Linn3c Skrevet 21. mars 2005 #2541 Del Skrevet 21. mars 2005 Det var ikkje meininga at det skulle vare til forveksling. - Det var berre ein måte å tenkja "høgt" på, for eg tenkte å spørja kva det var du kalla den høgtida du feira no, men så hadde du allereie nettopp skrive det. Beklagar viss eg har trampa på nokon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 21. mars 2005 #2542 Del Skrevet 21. mars 2005 Vil med dette be pent om at folk ikke ønsker meg god påske da jeg verken feirer påske eller har mye til overs for den! *stresser videre med hovedoppgaven* :oops: :oops: Ikke meningen... Tenker ikke på påske som en religiøs høytid, jeg. Bare som en koselig ferie med godteri og kyllinger. Så jeg tenkte ikke så langt at du kanskje ikke ville like at jeg ønsket deg god påske. Lykke til videre med hovedoppgaven! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 21. mars 2005 #2543 Del Skrevet 21. mars 2005 Hadde du sagt vårjevndøgn, så hadde jeg visst hva det var snakk om med en gang! Er tilhenger av å bruke norske ord i størst mulig grad, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #2544 Del Skrevet 21. mars 2005 Hadde du sagt vårjevndøgn' date= så hadde jeg visst hva det var snakk om med en gang! Er tilhenger av å bruke norske ord i størst mulig grad, jeg... Nja... Vårjevndøgn sier mindre enn ostara. Ostara er sabbaten som feires på vårjevndøgn. Jeg har sådd ringblomstfrø i dag, og de står nå i vinduskarmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2005 #2545 Del Skrevet 21. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. mars 2005 #2546 Del Skrevet 21. mars 2005 Håper dere får en flott feiring av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. mars 2005 #2547 Del Skrevet 21. mars 2005 Nå tar jeg den store påskehilserunden Vil derfor ønske deg en fantastisk fin påske!!! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 22. mars 2005 #2548 Del Skrevet 22. mars 2005 Takk for i går, det var utrolig hyggelig (som vanlig, når man er sammen med deg og Kaltyr). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. mars 2005 #2549 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvordan gikk feiringen i går da? Hva gjør dere når dere feirer Ostara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. mars 2005 #2550 Del Skrevet 22. mars 2005 Hørte dere hadde en fin feiring. :D HA en fin dag, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #2551 Del Skrevet 22. mars 2005 Nå tar jeg den store påskehilserunden Vil derfor ønske deg en fantastisk fin påske!!! Kos deg masse Ta en kikk lenger opp på sida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #2552 Del Skrevet 22. mars 2005 Lythande: Ja, takk for fin feiring i går! *klem* Ja, feiringen i går var kjempekoselig. Men neste gang må jeg huske tykke sokker! Kalde tær er ikke gøy... Har bestemt meg for å jobbe med oppgaven min utover natten. Blir nok slitsomt, men jeg MÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. mars 2005 #2553 Del Skrevet 22. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 22. mars 2005 #2554 Del Skrevet 22. mars 2005 Har bestemt meg for å jobbe med oppgaven min utover natten. Blir nok slitsomt' date=' men jeg MÅ.[/quote'] Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #2555 Del Skrevet 23. mars 2005 Klokken er nå godt over fire, og jeg har bestemt meg for å ta kvelden. Skal skrive oppsumering/konklusjon i morgen tidlig, så skal jeg sende oppgaven til veilederen min. Må en tur på biblioteket i morgen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2005 #2556 Del Skrevet 23. mars 2005 Flinke luna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 23. mars 2005 #2557 Del Skrevet 23. mars 2005 Flinke luna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #2558 Del Skrevet 23. mars 2005 Urk. Litt trøtt, ja... Har vært på biblioteket og lånt bøker. Bl. a. en lyrikkteoribok som jeg kan bruke på oppgaven min i islandsk litteratur. Når jeg blir ferdig med hovedoppgaven min kan jeg begynne å jobbe med de andre oppgavene. Gleder meg faktisk til å jobbe med den i islandsk litteratur. Skal skrive om Björk. Jeg skal mekke ostekake i dag også. *nammenam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2005 #2559 Del Skrevet 23. mars 2005 OSTEKAKE? Hørte jeg ostekake????? *prøver å skjule sikkelet og logrer som ei bikkje for å innsmigre meg hos månedamen med ostekaken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. mars 2005 #2560 Del Skrevet 23. mars 2005 OSTEKAKE? Hørte jeg ostekake????? *prøver å skjule sikkelet og logrer som ei bikkje for å innsmigre meg hos månedamen med ostekaken* *logrer ivrig med* Oppskrift? *tigger og ber pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg