Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Skikkelig gråvær her også. Men har hørt på Tarkan - "Insafsiz", noe som har fått meg i usedvanlig godt humør. Men konsentrasjonsevnene mine er ikke til å skyte av i dag, desverre. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 i sko? :o

Stakkars deg - da er det ikke enkelt, nei.

Har vel nesten motsatt problem - har standardstørrelse i sko, men vrange føtter som alltid finner sømmer og klumper og kanter og er for smale og for høye og... :P

Er av typen som kan prøve 25 par joggesko før hun finner noe som passer!

Hmmm... Litt avhengig av hvor lett du har for å finne bra passform, så kunne du kanskje spesialbestille på nett?

Mange land hvor 35 er 'standardstørrelse', og de helt sikkert har bedre utvalg enn her!

Evnt. får du ta en ferietur til Asia og shoppe sko til den store gullmedaljen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for ferietur er billig. ;)

Men, gjerne netthandel, men hvor kan jeg finne billige sko i str 34/35 på nett? Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med elixia-timen da? Burde være sinnsykt bra med de prisene! Har funnet ut at jobben blokkerer kvinneguiden, fordi det går under kategorien "entertainment" og det er kjempeforbudt...

Aftenpostens kultursider blir også blokkert, men ikke rampelys på VG... Her er man konsekvente, gitt! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja "entertainment" og kultur er farlig!

Veiledningstimen var veldig bra. Skal ha oppfølging om litt over en måned. Og så har jeg blitt med på "25 på 90", dvs. jeg skal trene 25 dager i løpet av 90 dager. Hver gang får jeg et lite klistremerke som klistres ved navnet mitt. Det SKAL jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Lese og oppdatert på lunacia-livet*

Korleis går det?

- Ser du er oppteken av sko om dagen, du finn sikkert nokre du likar snart. :)

Gler meg til sensuren av oppgåva di... :D

Ha ein fin kveld vidare!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det må være problematisk å ha så små bein!

Jeg har alltid lurt på hvordan folk med små bein klarer å holde balansen, men det er sikkert ikke vanskeligere enn for meg å ikke snuble borti alt mulig med pailabbene mine.

Når det er sagt, tror jeg beina mine har blitt mindre med årene (!?)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Lese og oppdatert på lunacia-livet*

Korleis går det?

- Ser du er oppteken av sko om dagen, du finn sikkert nokre du likar snart. :)

Gler meg til sensuren av oppgåva di... :D

Ha ein fin kveld vidare!

Å si jeg er opptatt av sko er å ta hardt i. Er egentlig ikke på jakt, har ikke råd til sko på en stund uansett, og det er ikke prioritert. Men det er alltid interesant å vite hvor man eventuelt kan få tak i sko i små størrelser, siden jeg har det problemet jeg har...

Jeg GRUER meg til sensuren av oppgava. Masse. Vil helst ikke tenke på det...

Jeg har alltid lurt på hvordan folk med små bein klarer å holde balansen, men det er sikkert ikke vanskeligere enn for meg å ikke snuble borti alt mulig med pailabbene mine.

Det er ikke vanskelig å holde balansen i det hele tatt. Hvorfor skulle det være det? Og store føtter hadde sett unektelig tåpelig ut på meg, føttene må jo stå til resten...

Fighter: Jeg bruker 34/35, hakket verre enn 35/36, siden det faktisk finnes sko i 36. :-?

Nåja, som sagt, sko er ikke en prioritering om dagen. Jeg får enn så lenge klare meg med det jeg har.

Og nå må jeg løpe til bussen... VÆ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke vanskelig å holde balansen i det hele tatt. Hvorfor skulle det være det? Og store føtter hadde sett unektelig tåpelig ut på meg, føttene må jo stå til resten...

Jeg bare tulla... :ler:

Men jeg håper du finner noen fine sko når du først får penger til å lete! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lett å ha føtter som ikke passer inn i "normen". Mamma har også små føtter, hun bruker 36/37 som det heldigvis finnes en del sko i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lunacia :P Bare en liten hilsen fra "hun som bor" på biblioteket,vet du :wink: Akkurat nå for tiden har jeg vel mer følelsen av at jeg bor på KG,men det er vel en overgang. Kanskje :sjarmor:

Er stressende med studiene skjønner jeg? Våren er jo den verste tiden, det syntes jeg da jeg studerte ihvertfall :-?

Håper du har det bra? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kollokviekompis og jeg har lagt opp plan for kollokvier frem mot eksamnene. Skummelt lite tid igjen nå! Det kommer til å bli et salig kjør de neste to månedene, og mitt sosiale liv kommer til å være minimalt. Kommer ikke til å si ja til fler sosiale hendelser enn det som er på planen så langt, tror jeg. Kommer til å føle meg som Viggo Venneløs, men det er bare for et par måneder, så det får stå til. Eksamner skal leses til og oppgaver skal skrives. Så det er bare å bite tenna sammen!

Jeg kommer til å være på KG innimellom, tenker jeg, men jeg må nok skjære kraftig ned på KG-tid også. Sånn er livet...

Jeg hadde aldri trodd dette sist jeg studerte. Jeg tenkte "siste gang!" Den gang ei. Men, men, jeg har ikke angret ett sekund på at jeg ble student igjen. :) Nå får man håpe man står på eksamnene med glans, og at man får jobb i løpet av sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...