Gjest Bellatrix Skrevet 1. september 2005 #3341 Del Skrevet 1. september 2005 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. september 2005 #3342 Del Skrevet 1. september 2005 Det ser ut som at du har det betre no? *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 1. september 2005 #3343 Del Skrevet 1. september 2005 *vinke* Stikker bare innom og sier hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. september 2005 #3344 Del Skrevet 3. september 2005 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. september 2005 #3345 Del Skrevet 4. september 2005 Håper du har det bedre - kan tenke meg forskjellen er stor - Romsås - Bærum. Huff. Synes også du skal skrive til Lindell, dårligste boka jeg har lest noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. september 2005 #3346 Del Skrevet 4. september 2005 *klemmermassepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 5. september 2005 #3347 Del Skrevet 5. september 2005 Hei! Sendte deg en PM, jeg. Grattis og lykke til med ny jobb,da! Skolebibliotekar hørtes jo spennende ut=) Er det bibliotekarstudiet du er ferdig med nå på HIO? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. september 2005 #3348 Del Skrevet 6. september 2005 Hjartleg velkomen til fest :danse:i dagboka mi i høve mine 50 sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. september 2005 Forfatter #3349 Del Skrevet 8. september 2005 Sitter hos Chickxsy og låner nett. Snille henne! Har fortsatt ikke hørt noe fra Canal Digital. *sukk* "Bare" fire uker siden jeg bestilte... Og, ja, jeg har purret... Til og med purret på purringen! *klem* ← *klem* Det ser ut som at du har det betre no? *klemmepå* ← Det går opp og ned- Noen dager er bedre enn andre. Pluss at jeg prøver å være så lite hjemme som mulig... *vinke* Stikker bare innom og sier hei. ← Hei hei! Håper du har det bedre - kan tenke meg forskjellen er stor - Romsås - Bærum. Huff. Synes også du skal skrive til Lindell, dårligste boka jeg har lest noen gang. ← Kjempestor forskjell. Savner spesielt skogen der oppe... Har ikke funnet noen adresse til henne. *klemmermassepå* ← *kosemose* Hei! Sendte deg en PM, jeg. Grattis og lykke til med ny jobb,da! Skolebibliotekar hørtes jo spennende ut=) Er det bibliotekarstudiet du er ferdig med nå på HIO? ← Så det, men vet liksom ikke hvem du er... Er utdannet bibliotekar, ja. Hjartleg velkomen til fest :danse:i dagboka mi i høve mine 50 sider! ← Jammen, jeg er jo ikke her til vanlig... Bare veldig sporadisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. september 2005 #3350 Del Skrevet 9. september 2005 Men eg ville invitere deg likevel, sidan du er så snill og grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. september 2005 Forfatter #3351 Del Skrevet 11. september 2005 Her var det stille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. september 2005 #3352 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg er her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. september 2005 #3353 Del Skrevet 11. september 2005 *kose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. september 2005 Forfatter #3354 Del Skrevet 11. september 2005 *vinke masse til MrsL* *kose Saeria* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. september 2005 Forfatter #3355 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg får fortsatt ikke mail om svar til dagboka mi... *mumle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. september 2005 #3356 Del Skrevet 11. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. september 2005 #3357 Del Skrevet 11. september 2005 Kjipt å ikke få svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. september 2005 #3358 Del Skrevet 11. september 2005 Hei Lunacia. Hvis du savner skogen kan jeg anbefale omraadet rundt/opp til Kolsaastoppen, Lommedalen eller turen til Muren. Ikke langt unna med buss! Lykke til med ny jobb, da! Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. september 2005 Forfatter #3359 Del Skrevet 11. september 2005 ← Hei hei! Kjipt å ikke få svar. ← Ja, irriterende. Hei Lunacia. Hvis du savner skogen kan jeg anbefale omraadet rundt/opp til Kolsaastoppen, Lommedalen eller turen til Muren. Ikke langt unna med buss! ← Buss er nedtur... På Romsås gikk jeg bare ut døra og over veien... Skal man ta bussen blir det plutselig masse planlegging, spesielt når bussen ikke går så ofte. Dessuten savner jeg /stedene/ mine. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. september 2005 #3360 Del Skrevet 11. september 2005 *trøste* Skjønner godt at du savner de stedene du hadde et forhold til. Det gjelder vel kanskje særlig rundt høytidene dine. Håper du finner noen nye fine steder som du blir glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg