Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ingen fare, Betty!

:klem: :klem: :klem: :klem:

I dag er rydde- og vaskedag her i heimen. Har leiligheten for meg selv nå på dagtid og har allerede vasket tøy (skal gå og henge opp nå), tørket masse støv, ryddet, støvsuget litt, laget invitasjoner, laget boksalgsplakater...

Har allerede avtale om å selge noen av bøkene mine, og de får jeg 550,- kr for i morgen! :D Da har jeg penger til Saeria kommer, hurra!

1. klassebøker skal jeg også selge, det blir nok bra tenker jeg. Må sortere bøkene litt bedre etterpå... Må bare rydde og vaske litt mer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til alle her inne.

Får vel lage en lapp jeg kan henge opp på universitetet. Kan jo selge noen kompendier. :D

I dag har jeg bare kjøpt bøker. Mesteparten brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe brukte bøker er bra, hvis du kan. Selv låner jeg det meste på biblioteket, kjøper kun bøker jeg MÅ eie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt med penger tjent og penger spart. Jeg har spart penger i dag selv, kopiert noe av pensum hvor vi ikke har hele boken. På den måten er det 4 bøker mindre å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... Skulle gjerne ha spart noe, men nå har jeg ingen penger å spare, gitt.

Vil ha studielån NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha studielån NÅ!

Det vil jeg også. :-( Men jeg har selvsagt ikke fått tilsendt hverken giro for innbetaling av semesteravgift eller pinkode til studentweb. Så i går måtte jeg ta affære og ringe dem og be om å få det tilsendt. Så selv om studielånet for lengst har kommet tar det ennå to uker til før jeg får det. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...