å bruke bilde av seg selv i bar overkropp som en av bildene sine (eller om det er flere av de, ja da er det et sterkt signal). Ser også litt på interessene deres og prøver å få en feeling, selv om en aldri kan være sikker. Til nå har jeg fått god kontakt med to menn som er interessert i en date, og de virker veldig seriøse og har ikke en gang hintet til sex. Så jo, det er mulig. Noen har jeg snakket med kort da jeg har trykt ja, men vært usikker. Etter en kort samtale merker jeg fort at de sannsynligvis ikke er ute etter noe seriøst. For meg er det viktig at det er litt dybde i samtalen for at det er noe jeg skal orke å gå videre med. Når det blir overfladiske samtaler som begynner med om jeg skal ut på byen etc., da gidder jeg ikke fortsette å snakke. Får også noia av menn som overdriver og smisker med å kalle meg søta, etc., når vi knapt har blitt kjent. Det var en som sendte meg et nerdehjerte etter kanskje to minutters prat, og da gadd jeg ikke mer altså. Jeg ga han fint beskjed om at den smiskingen kunne han spare seg og at jeg fort blir uinteressert av menn som driver på sånn uten å kjenne meg. Enig! Det er jo ikke så veldig vanskelig å få en viss anelse om hvordan folk er ut fra bilder, interessert, måter å skrive på osv. Erfaringsmessig så pleier jeg å treffe ganske godt på tolking av folk sånn. Anonymous poster hash: 435d4...0e2
lillsunshine Skrevet 6. januar 2014 #59 Skrevet 6. januar 2014 Hva er et nerdehjerte? Hvordan kan du se på interessene deres? Anonymous poster hash: 72f14...9c8 Nerdehjerte= <3. Skjønner? Du skriver ikke det til en jente du har utvekslet tre ord med, meg mindre du gjør det veldig åpenbart at du smisker. Formulerte meg kanskje litt feil, ser om vi har fellesinteresser på Facebook. Altså, viss jeg ser at jeg og en person har likt mange av de samme tingene forteller det jo litt at vi har en felles interesse, men at en ikke har noe felles betyr ikke at det ikke er slik, kan jo også bety at personen ikke har likt så mange sider på Facebook. Så er både plussider og minussider med at dette viser da. Ser jo den. Men som oftest er det måten en mann formulerer seg på og hvilken spørsmål han stiller som forteller meg hvilken type mann han er og hva han er ute etter. 1
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2014 #60 Skrevet 9. januar 2014 Lastet ned appen i går og fått fem match allerede. Helt snålt det her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå