Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uffda... men no er jo dagen over, så me satsar på at i morgon (eller teknisk sett i dag) vert betre! :klem:

Stas at det var så fint i Dublin! Eg synst det høyrest så spanande ut å møte ei du kun har snakka med på nett - veldig kjekt at de verkeleg fann tonen! :)

Ynskjer deg herved ein fin onsdag :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Dublin i desember, så jeg måtte jo nesten lese om hvordan du hadde hatt det. Den bussturen hørtes kjempemorsom ut, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en veldig hektisk helg. Men det var bra. Var på et par kurs, samt jobbet på forestillingen på lørdag kveld. Hadde det med andre ord veldig bra, selv om jeg var helt kake da helgen var over!

Nå sitter jeg på jobb. Prøver egentlig å knote litt på hovedoppgaven min mens jeg sitter her, men det er ikke lett å konsentrere seg. Ja, ja, det er ikke så farlig, den skal jo uansett ikke inn før 1. april.

I morgen skal jeg danse på forestillingen "Hip Halling" på Stovner bibliotek. Forestillingen begynner kl 19.00 og det er gratis inngang. Jeg gruer meg egentlig litt, føler at jeg ikke er veldig forberedt. Men, men. Har i hvert fall fått beltet mitt klart. Så får jeg finne kostyme og slikt i morgen. Mulig jeg må trå til og sy litt, men det får gå.

Ellers er livet som vanlig hektisk. Har en god del å gjøre på skolen, samt at jeg fyller 30 på mandag, så da går helgen bort til diverse feiringer. Noen ganger lurer jeg egentlig på om jeg har tatt meg vann over hodet, men det går sikkert bra.

Jau jau. :)

Hyggelig å se hilsner fra dere alle, i hvert fall! Selv om jeg ikke svarer hver og én, så har jeg lest alt, altså! Og jeg setter veldig pris på hilsningene deres! :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg gruer meg til i kveld. Styrer nå med å ordne meg... Har fjærnet hår under armer og på leggene og har ruller i håret. Kjenner det kniper i magen... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...