Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny skjerm og kos deg med besøk

Så bra at det er Gotham Nights samtidig da.

Ja, det blir moro. Og så blir det Harry Potter på torsdag kveld. Har planer om Nasjonalgalleriet og Vigelandsparken også, men vil ikke legge opp for mye program, vil jo ikke stresse heller.

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det blir moro. Og så blir det Harry Potter på torsdag kveld. Har planer om Nasjonalgalleriet og Vigelandsparken også, men vil ikke legge opp for mye program, vil jo ikke stresse heller.

Nei, du skal jo ha tid til å snakke med besøket ditt også

Endret av MrsL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du skal jo ha tid til å snakke med besøket ditt også

*nikke* I hvert fall ikke stresse. Da blir det jo ikke noe koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*stor unnskyldningsklem for at jeg ikke orket aa moete deg paa torsdag*

Ha en fin helg!  :klem:

*klemme*

Det er greit, det. Skjønner at du ikke var i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*le*

Ja, jeg farget håret i går. Det tar fryktelig lang tid. Jeg bruker henna og urter og sånn. Først lager man til mixen som skal i håret, det tar jo ca en time eller mer, så skal klisjet i håret, og så skal man sitte i minst 5-6 timer. Deretter er det å skylle det ut, som også tar litt tid. Jeg satte inn håret med mandelolje etterpå, for å klare å gre det. ;) Måtte vente til det var noen lunde tørt før jeg kunne legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Oi, for en prosess :) Ble det pent?

Hvilken farge er det du har nå da?

Oi, spanande fargehåretprosess då. Kanskje eg skulle prøvd det? Kva farge og kor har du fått tak i den då? :)

Hvordan ble håret?

Henna er et naturprodukt, altså en plante. Denne er tørket og laget til pulver. Det er derfor det tar så lang tid og sånn. Henna avgir rødfarge, hvordan resultatet blir kommer ann på hvor lenge det sitter i og hvilken farge man har på håret fra før.

Resultatet ble bra, som vanlig. Etterveksten er borte, og godt er det. :)

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...