Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig med alle som skal bry seg når man ikke vil det. Men samtidig så er det vel bare velment omsorg for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(for meg er det en sorg å flytte fra leiligheten jeg er så glad i)

Er din ex like knyttet til den leiligheten? Skal han også flytte derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er din ex like knyttet til den leiligheten? Skal han også flytte derfra?

Han kommer nok til å flytte etterhvert. Hadde jeg hatt økonomien til det, hadde jeg kjøpt ham ut, og ikke omvendt, men uten fast jobb og med en inntekt som ikke er veldig høy, kunne jeg aldri i verden ha klart meg økonomisk alene i leiligheten. (Husleie er på ca 3000 kr, pluss lån).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hadde man sovet første natt i ny leilighet. Er nødt til å få PCen min dit, sånn at jeg kan få sett film og sånn. Det er fortsatt kaos, og det er fortsatt masse ting som må pakkes og flyttes. *sukk* Flytte suger.

~*~

Jeg skal vurdere seriøst å dra til Skottland for en periode, kanskje om et års tid. Prøve å få jobb der og sånn... Vi får se. Først er det en god del økonomisk som må i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MrsL: Vel, jeg har i hvert fall stående en åpen invitasjon hvor jeg kan få bo hos venner der en periode. Men, vi får se. Først må jeg komme meg økonomisk på fote. Eller, komme meg på fote generelt. Nå er ting en smule kaotisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg skru av PCen... :(

Skal pakke den ned, slik at jeg får brukt den til å se film og sånn i kveld.

Gruer meg litt til i kveld. Blir helt alene i leiligheten min... Uten Internett! Meep. Og ikke har jeg penger på mobilen heller... Urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonyma: Takk! (Har forresten mistet dagboken din, har du den fortsatt?)

Jadda, den er der ennå, eller rettere sagt her: anonymas dagbok

Har ikke skrevet noe på noen dager for jeg har vært på ferie i Polen, kjempeflott land, har kosa meg masse.

Godt å se at ting går framover med deg. Flyttesjau er noe herk uansett hvorfor man flytter, men det blir bra etterpå.

Så at du får maken vaske/tørkemaskin som meg jo. Måtte se etter hva slags det var, er ikke SÅ vanlig tror jeg å ha begge deler i samme. Jeg har hatt min i 7 år og den har fungert fint. Eneste som ikke funker så bra er å vaske mørke/svarte klær etter å ha tørka f eks håndklær, da blir de fulle av bittesmå lodotter. Jeg tar alltid lys vask etter tromling. Bare et lite tips .

Masse :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi!  :ler:

Kva slags bøker har du då vennen?

MANGE! Og mange forskjellige. Eskevis! Fantasy, SciFi, klassikere, samtidslitteratur, barnelitteratur etc. Mest på engelsk, riktignok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyma: Jeg vasker sjeldent lyse klær, har liksom ikke så mye av lyse klær... Skjønner ikke at fargen skal ha noe å si, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hos eksen og pakker. Låner PCen hans litt. Vet ikke når jeg får nett selv. Må bestemme meg for om jeg skal snylte på naboen eller kjøpe selv. Skal lage en skikkelig "pros and cons"-liste etterhvert.

Men nå må jeg pakke her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg stikker - ser på OsloTV her. Og de ler godt av "overnaturlige" tips fra publikum vedr. Munchbildene. Greit nok, sikkert en del useriøst, men jeg synes det er skikkelig leit at de ler av ting som magi og synskhet og viser tydelig at de synes det er sprøyt. Noe så respektløst! Kjenner det koker inni meg. Grrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg stikker - ser på OsloTV her. Og de ler godt av "overnaturlige" tips fra publikum vedr. Munchbildene. Greit nok, sikkert en del useriøst, men jeg synes det er skikkelig leit at de ler av ting som magi og synskhet og viser tydelig at de synes det er sprøyt. Noe så respektløst! Kjenner det koker inni meg. Grrr...

Så uforskamma! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...