Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal være der hele uka, regner med å få med meg siste konserten i kveld, og så blir det konserter hver dag til og med lørdag. Og så drar jeg hjem på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 40 min til jeg må gå. Sitter og diller og venter på at neglelakken skal tørke. Bør nok spise noe før jeg går også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Selvsagt måtte det begynne å regne 1/2 time før jeg skulle gå til bussen. Typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke gå herfra til bussen i regn! Kunne godt ha ventet til jeg hadde kommet meg inn på Oslo S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paraplyen hadde jeg pakket ned, så nå må den pakkes opp igjen. *sukk* Dessuten, pes med masse bagasje og så holde paraply i tilleg... Urk. Ikke gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke regntøy. Dessuten er jeg alt for forfengelig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Det finnes da fint regntøy også? Og rengtøy kan du ha på uten at den ene armen din er opptatt. Regntøy kan du også ha på hele kroppen. Her i nord hvor det stort sett regner bortoever er paraply bare en dårlig vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle ha brukt regntøy måtte jeg hatt noe som passet til stilen min, og det tviler jeg på er så lett å finne. Jeg er superkresen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stakk jeg! Så sees vi om en ukes tid, eller der omkring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Du vil seff ha rosa regntøy med gule blomster! :sjarmor:

:ler: Jeg har søren med noe lignende, jeg! Ikke med gule blomster da, men skikkelig sjokk "rosa/lilla aktig", med grønne snorer rundt livet og i hetta. :ler:

Har hatt det siden jeg var 15, og jeg skal love dere at jeg ikke ofte er å se i det! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...