Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg har policy om å vite minst mulig om en film før jeg ser den (med mindre den er basert på en bok jeg har lest, men da også, på sett og vis), vil ikke vite NOENTING om den, om folk synes den er bra, dårlig, whatever. Så kan jeg gjøre meg opp min egen mening om den.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra innstilling du har :wink: har egentlig samme innstilling som deg, HATER folk som forteller meg om filmer, særlig hvis de røper slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten tur før kvelden skal tilbringes sammen med hunden foran tv'n, regner nemlig med at sambo skal på pc'n etterpå.

Hvordan går det med hodet og nesa di???

Gleder meg til imorgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går bedre, takk. :)

Gleder meg også masse til i morgen! Muligens jeg drar med meg Chickxsy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Klarer heller ikke sove!

Pokkers ferie som vrager søvnen min så totalt!

Hva synes du om filmen da Lunacia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den, jeg.. Var helt i humør for en slik type film, og syntes den var litt annerledes en en del andre innen samme genre...

Ethereal: Hadde lagt meg, jeg, men stod opp igjen... Vil sove! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror jeg skal gjøre et nytt forsøk på å sove, jeg... Trenger litt søvn før jeg skal stå opp...

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*setter en stor bolle med moreller på Lunacias bord*

Tåler visst ikke og spise alt selv :oops: :hoho::hoho:

Ha en fortsatt herlig dag med eller uten moreller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre hotellet dere skal bo på! :D

Er forresten godt å se at jeg ikke er rar, når jeg prøvde å si mitt om det å være goth. :wink:

Kos deg i helga, vennen. Selv har jeg som mål å gjøre minst mulig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en fin dag! Å møte Lythande og GreenSky var superhyggelig! Vi hadde visst alle tre vært litt spente først, men det gikk virkelig over all forventning! Og så jeg som ikke skulle handle noe, kom hjem med noen nye bøker jeg kjøpte på salg... :oops: Men, de var ufattelig kule!

Etterpå møtte jeg en kompis, og vi dro og drakk te på Divan, og så dro vi hjem til meg og så LotR FotR. *sukke* Fine alvene!

Nå skal jeg farge håret og ta fotbad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempehyggelig å treffe deg. Må innrømme at jeg var en smule spent først, men det gikk jo over all forventning uten traumer :ler:. Gleder meg til å se deg igjen, det må gjentas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...