Gjest MrsL Skrevet 21. september 2004 #1621 Del Skrevet 21. september 2004 Takk MrsL of Eir! ?? of Eir?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2004 Forfatter #1622 Del Skrevet 21. september 2004 Fighter: Takk. Bare forsyn deg! Håper du får en koselig markering av både Mabon og 6 års dagen med din kjære. *Setter igjen litt en nyplukket bukett med urteblomster til deg* :blomst_opp: Takk skal du ha. Har nå hatt urtebad, sirkel og skal til å spise grønnsagssuppe (som er skikkelig mabon-mat). Har jaget min kjære på dør (neida, ikke jaget, men han er snill og viser respekt for meg og min religion og lar meg i fred på disse markeringene), så når min lille feiring er over skal jeg høre med ham om han er ute eller om han vil hjem. Vi kommer ikke til å markere forlovelsesdagen vår i dag, siden det er noe annet som skal markeres i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. september 2004 #1623 Del Skrevet 21. september 2004 Hva skal markeres i morgen da? *nysgjerrig* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 21. september 2004 #1624 Del Skrevet 21. september 2004 Å! Gratulerer med forlovelsesdagen! Er det et eple igjen til lille meg? *titter i kurven* Å.. Ja.. *tar et eple* Tusen takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2004 Forfatter #1625 Del Skrevet 21. september 2004 ?? of Eir?? Tastefeil. Rettet opp. Og så får du følge med i hulen min i morgen, så finner du det ut. Meteora: Takk. Bare ta epler, jenter, masse igjen i min store kurv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 21. september 2004 #1626 Del Skrevet 21. september 2004 Hei på deg, og gratulerer med jubileum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2004 Forfatter #1627 Del Skrevet 21. september 2004 Takk, Pip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2004 Forfatter #1628 Del Skrevet 21. september 2004 Mabonbilder: Pyntet bord gjort klar til senere middag. Urtebad. Grønnsakssuppe laget fra bunnen av. Mabonmiddag! Mozell med eplebiter. Litt skarpere bilde av middagen... Ingen bilder av sirkelen. Så klart. Bruker da ikke ta bilde av noe så personlig og hellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 22. september 2004 #1629 Del Skrevet 22. september 2004 Håper feiringen var fin og akkurat slik du ønsket at den skulle bli. Gratulerer med 10 års jubileum! Nå skal jeg snart av gårde for å trene litt, er nemlig full av energi etter to dager med intens hodepine. Ønsker deg en fin regnfri onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. september 2004 #1630 Del Skrevet 22. september 2004 Sniker meg en liten tur innom for å gratulere med forlovelsesjubileum og mabon. :blomst_opp: Det så skikkelig koselig ut på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. september 2004 #1631 Del Skrevet 22. september 2004 Så nydelig bord du hadde dekket Håper du har hatt en stemningsfull Mabon markering igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. september 2004 #1632 Del Skrevet 22. september 2004 Gratulerer med forlovelsesdagen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1633 Del Skrevet 22. september 2004 Kjapp tur innom... Rekker ikke en gang å lese min egen dagbok, for jeg må løpe til bussen. Skal på skolen og ha kollokvie. Håper det ikke tar så lang tid, siden jeg må være hjemme ikke så alt for sent siden jeg vil dusje før sambo kommer og henter meg. Han skal løpe jubileumsløp i dag, så da skal jeg se på (selv om jeg ikke bruker å se på når han løper løp). Så skal vi ut og spise middag for å markere at vi i dag har vært sammen i 10 år. Normalt markerer vi ikke slike dager, men i dag gjør vi det siden det er rundt tall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1634 Del Skrevet 22. september 2004 Håper feiringen var fin og akkurat slik du ønsket at den skulle bli. Gratulerer med 10 års jubileum! Nå skal jeg snart av gårde for å trene litt, er nemlig full av energi etter to dager med intens hodepine. Ønsker deg en fin regnfri onsdag. Mabonfeiringen ble ganske slik jeg hadde tenkt meg. Å feire jubileum i 10 år hørtes forferdelig lenge ut. (Orddeling orddeling...) Hvor ble det av den regnfrie onsdagen du ønsket meg? Det har jo regnet fra morgenen av her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1635 Del Skrevet 22. september 2004 Sniker meg en liten tur innom for å gratulere med forlovelsesjubileum og mabon. :blomst_opp: Det så skikkelig koselig ut på bildene. Takk skal du ha. Forlovelsesjubiléet var riktignok i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 22. september 2004 #1636 Del Skrevet 22. september 2004 Gratulerer med 10 årsjubileum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1637 Del Skrevet 22. september 2004 Så nydelig bord du hadde dekket Håper du har hatt en stemningsfull Mabon markering igår. Mabonfeiringen i går var fin... Sirkelen gikk bra og maten smakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1638 Del Skrevet 22. september 2004 Gratulerer med forlovelsesdagen. :-) Takk. (Selv om den var i går... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #1639 Del Skrevet 22. september 2004 Ha en fortsatt fin onsdag! Det er jo finfint vær nå, da. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 22. september 2004 #1640 Del Skrevet 22. september 2004 Nå er det da virkelig en regnfri onsdag - regnet med at det ikke gjorde noe om det regnet midt på dagen siden dere skal feire på ettermiddagen. Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg