Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du har det bedre - kan tenke meg forskjellen er stor - Romsås - Bærum. Huff.

Synes også du skal skrive til Lindell, dårligste boka jeg har lest noen gang. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Sendte deg en PM, jeg. Grattis og lykke til med ny jobb,da! Skolebibliotekar hørtes jo spennende ut=) Er det bibliotekarstudiet du er ferdig med nå på HIO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hos Chickxsy og låner nett. Snille henne! Har fortsatt ikke hørt noe fra Canal Digital. *sukk* "Bare" fire uker siden jeg bestilte... Og, ja, jeg har purret... Til og med purret på purringen!

*klem*

*klem*

Det ser ut som at du har det betre no? :)

*klemmepå*

Det går opp og ned- Noen dager er bedre enn andre. Pluss at jeg prøver å være så lite hjemme som mulig...

*vinke* Stikker bare innom og sier hei.

Hei hei!

Håper du har det bedre - kan tenke meg forskjellen er stor - Romsås - Bærum. Huff.

Synes også du skal skrive til Lindell, dårligste boka jeg har lest noen gang.  :forvirret:

Kjempestor forskjell. Savner spesielt skogen der oppe...

Har ikke funnet noen adresse til henne.

*klemmermassepå*

*kosemose*

Hei! Sendte deg en PM, jeg. Grattis og lykke til med ny jobb,da! Skolebibliotekar hørtes jo spennende ut=) Er det bibliotekarstudiet du er ferdig med nå på HIO?

Så det, men vet liksom ikke hvem du er...

Er utdannet bibliotekar, ja.

Hjartleg velkomen :hoppe: 

til fest :perebrus: :danse:i dagboka mi  :sexy:

i høve mine 50 sider!  :kghjerte:

:eeeh:  :briller2: 

:velkommen:

Jammen, jeg er jo ikke her til vanlig... Bare veldig sporadisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei Lunacia. Hvis du savner skogen kan jeg anbefale omraadet rundt/opp til Kolsaastoppen, Lommedalen eller turen til Muren. Ikke langt unna med buss!

Lykke til med ny jobb, da! Blir spennende!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei hei! :)

Kjipt å ikke få svar. :forvirret:

Ja, irriterende.

Hei Lunacia.  Hvis du savner skogen kan jeg anbefale omraadet rundt/opp til Kolsaastoppen, Lommedalen eller turen til Muren. Ikke langt unna med buss!

Buss er nedtur... På Romsås gikk jeg bare ut døra og over veien... Skal man ta bussen blir det plutselig masse planlegging, spesielt når bussen ikke går så ofte. Dessuten savner jeg /stedene/ mine. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trøste* Skjønner godt at du savner de stedene du hadde et forhold til. Det gjelder vel kanskje særlig rundt høytidene dine. :tristbla: Håper du finner noen nye fine steder som du blir glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...