Gå til innhold

Troy - nå har jeg sett den: Dårlig!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Må forresten skyte inn at Orlando Bloom så veeeldig ung ut i denne filmen.

Er Orlando i filmen?? Er det "Helen of Troy" det er snakk om her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg lurer på er om det er mer enn en film om Troja ute nå?

En som heter "Troj" og en som heter "Helen of Troj".

Har nemlig sett "Helen of Troj", men la ikke merke til hverken Orlando, (og det burde jeg gjort :sikle: ), eller Brad Pitt.

Derimot var "Gimli" å se i rollen som Konge i Troja.

Er det denne filmen det er snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hei Naken! Helen of Troy er en miniserie, Troy er filmen det her snakkes om...

Filmen var god den, jeg likte den veldig godt. Det som skuffet meg noe, var hvor mye som faktisk var tatt bort fra Illiaden, hvor mye som ikke stemte overens med mytologien, og alle karakterene som var tatt bort. I "virkeligheten" reiser Helen tilbake til Sparta sammen med Manaleaus, og er dronning der i 20 år før hun dør. Dessuten kunne jeg ikke helt klare å tro på at den tyske silikonberta som spilte Helen var grunn nok til å starte en krig for. Hun manglet noe overbevisende som skuespiller, det som gjør at alle mennene i publikuim vil ha henne og alle damene skulle ønske de var henne. Hadde skuespillerinnen som spilte Helen hatt det, hadde jeg kunnet tro mer på at krigen ble startet på grunn av henne, og det var helt greit at den ble det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Naken! Helen of Troy er en miniserie, Troy er filmen det her snakkes om...

Filmen var god den, jeg likte den veldig godt. Det som skuffet meg noe, var hvor mye som faktisk var tatt bort fra Illiaden, hvor mye som ikke stemte overens med mytologien, og alle karakterene som var tatt bort. I "virkeligheten" reiser Helen tilbake til Sparta sammen med Manaleaus, og er dronning der i 20 år før hun dør. Dessuten kunne jeg ikke helt klare å tro på at den tyske silikonberta som spilte Helen var grunn nok til å starte en krig for. Hun manglet noe overbevisende som skuespiller, det som gjør at alle mennene i publikuim vil ha henne og alle damene skulle ønske de var henne. Hadde skuespillerinnen som spilte Helen hatt det, hadde jeg kunnet tro mer på at krigen ble startet på grunn av henne, og det var helt greit at den ble det...

Ok.., men det jeg så var definnitivt en film. Og den het "Helen of Troy". Lastet den ned fra nettet i den tro at det var den som går på kino nå, men det er det tydeligvis ikke.

Og Helen i denne filmen var langt i fra noen tysk silikonbabe :ler: , hun var vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Troy på lørdag og syntes den var fryktelig langtekkelig. Alt for mye kriging og slåssing - ja den kunne nok nok godt vært kuttet ned en del. Pleier å like Brad Pitt godt, men syntes han ble litt "for pen" for denne filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes filmen var spektakulær. Historien kjenneer vi, og selv omd en er justert noe, så er den gitt.

Men det var flott å se naturen, sjøen, skipene, Akilles, babyen til Hector var nydelig... kostymene, kulissene... jo, absolutt verd sine 80 kroner og 40,- i smågodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...