Galactica Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #41 Del Skrevet 31. januar 2014 Tålelig? Nja, det dekker vel ikke helt. Godt med helg! Og i dag er det siste episode med Homeland... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar 2014 #42 Del Skrevet 31. januar 2014 ...og heldig er du som ser på det. Jeg skal se GOT fra i går jeg. Fantastisk med opptaksmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2014 #43 Del Skrevet 3. februar 2014 Du blir vel med på tur i den nye ballongen Galactica? Vi reiser om halvannen time! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #44 Del Skrevet 3. februar 2014 Vi får se, Aldrisur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #45 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #46 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg har offisielt slått opp med OL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2014 #47 Del Skrevet 14. februar 2014 Den er grei. Og var ikke denne noe morsom, så kommer det mange andre om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #48 Del Skrevet 14. februar 2014 Ja, de kommer med jevne mellomrom, disse lekene. Jaja. Jeg trøster meg med at jeg har en fin ektemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2014 #49 Del Skrevet 14. februar 2014 Du kan jo "olympisk leke" med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #50 Del Skrevet 14. februar 2014 But of course. Jeg har til og med frisket opp russisken min for å kunne bidra med saftige gloser underveis. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2014 #51 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvis du tuperer frisyren din opp til denne her, vil romantikken helt sikkert blomstre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #52 Del Skrevet 14. februar 2014 Næsj, han er ikke så kravstor han. Så lenge han ikke legger seg oppå håret mitt (som forøvrig er skuffende flatt i forhold til bildet) så er alt helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2014 #53 Del Skrevet 14. februar 2014 Du har så rett. P.s. hvor mange sesonger er det av den galactiske serien?Så det var litt denslags på netflix`en nå og vurderer å se den i løpet av ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #54 Del Skrevet 14. februar 2014 Fire sesonger. Den beste serien jeg noen gang har sett, hands on. Enda får jeg vemodige assosiasjoner til serien når jeg hører musikk som ligner. Musikken er legendarisk. Du MÅ bare se den, Hoppe, du må. Du vil ikke angre! Og du vil sitte og klø deg i hodet over hvor mye Starbucks ligner på Carrie Matheson... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2014 #55 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg skal sette den opp på lista mi som nummer to. Først er det Kevin Spacey i den nye sesongen av House Of Cards.Carrie er ei av mine store, store, store...ja du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #56 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg skjønner. Min plan er å se sesong 1 av HOC snart, gubben har sett alt og han er helt med. Så kan vi se sesong 2 sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2014 #57 Del Skrevet 14. februar 2014 En god plan høres det ut som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #58 Del Skrevet 14. februar 2014 Blir ikke denne uka da, jeg har vinterferie (les: avspasering) og jeg skal ta med meg eldstemann til London for en aldri så liten dannelsesreise. Og så skal jeg rette noen (fire) bunker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2014 #59 Del Skrevet 14. februar 2014 Det sies jo at enkelte ting som lagres, bare blir bedre og bedre. Du har noe å se frem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #60 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Jeg har akkurat fått prisen for verdens kjedeligste KG-dagbok! Endret 20. februar 2014 av Galactica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå