Bokalven Skrevet 8. november 2005 Forfatter #3541 Del Skrevet 8. november 2005 *klemme på* ← *klemme* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. november 2005 Forfatter #3542 Del Skrevet 9. november 2005 I morgen får jeg besøk fra Skottland. Det skal bli koselig. Har vært og trent, så nå er håret mitt halvvått etter å ha dusjet. Venter på at det skal tørke... Legger jeg meg med vått hår ser jeg ikke ut på håret i morgen. Vil ikke skremme bort folk fra biblioteket heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. november 2005 #3543 Del Skrevet 10. november 2005 Så koselig med besøk da Det liver i grunn opp den vanlige hverdagen litt *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. november 2005 Forfatter #3544 Del Skrevet 10. november 2005 Mrs L: Ja, det blir veldig koselig. Har visst lovet å lage lasagne i dag. Lager den fra bunnen av (tomatsaus er laget, av tomater), så det blir nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. november 2005 #3545 Del Skrevet 10. november 2005 Lasagne laget fra bunnen av er kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. november 2005 Forfatter #3546 Del Skrevet 10. november 2005 Fortsatt over en halvtime igjen til lunsj, og jeg er allerede kjempesulten! Småtrøtt er jeg også. Hadde ikke mye lyst til å krype ut av min varme dyne i dag tidlig, men vekkerklokkene (jeg bruker to) maste bestemt på meg om at det var på tide å komme seg opp. Så da var man pent nødt til det. Det er kaldere i dag, merker jeg. Synes det har vært så deilig når det har vært mildt. Men, men. Håper det går bra for kelteren, som ikke er så glad i kulde. Har i hvert fall advart ham om at det er kaldt og han sa han skulle ta med varm genser. Håper det er nok for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. november 2005 #3547 Del Skrevet 10. november 2005 EN? varm genser? Tror du det er nok? Hvis besøket ikke er vant til kulde må man vel ha mere? Er det ikke kaldt i Skottland da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. november 2005 Forfatter #3548 Del Skrevet 10. november 2005 Lasagne laget fra bunnen av er kjempegodt ← Ja, jeg får håpe den blir det. Kjedelig å skulle duke opp med mislykka mat, liksom. *le* Men, tror lasagne er rimelig skuddsikkert. Hvor vanskelig kan det være, liksom. Oh, kelteren er høy. Stor fordel for slike småfrøkner som meg, da kan jeg få ham til å plukke ned ting fra øverste hylle. Mwoahahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. november 2005 Forfatter #3549 Del Skrevet 10. november 2005 EN? varm genser? Tror du det er nok? Hvis besøket ikke er vant til kulde må man vel ha mere? Er det ikke kaldt i Skottland da? ← Gudene vet. Jeg advarte om tempraturen. Skerf og sånn kan han jo låne av meg, skulle det være behov. Mulig han tar med seg jakke også. Jeg vet ikke, det er ikke jeg som har pakket sakene hans. Det kan være ganske surt i Skottland også, ja. Han overlever nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. november 2005 #3550 Del Skrevet 10. november 2005 *ler* Smart å ha en som er litt høyere ja. Her i huset er vi nesten like høye så det er ikke så mye hjelp å få.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. november 2005 Forfatter #3551 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Må bare dele den lille historien om Bibliofil (et biblioteksystem) som ramlet inn i jobbmailen min i dag: Jeg skulle prøve å fjernlåne jule-syngespillet "En glede for hele folket" fra mitt fylkesbibliotek. Men de hadde ikke syngespillet (ingen har visst, heller ikke nbr), og siden Bibliofil er et høflig datsystem, så ville det foreslå en annen tittel, i tilfelle jeg hadde skrevet noen ord feil. Som alternativ foreslo maskinen derfor tittelen "En kald dag i helvete". *ler* Endret 10. november 2005 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. november 2005 Forfatter #3552 Del Skrevet 10. november 2005 *ler* Smart å ha en som er litt høyere ja. Her i huset er vi nesten like høye så det er ikke så mye hjelp å få.... ← Skal ikke mye ttil å bli høyere enn meg, da. Jeg er knøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. november 2005 Forfatter #3553 Del Skrevet 10. november 2005 Æsj - jeg er halvtett i nesa. Dvs. at jeg puster gjennom den, men det er tungt. Og jeg som hater å puste gjennom munnen. Ganske slitsomt egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. november 2005 #3554 Del Skrevet 10. november 2005 Hater å være tett i nesa. Får ikke sove om jeg må puste med munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. november 2005 Forfatter #3555 Del Skrevet 10. november 2005 *sukk* Jeg må ha verdens treigeste PC... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. november 2005 Forfatter #3556 Del Skrevet 10. november 2005 Hater å være tett i nesa. Får ikke sove om jeg må puste med munnen ← Jeg blir skikkelig sliten av det... Jeg har jo nesespray hjemme, men det hjelper meg fint lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. november 2005 #3557 Del Skrevet 10. november 2005 *kanelsnurrene er ferdige* Og de er prøvesmakt og godkjent *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. november 2005 #3558 Del Skrevet 10. november 2005 Hurra for bibliofil! *ler* Kose deg med besøket. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. november 2005 Forfatter #3559 Del Skrevet 11. november 2005 *kanelsnurrene er ferdige* Og de er prøvesmakt og godkjent *stolt* ← Oooh... Namme. Vi kommer oppover og gjør et innhogg i snurrene, vi. Hurra for bibliofil! *ler* Kose deg med besøket. *klem* ← Hihi, ja. Bibliofil kan være gøy. Har det utrolig bra nå. Veldig koselig med besøk. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. november 2005 Forfatter #3560 Del Skrevet 11. november 2005 Nei, da får man pelle seg på jobb... Slutter heldigvis tidlig i dag, skal avspasere litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg