Bokalven Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #861 Del Skrevet 27. juli 2004 Takk for alle hilsner! To dagers Sverigetur har vært deilig! Mandag Satte kursen mot Sverige litt senere enn først tenkt, men fikk kommet meg innom biblioteket og greier for å få levert ting som måtte inn... Etter noen timers biltur stoppet vi på sted nr. 1: Rottneros park. Nydelig sted, med minizoo, blomster og statuer og greier. Vi kikket og kikket, før vi fant ut at det var på tide å dra videre. Dagens siste stoppested var Karlstad. Vi fant en restaurant, hvor de hadde en nydelig vegetarrett jeg inntok, og sockerdrycka! Namme! Etter maten tuslet vi og fant et hotell som vi tok inn på. Hotellet hadde boblebad og badstu for gjestene, så vi benyttet oss av det før vi gikk oss en tur for til slutt å slappe av med sherry for meg og øl på min kjære, før vi så la oss til å sove. Tirsdag Etter en meget deilig frokost på hotellet pakket vi tingene våre i bilen igjen og satte kursen sørover langs Vänern. Jeg hadde trodd at vi i det minste skulle få se sjøen, men det var det dårlig med. Første stopp var Åmål. Måtte jo bare stoppe på dette berømte stedet. Mon tro om turismen der har økt betraktelig siden filmen? Vi hadde i hvert fall ikke stoppet der hadde det ikke vært for filmen. Jeg måtte selvsagt en tur innom biblioteket, og fikk forhørt meg om hvilket klassifikasjonssystem de brukte (jeg så fort at Dewey ikke var helten her). Viser seg at folkebibliotekene i Sverige har sitt eget system. Litt fasettert, sa bibliotekaret da jeg spurte. Etter biblioteksbesøket gikk vi litt rundt, før vi kjøpte oss nougat og brus og satte oss på en benk ved havna og slappet av. Andre stopp på turen var Göteborg. Etter å ha fått fatt i et kart, gikk vi på nermeste Indiska hvor jeg kjøpte røkelse og spurte etter hvor Lush lå. Så satte vi kursen mot Lush, hvor jeg kjøpte badebomber og såpe. Like ved Lush lå en tebutikk hvor jeg kjøpte 5 hg te, bl. a. Kärlekste, Luckliga Stundar-te og tre andre typer. :D Siste stopp før Oslo var Strömstad. Vi kom for sent til å besøke polet, men vi stakk innom en butikk og handlet en del mat, bl. a. cheddarorst og kyllingfilet. Så bar vi varene til bilen for så og finne en restaurant hvor vi spiste middag for så og reise hjem... Kom hjem for et par timer siden. Skal bli godt å komme seg til sengs... Skal i byen på dagen i morgen, men Lythande. Skal nok bli artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juli 2004 #862 Del Skrevet 28. juli 2004 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. juli 2004 #863 Del Skrevet 28. juli 2004 God morgen vennen. Jeg er oppe tidlig i dag. Gleder meg til å treffe deg senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 28. juli 2004 #864 Del Skrevet 28. juli 2004 Er det Lush i Göteborg også? I Lush! Den fantastiske leppebalsamen Lip Service, håndkremen Helping Hands...Jeg vet de har det i Budapest også, så det blir vel en tur innom (selv om prisene har steget de siste årene). Ellers kan jeg melde om strålende vær i ishavsbyen, og levelige temperaturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #865 Del Skrevet 28. juli 2004 Gleder meg til å se deg etterpå, Lythande! Ethereal: Jau, Lush i Göteborg. Og i Stockholm. Og i Edinburgh. Mulig det finnes en oversikt på www.lush.com Hvorfor har vi ikke Lush i Norge? Vil ha Lush! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 28. juli 2004 #866 Del Skrevet 28. juli 2004 Stikker innom og hilser på jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #867 Del Skrevet 28. juli 2004 Morn Lunacia :-) Høres ut som dere har kost dere i Sverige. Slike små avstikkere er balsam for ett forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. juli 2004 #868 Del Skrevet 28. juli 2004 Tittei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. juli 2004 #869 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #870 Del Skrevet 28. juli 2004 Høres ut som dere har kost dere i Sverige. Slike små avstikkere er balsam for ett forhold. Ja. Enda vi har et veldig godt forhold fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #871 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei på dere, jenter! Hyggelig å se dere her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #872 Del Skrevet 28. juli 2004 Jo, men selv om forholdet er bra skal man fortsette å pleie :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #873 Del Skrevet 28. juli 2004 Tror jeg skal bruke noen timer på meg selv. Skal starte med å hvile øynene med sånn kjøledings/-maske. Og så skal jeg legge ansiktsmaske og kanskje sette litt olje i håret, før jeg tar meg en varm dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 28. juli 2004 #874 Del Skrevet 28. juli 2004 Ååå, det der hørtes deilig ut du. Jeg har en haug med husarbeid som venter jeg.. :-? Og flyttekaos. Men du må i allefall kose deg, så skal jeg ta igjen litt egenpleie når vi har kommet i roden i vår nye leilighet. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #875 Del Skrevet 28. juli 2004 Flytting er pes. Håper ikke vi må flytte på lenge, lenge, lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. juli 2004 #876 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei Lunacia! Egenpleiekvel høres bra ut. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #877 Del Skrevet 28. juli 2004 Will do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. juli 2004 #878 Del Skrevet 29. juli 2004 Har du egenpleid deg nå da?Jeg har egenpleid beina mine som snart skal på utstilling for en hel fest. Det var deilig da. med fotbad og hele pakka! Hei på dei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. juli 2004 #879 Del Skrevet 29. juli 2004 I morgen reiser vi til Malta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #880 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja, egenpleide meg i går. Det var deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg