Gå til innhold

Flytte fra mann og barn?

Fremhevede innlegg

Gjest made4u
Skrevet

Det er du TS og ikke barnet ditt som er problemet i denne situasjonen, dessverre er det ikke alle som skulle hatt barn da dem ikke er i stand til å ivareta barns behov. Jeg er usikker på deg og hvor godt du makter den oppgaven ut fra hva jeg har lest her.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tvert i mot! Det er mange som kommer med gode råd! De samme rådene hun vil få fra folk som jobber med barn med atferdsproblemer.

Noen er litt krasse, men TS viser selv en firkantet holdning i sine innlegg og da er det lett å tolke at hennes behandling av barnets utfordringer forsterker barnets negative handlinger. Hun vil helst skylde på at barnet gjør dette av ondskap, og det er vel aldri tilfelle?

Anonymous poster hash: c24e2...250

Ja, mange kommer med gode råd, jeg har da ikke sagt noe annet? For en ulveflokk mange av dere utgjør, skrev jeg, og da sikter jeg til alle dem som velger å bare være negative, usaklige, og rakker ned på TS. Det er det siste hun trenger! Jeg har ikke sett at TS noe sted har skrevet at barnet oppfører seg slik ut ifra ren ondskap? :klo: Det er en del mennesker her som velger å tolke alt i verste mening, og som angriper TS, er frekke og sarkastiske, isteden for å komme med konstruktive og positive råd, som jo er det hun trenger.

Som denne totalt unødvendige kommentaren, f.eks:

Ungen må gi moren en god grunn til å "gidde" først.... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 6ed34...c22

Tråden flommer over av lignende innlegg, og jeg synes det er skammelig. TS trenger hjelp, barnet trenger hjelp, og dette er virkelig ikke måten å "bidra" på!

Anonymous poster hash: 978df...584

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange kommer med gode råd, jeg har da ikke sagt noe annet? For en ulveflokk mange av dere utgjør, skrev jeg, og da sikter jeg til alle dem som velger å bare være negative, usaklige, og rakker ned på TS. Det er det siste hun trenger! Jeg har ikke sett at TS noe sted har skrevet at barnet oppfører seg slik ut ifra ren ondskap? :klo: Det er en del mennesker her som velger å tolke alt i verste mening, og som angriper TS, er frekke og sarkastiske, isteden for å komme med konstruktive og positive råd, som jo er det hun trenger.

Som denne totalt unødvendige kommentaren, f.eks:

Tråden flommer over av lignende innlegg, og jeg synes det er skammelig. TS trenger hjelp, barnet trenger hjelp, og dette er virkelig ikke måten å "bidra" på!

Anonymous poster hash: 978df...584

Nei, sånn kan man tolke mange av innleggene, og det er typisk tone i en del innlegg på anonyme diskusjonsforum (det bør også TS ta høyde for når hun legger ut noe).

Jeg tror grunnen til så mange krasse svar er at hennes første innlegg virker litt desperat, og uten kjærlighet for barnet. Hun har sikkert kjærlighet og omsorg for dette barnet, men man kan lett tolke ut fra hennes historie at hun ikke har det og at hun vil flytte fra familien sin pga dette barnet. Jeg tror det er derfor hun får såpass mange tøffe svar, for det er kanskje en situasjon som mange mødre ikke klarer å kjenne seg igjen i?

AnonymBruker
Skrevet

Er bare mannfolka som kan flytte tydeligvis.

Anonymous poster hash: 66926...ebd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er bare mannfolka som kan flytte tydeligvis.

Anonymous poster hash: 66926...ebd

Nei, en god far flytter ikke han heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS, har du vurdert å gå til fastlegen og få en henvisning til psykolog for din del? Det kan virkel på meg som du kan ha en depresjon i bunnen, det gjør det mye vanskeligere å takle andre utfordringer. I tillegg kan det være fint å få et sted du kan gi utløp for dine følelser, samt hjelp til å håndtere de på en konstruktiv måte slik at du ikke bruker resten av familien til dette. Ikke alle depresjoner er tydelige eller typiske, men de vil påvirke hvordan du føler og håndterer dagliglivet. De fleste barn er også svært følsomme, så et utagerende barn vil lett kunne plukke opp ubevisste, negative signaler fra deg og da blir det vanskelig å samarbeide.

Husk, du må hjelpe deg selv før du kan hjelpe andre!

Anonymous poster hash: 82559...53f
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...