Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei lunacia, haaper du hadde en fin helg!

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra! Ikke i skrivehumoer i dag, kanskje? *klem*

Skrevet

Joda... Det er bare at jeg skrev ting tidligere her... Og... Hm, vel, det er ting jeg helst ikke vil skrive om åpent her. ikke fordi det er så veldig hemmelig, men fordi det involverer andre. Tar det gjerne på PM. :)

Skrevet

Ja, det er litt _vel_ ope her, kanskje. Har litt lyst å gøyme meg vekk avogtil. Skrive til nokon, men ikkje til alle...

Skrevet

Nei, denne lørdagen er den eneste til og med 1. april jeg ikke jobber der, faktisk.

Skrevet

Oi! Så masse lørdagsjobbing? Det er vel da at veldig mange ønsker å hanke inn litt godt lesestoff.

Skrevet

Ja, bibliotekene har åpent på lørdager, vet du. I hvert fall i Oslo.

Skrevet

Må bare si at jeg tror jeg er i ferd med å falle ganske hardt for noen... Totalt uventet. Jeg hadde overhodet ikke forventet at jeg skulle falle for henne, men sånn er det. Vil ikke si noe mer om det her... Hvis noen lurer kan de sende meg PM eller pirke borti meg på MSN.

Skrevet

Ooh, så spennende da. Deilig følelse? Eller bittelitt scary?

*klem*

Skrevet

Ikke så veldig scary. Mest spennende. :)

Skrevet

Gleder meg til i morgen. Skal møte henne da... ;)

Skrevet

Så utruleg herleg!!!! Lukke til vennen, hald på den gode følelsen!!

Skrevet (endret)

Takk. :) Det er veldig spennende. Blir spennende å se hva som skjer. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe ting an, men jeg regner med det går seg til. Får se hva som hender i morgen og sånn...

[edit] Gubban, så mange skrivefeil...

Endret av lunacia
Skrevet

Det er bare aa pm'e naar du oensker, lunacia! :)

Spennende med forelskelse.... Det er jo en naturlig del av det aa vaere singel - plutselig faller man for noen igjen!

:klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...