Lythande Skrevet 8. juni 2005 #3021 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg sier som MrsL - ta det med ro, ikke stress med jobbene før du kommer hjem - de bruker gjerne litt tid før de bestemmer seg om hvem de vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2005 #3022 Del Skrevet 8. juni 2005 Koooos deg vennen!!! Og ha fortsatt god bedring!!! Veit du kva? Eg har sommarfeeeeeeeeeeeerie!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #3023 Del Skrevet 9. juni 2005 Vi var i England i gaar. :D Hadde en veldig fin dag, og var i en utrolig koselig by i Nord-England. Har fortsatt ikke hoert tilbake fra de jobbene som sa de ville kontakte de aktuelle i loepet av uka. Den jobben jeg ville ha mest skulle la seg hoere fra seg senest i gaar, saa vidt jeg forstod, pga. ferie. Har i dag og i moegen igjen naar det gjelder jobben paa Stovner, saa jeg synes ikke det ser veldig lyst ut. Ja, ja, ikke mye aa gjoere med, har jo ikke akkurat saa mye jobberfaring. Men naa er jeg sulten. Tid for litt frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #3024 Del Skrevet 10. juni 2005 Glasow i gaar, Edinburgh i dag, hjem i morgen. Fortsatt ingen jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 11. juni 2005 #3025 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei Lenge siden jeg har vært her og hilst på :oops: Hvordan går det med deg? Fått jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #3026 Del Skrevet 11. juni 2005 Håpar du koooooosar deg!!! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #3027 Del Skrevet 11. juni 2005 Så var man hjemme igjen. Fant bøkene jeg lette etter. Waterstones i Edinburgh hadde dem. Sovnet da vi kom hjem. Tror jeg trengte det. Nå skal jeg gå og handle inn litt middag, for jeg er ganske sulten. Ellers skal jeg bare være hjemme og slappe av i kveld. Skal til Lythande i morgen. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. juni 2005 #3028 Del Skrevet 11. juni 2005 Velkommen hjem igjen! :D Dumt at du ikke har fått svar på jobbene, men det er bare fordi drømmejobben venter rett rundt hjørnet. Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves! Ønsker deg en fortsatt god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. juni 2005 #3029 Del Skrevet 11. juni 2005 Velkommen hjem! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #3030 Del Skrevet 11. juni 2005 Den ene jobben hadde jeg veldig lyst på, Arkana. Den var selvstendig, variert, og jeg ville ha fått brukt engelsken min. Men, men, ikke så mye å gjøre med. Bare å krumme nakken og søke videre. Mange om beinet... Saeria: *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. juni 2005 #3031 Del Skrevet 11. juni 2005 Hyggelig å ha deg tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #3032 Del Skrevet 11. juni 2005 Takk, ¤Arwen¤. (Synes du har så fint nick!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. juni 2005 #3033 Del Skrevet 11. juni 2005 Takk :klem2: Hadde faktisk egentlig tenkt å bytte, følte det var litt oppbrukt da jeg tok det, men nå tror jeg jaggu det har grodd fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #3034 Del Skrevet 11. juni 2005 Ting jeg så i Skottland: Crichton Castle Craigmillar Castle Traquair House Tur til England ble det også: Berwick-upon-Tweed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #3035 Del Skrevet 11. juni 2005 Takk :klem2: Hadde faktisk egentlig tenkt å bytte, følte det var litt oppbrukt da jeg tok det, men nå tror jeg jaggu det har grodd fast Jeg liker det, jeg! Nå er det jo ikke like oppbrukt lenger, hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. juni 2005 #3036 Del Skrevet 11. juni 2005 Tror jeg må ta meg en tur til Skottland snart. Mye å se på tenker jeg. Drømmer om en tur til London igjen også, kanskje neste sommer. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #3037 Del Skrevet 11. juni 2005 Det er kjekt at det er så billig å reise dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #3038 Del Skrevet 11. juni 2005 Beklager at eg ikkje har fått svart deg på MSN vennen... Eg har ikkje vore ved pc-en, skjønne du... Såg meldingane først no.. Men det har ordna seg med det du veit, viss det var det du lurte på. Eller, nesten ordna seg. det er i gang. Heldigvis. Glad i deg, forresten!! Natta! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 12. juni 2005 #3039 Del Skrevet 12. juni 2005 Takk for i dag vennen. Mail er sendt med alle detaljene - gleder meg veldig til midtsommerfeiringen nå ja. (Ps - ordrebekreftelsen er kommet på min mail.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. juni 2005 #3040 Del Skrevet 12. juni 2005 Ååå, skulle gjerne dratt til Skottland eller Irland på ferie. Kanskje neste år :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg