Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hadde man vært og trent hardt på Elixia. 70 minutters trening ble det i dag, så da ble ca 2 timer tilbragt på treningssenteret. Utrolig deilig! Dro rett etter cafétur. Møtte venner der, bl. a. min kjære svenske venninne. Det var godt å se henne igjen!

Nå skal jeg straks lage middag. Sulten, kjenner jeg. Og etter middag får man flikke på oppgave og sende siste utkast til veileder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. Ble ingen trening på meg i dag, blir nok ikke noe på meg i morgen heller. Får se når jeg får tid denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så flink du har vore med oppgåva di! :) Eg må byrje på den siste oppgåva mi i morgon eg - skal få skrive eit førsteutkast denne veka, så det er berre å henge i...

Kos deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen full av god mat og gost drikke. Kylling tandoori og rødvin. Namnam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen:

- trene dans

- jobbe med oppgaven

- spise frokost, lunsj, middag og kvelds

- vaske klær

- rydde

- ringe bestefar

~*~

Sov lenge i dag. Utrolig deilig! :)

Skal på veiledning i morgen, gruer meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvor mange dagbøker jeg følger med på, men det er mange. Skal ikke påberope meg å legge igjen melding i de hver dag, men jeg prøver å gjøre det noen lunde jevnlig.

*tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Jeg vet ikke helt hvor mange dagbøker jeg følger med på, men det er mange. Skal ikke påberope meg å legge igjen melding i de hver dag, men jeg prøver å gjøre det noen lunde jevnlig.

*tenke*

Eg syns du er kjeeeeempe-flink til å legge att helsingar eg!! Og det er veeeldig kosleg! *burde blitt flinkare eg også* Ha ein fortsatt fin dag vennen! Stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg vet at jeg er ganske flink til å legge igjen meldinger, men det er liksom ikke så mange som legger igjen hos meg... Og da får jeg en litt "skal jeg gidde?"-holdning, om du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, noen er flinke... Men jeg leser vel en... tja, 30-40 dagbøker eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...