Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg fikk to brev i posten i dag! Et fra mama, med bilde av ei som var bestevenninnen min før. Hun hadde fått en liten sønn! Trist at vi har mistet kontakten, jeg får se om jeg kan få sporet henne opp. Hun var (er sikkert fortsatt) en utrolig herlig jente!

Og så fikk jeg brev fra Saeria. Kjempekoselig! Men, ærlig talt, Saeria, du er GAL!

:o NYSKJERRIG JEG?? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*smile lurt*

Skrevet

Send meg PM, Naken...

Gjest Fighter
Skrevet

Hei!

Og takk for besøk. Og du skal være glad du ikke har møtt meg på butikken i et vil-snakke-om-noe-helt-annet-humør. Det neste er vel at jeg går bort til en villt fremmed :oops: .

Skrevet

Åh, men jeg er ei skikkelig skravlebøtte, så det hadde sikkert gått fint.

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg er vel litt sånn begge deler. Kan være vanvittig skravlete samtidig som jeg kan si veldig lite. Kommer helt an på dagsform og humør.

Skrevet

Jo, jo, det er klart... Ikke alltid man er i skravlehumør.

Gjest Fighter
Skrevet

Og ettersom jeg er både i skravlehumør og i være-stille-humør samtidig for tiden vet man aldri hva som plutselig kan ry ut av meg.

Skrevet

Nei, da tok denne alven kvelden.

Natta!

:sove:

Skrevet

:o NYSKJERRIG JEG?? :oops:

Du er ikke den eneste som ble nysgjerrig nå Naken, holder på å dø av nysgjerrighet her jeg sitter.

Skrevet

Har du støtt opp? :D

Skrevet
Og så fikk jeg brev fra Saeria. Kjempekoselig! Men' date=' ærlig talt, Saeria, du er GAL![/quote']

Neida. Ikke for det arbeidet du legger ned i det du skal lage til meg og mannen. :wink:

Og ja! Endelig på nett! :D

:klem:

Skrevet

Ja da, er bare litt generelt treig i dag.

Snakker med folk på irc, skriver mail og alt mulig.

Skrevet

Neida. Ikke for det arbeidet du legger ned i det du skal lage til meg og mannen. :wink:

Og ja! Endelig på nett! :D

:klem:

Jo, du er GAL! Jeg koser meg jo med det! :)

Fint å ha deg tilbake! :D

Og jeg burde komme meg vekk fra PCen snart. *sukk*

Skrevet

Bare innom og tiiter litt i hulen din og ønsker deg en god dag i dag og venter på margaritasene :sjarmor:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...