Gå til innhold

Troy - nå har jeg sett den: Dårlig!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

..og sakset fritt fra min egen dagbok her på KG (skrevet i dag): Her er min mening om filmen:

Igår var vi på kino og så Troya. Det er den dyreste og lengste drittfilmen jeg kan huske å ha sett!!! :kvalm: Den varte en hel evighet (ca 2 1/2 time), og inneholdt sikkert 1 1/2 time med slagscener... Den kostet 90 kr pr bilett! :o Jeg fikk så utrolig nok sånn cirka halvannen time ut i filmen. Jeg fikk vondt i ryggen, vondt i beina, vondt i hoften, jeg var varm, satt faktisk og prøvde å sove en stund (det har jeg aldri prøvd på før), krøp så tett inntil min kjære som jeg kunne, for han på andre siden luktet så utrolig vondt :veldigsur: Pleier å leve meg inn i filmer uansett og synes de er spennende, men jeg ble bare mettet og ville bare gå. Det eneste positive med filmen var Brad Pitt og alle de nydelige hestene. Bortsett fra det så var filmen et ELENDIG forsøk på å lage en klassiker. Både Huldermannen og jeg var lykkelige da vi endelig kom ut i frisk luft, og var helt enige om dommen. Han var like utolmodig som meg og følte han hadde sittet der i tre timer. Vi hadde jo nesten det, kom inn i kinosalen kl 21, utigjen 23.50. DRITTFILM: Ikke se den... :-x

Hilsen Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

:D For all del: Kos deg med filmen, Seleena - og alle andre som ser den og liker den! :D Men jeg ble skuffet og synes den var skikkelig elendig og full av dårlige storfilm-klisjeer.

Smaken er som baken - delt i to :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena
jeg ble skuffet og synes den var skikkelig elendig og full av dårlige storfilm-klisjeer.

DET har du sjølvsagt lov å sei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Å nei og nei! Jeg digget den! Og slagscenene var de beste, samt 1 mot 1 slosscenene! Men du har rett, hver sin smak, jeg liker iallfall store slag som i ringenes herre, og syns nesten det var bedre! Og ble iallfall imponert over trehesten, akkurat slik jeg så det for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du høres nå litt ut som en unge da: Jeg er varm,jeg er trøtt, jeg har vondt her og vondt der ,vondt alle steder! Han vedsiden av lukter og jeg vil hjeeeeem og hjelp klokken er snart tolv! SHIT! (men hestene og den søte gutten likte jeg!)

Kanskje du hadde en dårlig dag og at du ikke burde la filmen få skylden for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

eller kanskje alle har rett til sin mening. Husk nå at vi bor i norge, hvor det faktisk er ytringsfrihet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke sagt noe om at hun ikke kan ha meninger, men synes egentlig ikke hun har gitt filmen en fair sjanse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

hun satt da og så hele.

Folk har også kjeftet på meg for jeg hatet matrix, sovnet da jeg så den for den var så steike kjedelig. Men det er så klart ikke lov siden den er slik en verdenssensasjon.

Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Å nei og nei! Jeg digget den! Og slagscenene var de beste' date=' samt 1 mot 1 slosscenene! Men du har rett, hver sin smak, jeg liker iallfall store slag som i ringenes herre, og syns nesten det var bedre! Og ble iallfall imponert over trehesten, akkurat slik jeg så det for meg :)[/quote']

Store slag a la Ringenes Herre er spennende, men da er det kvalitet over sakene! Ringenes Herre ble jeg helt oppslukt av, fantastisk film-trilogi, skikkelig kvalitetsfilm - og det var det som var så skuffende med Troy: Det var så altfor liksom-storslagent (etter min smak...). Det var noe som manglet, den grep meg ikke.

Skulle ønske de hadde sendt inn den trojanske trehesten en time før liksom :ler2: Da kunne filmen vært ok! Det blir ikke alltid bra film av lang film.

Og til Gjest vil jeg si: Jeg gav filmen en sjanse - jeg så den jo med åpent sinn! Jeg har lov å si min mening om filmen og min filmopplevelse uten at du har noe som helst rett til å kalle meg for en unge av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med Hulderjenta. Så filmen i går og etter en time så ventet jeg på den trojanske hesten. Den var rett og slett for lang. Til og med min forlovede mente at den kunne godt ha vært kun en og en halv time i steden for to og en halv time, og det sier litt i og med at han har jobbet som filmkritikker og elsker filmer. Og da særlig denne typen filmer. Selv synes jeg at Brad Pitt har blitt en Beckham klone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk inn i kinosalen og tenkte; får håpe kjæresten har på seg en myk genser så jeg får en myk hodepute når jeg sovner.

Men filmen var overraskende bra! og nå er jeg veldig glad for at jeg ble overtalt til å se den :)

Derimot tror jeg at jeg hadde gått lei om jeg hadde blitt sittende og vente på den trojanske hesten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg synes ikke filmen var dårlig, jeg digger lange slagsecener og sverdkamp og Brad var lekker å se på. Jepp! Den får en svar 5-er av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Å nei og nei! Jeg digget den! Og slagscenene var de beste' date=' samt 1 mot 1 slosscenene! [/quote']

Helt enig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den var langt bedre enn det jeg hadde forestilt meg, men den var altfor lik LOTR i handling og filming. Orlando Bloom med pil og bue er derimot ikke å forakte :sikle:

Men dette er første gang Braddern har skuffa meg som skuespiller. Syns han var som en stor stein jeg.

Men hesten var kuul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Vanvittig bra film!!! :P Skikkelig kul og tøff! Nesten på høyde med Gladiatoren vil jeg si..nesten...

Den får nok en plass i DVD samlingen min ja. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...