Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitat
Bare innom og tiiter litt i hulen din og ønsker deg en god dag i dag og venter på margaritasene :sjarmor:

Hehe.

*setter frem en mugge margaritas og margaritasglass*

Vær så god! :)

Saeria: Ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom og ønsker deg en god dag :klem: tusen takk for alle kommentarer og hilsner i dagboken min, koselig at du stikker innom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat
Nam! God drink! :sikle:

Antar at det er siste linje i A Witches prayer du har i signaturen din? :wink:

Jo, på sett og vis. Det er på måte heksenes leveregel. :)

Mylian: Koselig at du stakk innom. :)

Idril: Syrlig, som Saeria sier. Det er tequila, lime, apelsinlikør, sitrunbrus og knust is. :) Men jeg liker ikke at det smaker mye tiquila, så det er en del av sitronbrusen i. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo god ut den! :sikle: Men enig med deg at det ikke må smake mye tiquila,- tåler ikke mye spritsmak :kvalm: Henger nok sammen med at jeg var tidlig ute når det gjalt alkohol,- og før vi hadde lov å kjøpe drakk vi jo det vi fikk tak i,- hjemmebrent. (ofte dårlig hjemmebrent, noe som er litt nifst å tenke på nå..). Så blandet vi gjerne med litt cola,- noe som egentlig gjorde lite med smaken, det ble bare brun sprit liksom :kvalm: :hår: :kvalm: Utrolig nok gikk det ned! Vi var gale!! :o :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naken: Urk... Glad jeg har sluppet unna dårlig HB.

Aniola-Fisken: Ganske bra, ja. :)

Saeria: Godjenta mi! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Jo, på sett og vis. Det er på måte heksenes leveregel. :)

Mylian: Koselig at du stakk innom. :)

Idril: Syrlig, som Saeria sier. Det er tequila, lime, apelsinlikør, sitrunbrus og knust is. :) Men jeg liker ikke at det smaker mye tiquila, så det er en del av sitronbrusen i. ;)

Aldri smakt tequila så jeg vet ikke hvordan det smaker, men det høres friskt ut og det er jo godt i varmen.

Natta :klem: og :sove: godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...