Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen. Er formen bedre i dag da??? Dagen i dag burde jeg nok ha tilbrakt i sengen kjenner jeg - drittvær og føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen. Er formen bedre i dag da??? Dagen i dag burde jeg nok ha tilbrakt i sengen kjenner jeg - drittvær og føtter.

:klem:

Jo, er litt bedre, men jeg dropper trening.

Fisken: :klem:

Betty: Litt, tror jeg. :)

MrsL: Hallo, min venn. :)

Gleder meg til jeg skal hjem og er ferdig med jobb. De har egentlig pause nå, men de sitter som fjetret til skjermene og jobber med hjemmesidene sine. Har vært ganske mange spørsmål... Men det er jo greit. Bare synd nettverket ikke funker skikkelig. Gjør det vanskligere både for meg og studentene. Men, ser ut til at de gjør så godt de kan. De blir i hvert fall glade for hver ting de skjønner. Har sett ganske mange "a-ha!"-ansiktsuttrykk i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur hjem i regneværet........her regner det som om himmelen har åpnet seg :(

Klesvasken på snoren har fått vasket seg for 24 gang nå ,tror jeg...................... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du føler deg litt bedre - det gjør jeg også etter å ha trent. Kjenner det riktignok i leddene, men du så deilig det er. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet ikke her da jeg skulle hjem. Tok sin tid, ble sittende å skravle biblioteks- og skolepolitikk med et par på studiet mitt.

Fikk bekreftet dato for dansing i dag. 20. oktober. Så nå må jeg få fikset beltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må på biblioteket og hente bøker i dag. Og så må jeg få vasket noen klær. Haugen med klesvask vokser faretruende fort...

Så strengt tatt etter Lythande online, men hun sover kanskje enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må på biblioteket og hente bøker i dag. Og så må jeg få vasket noen klær. Haugen med klesvask vokser faretruende fort...

Så strengt tatt etter Lythande online, men hun sover kanskje enda?

Jeg sov nok da ja - tok igjen for de to andre dagene. Men nå er jeg våken og online. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...