Belissima Skrevet 16. mars 2014 #1461 Del Skrevet 16. mars 2014 Belissima Startvekt fra tidligere: 101,5 kg (14. november 2013) * Høyde (valgfritt): 171 cm Startvekt for denne tråden: 95 kg Mål til påske: 87 kg Januar 2014 03. januar, uke 1: 95 kg 10. januar, uke 2: 95 kg 17. januar, uke 3: 93,6 kg (-1,4 kg) 24. januar, uke 4: 92,1 kg (-1,5 kg) 31. januar, uke 5: 91,4 kg (-0,7 kg) Februar 2014 07. februar, uke 6: 90,6 kg (-0,8 kg) 14. februar, uke 7: 89,2 kg (-1,4 kg) 21. februar, uke 8: 88,8 kg (-0,4 kg) 28. februar, uke 9: 87,1 kg (-1,7 kg) Mars 2014 07. mars, uke 10: 86,9 kg (-0,2 kg) - MÅL NÅDD! 14. mars, uke 11: 86,3 kg (-0,6 kg) 21. mars, uke 12: -- 28. mars, uke 13: -- Nå begynner det å gå trått, hadde en skikkelig sprekk på lørdag siden jeg hadde besøk.. Fikk trent, men trøste i meg kake, sjokolade, ris og fløtegratinerte poteter.. Fikk vondt i magen og ble kvalm såååå blir en stund til neste gang jeg prøver noe slik tror jeg :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 16. mars 2014 #1462 Del Skrevet 16. mars 2014 Til dere som allerede har gått ned en del i vekt, merker dere også vektnedgangen på rare steder? Jeg har gått ned over 20 kg (før denne tråden), og jeg syns det er gøy å observere hvordan kroppen endrer seg. For eksempel merker jeg veldig forskjell på håndleddene mine - de ser så knoklete og tynne ut i forhold til hvordan de var før. Og armhulene, av alle ting - nå er det en mye mer markert "hule" der, som gjør det vanskeligere å barbere seg Dessuten har jeg visst ganske utstikkende ribbein jeg ikke har lagt særlig merke til før. Jeg ser så klart forskjellen på kroppen generelt (og fjeset!) også, men det føles mindre synlig i det store bildet fordi jeg i stor grad har samme kroppsform som før, bare krympet. Hvor merker dere vektnedgangen mest? Jeg merker vektnedgangen mest rundt livet, naturlig nok. Men også andre stede har jeg minket. Jeg har måttet ta inn klokkereima to hakk. Rumpeballene har blitt mindre. Den lille valken under bh-stroppen på ryggen er borte. Noen nevnte dypere armhuler. Det har ikke jeg merket. Men det har blitt dypere i hulrommet mellom kjønnet og låret, om dere skjønner hvor jeg mener. Det er det merkelgste stedet, jeg ante ikke at det var fett der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1463 Del Skrevet 17. mars 2014 Demotivert. Går ikke ned i det hele tatt. I forrige uke lå jeg på ca 1300 netto kal/dag. Har nok energi til trening, men er fortsatt sulten om natten. For vektreduksjon ser det ut til å være enklere for meg med en intensivkur, i stedet for dette, som gir ingenting i vekttap. Og jeg har begynt å lure på hva jeg oppnår med å fortsette dette regimet (kaloritellingen) frem til påske... SS Anonymous poster hash: 50a6e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mars 2014 #1464 Del Skrevet 17. mars 2014 Idag veide jeg 64,8 kg. Håper at jeg klarer å holde på 64 tallet denne uka. Vil gjerne ikke være på 65 tallet en uke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 17. mars 2014 #1465 Del Skrevet 17. mars 2014 Rart det der. Etter en helg på besøk og med god mat, veier jeg i dag 0,5 kg mindre. Hm... Får håpe at det totale resultatet på fredag blir fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 17. mars 2014 #1466 Del Skrevet 17. mars 2014 Treningsøkten idag var hard. Kommer sikkert ikke til å klare å gå men sånn er det. Nå har jeg funnet to smaker på proteinshakes som smaker godt. Yay . Exciting strawberries og wildberry fra proteinfabrikken. Samt at de anbefalte noen tabletter som heter rapid fat burner så ble de også. Greier ikke å si nei til selgere så håper de har en effekt. Starter uken med god motivasjon og nytt håp om at denne uken viser vekten litt minus og ikke bare pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 18. mars 2014 #1467 Del Skrevet 18. mars 2014 Nei, dette går så trått...... og ikke er jeg så flink med treninga heller :-( 57 kg til nå. (-1kg) på noen uker.... Meeeen, jeg gir ikke opp og det er IKKE påske enda ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimalaya Skrevet 18. mars 2014 #1468 Del Skrevet 18. mars 2014 Høyde (valgfritt): 167 cmStartvekt for denne tråden: 69,1 kgMål til påske: 62 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 69,1 kg 10. januar, uke 2: 67,5 kg (-1,6 kg) 17. januar, uke 3: 67 kg (-0,5 kg) 24. januar, uke 4: 67 kg (-0,0 kg) 31. januar, uke 5: 66,2 kg (-0,8 kg) Februar 2014 07. februar, uke 6: 65,8 kg (-0,4 kg) 14. februar, uke 7: 65,2 kg (-0,6 kg) 21. februar, uke 8: 66,5 kg (+1,3 kg) * 28. februar, uke 9: 66,2 kg (-0,3 kg) Mars 2014 07. mars, uke 10: 66,3 (+0.1) 14. mars, uke 11: 66,1 (-0,2) 21. mars, uke 12: -- 28. mars, uke 13: -- * ferie! Nei, altså. Hvor sur har man lov til å være? Det er sjokoladen som er synderen, I know. Utrolig hvordan hodet fungerer, i minuttene før sjokolade er alt jeg tenker på at jeg skal spise sjokolade, i minuttene etterpå dreier alt seg om hvorfor i alle dager spiste jeg den sjokoladen? Eller skal vi heller si de sjokoladene… Nekter å justere målet. Nekter å ikke nå det. Nekter å veie over 65,6 på fredag. Og jeg har vært nede på 65,2 for flere uker siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18. mars 2014 #1469 Del Skrevet 18. mars 2014 Høyde (valgfritt): 167 cm Startvekt for denne tråden: 69,1 kgMål til påske: 62 kg Januar 2014 03. januar, uke 1: 69,1 kg 10. januar, uke 2: 67,5 kg (-1,6 kg) 17. januar, uke 3: 67 kg (-0,5 kg) 24. januar, uke 4: 67 kg (-0,0 kg) 31. januar, uke 5: 66,2 kg (-0,8 kg) Februar 2014 07. februar, uke 6: 65,8 kg (-0,4 kg) 14. februar, uke 7: 65,2 kg (-0,6 kg) 21. februar, uke 8: 66,5 kg (+1,3 kg) * 28. februar, uke 9: 66,2 kg (-0,3 kg) Mars 2014 07. mars, uke 10: 66,3 (+0.1) 14. mars, uke 11: 66,1 (-0,2) 21. mars, uke 12: -- 28. mars, uke 13: -- * ferie! Nei, altså. Hvor sur har man lov til å være? Det er sjokoladen som er synderen, I know. Utrolig hvordan hodet fungerer, i minuttene før sjokolade er alt jeg tenker på at jeg skal spise sjokolade, i minuttene etterpå dreier alt seg om hvorfor i alle dager spiste jeg den sjokoladen? Eller skal vi heller si de sjokoladene… Nekter å justere målet. Nekter å ikke nå det. Nekter å veie over 65,6 på fredag. Og jeg har vært nede på 65,2 for flere uker siden! Godt å se deg her, Mimalaya! Jeg fryktet at du hadde sviktet oss ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 18. mars 2014 #1470 Del Skrevet 18. mars 2014 Fikk mensen i går kveld. BANG! så hoppet vekten opp til 88 kilo... Vet det sikkert går rett ned igjen om noen dager, men fy fader så demotiverende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18. mars 2014 #1471 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har sittet fast på 60,4 i seks dager nå Jeg bør vel ikke klage, så lenge jeg ikke går opp. Men jeg vil ned! Jeg testet ut det avspenningstrikset mot platåfase til en bruker her i går, men det hjalp ikke. Mulig platåfasen må vare lenger først? Mulig det er noe psykisk tull. For de gangene jeg har prøvd å slanke meg tidligere, så har jeg ikke kommet meg under 60.4. Det er her det har snudd, eller riktigere, det er her jeg har gitt opp. Og så har vekten sklidd oppover igjen. Men nå SKAL jeg under 60 kg. Jeg skal, jeg skal, jeg skal. For det er ingen fysisk grunn til at jeg ikke skulle komme meg under 60. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 18. mars 2014 #1472 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg veide meg ikke forrige fredag. Jeg er så full i vann og føler meg helt jævlig. Spiser sjokolade hver dag selv om jeg sier hver dag at i dag begynner jeg på nytt.. Joda.. Begynner på nytt med etegilder. Faen. I tillegg venter jeg på mensen, så det gjør ikke ting enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 18. mars 2014 #1473 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har sittet fast på 60,4 i seks dager nå Jeg bør vel ikke klage, så lenge jeg ikke går opp. Men jeg vil ned! Jeg testet ut det avspenningstrikset mot platåfase til en bruker her i går, men det hjalp ikke. Mulig platåfasen må vare lenger først? Mulig det er noe psykisk tull. For de gangene jeg har prøvd å slanke meg tidligere, så har jeg ikke kommet meg under 60.4. Det er her det har snudd, eller riktigere, det er her jeg har gitt opp. Og så har vekten sklidd oppover igjen. Men nå SKAL jeg under 60 kg. Jeg skal, jeg skal, jeg skal. For det er ingen fysisk grunn til at jeg ikke skulle komme meg under 60. Nemlig. Kjipt at avspenningen ikke funket mot platå, men det er nå uansett bra for kroppen, så får se det på den lyse siden Jeg står også litt stille for tiden, tenkte jeg skulle prøve å kjøre litt tyngre styrke og se hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1474 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvis det er noen trøst, blir det nok ikke noen vektnedgang på meg heller denne uken. Var på trening i dag og storkoste meg, men grunnet mange rotasjoner holdt jeg på å kaste opp midt i økten... Ble rett og slett småsvimmel, og da kom kvalmen brått like etterpå. Har hatt et greit kosthold med langt mer næring enn jeg pleier, så det er ikke der skoen trykker denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofus Skrevet 19. mars 2014 #1475 Del Skrevet 19. mars 2014 Vekten går nok opp eller står stille på meg denne uken..Har ikke trent på to uker.. Jeg har lyst, men kan rett og slett ikke,,, er så svimmel om dagene at alt går helt rundt, er såvidt jeg greier meg gjennom jobb.. Veldig kjipt når hodet har lyst, men kroppen ikke tillater... Jeg har kontroll på kostholdet, så satser på at jeg vedlikeholder vekten iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimalaya Skrevet 19. mars 2014 #1476 Del Skrevet 19. mars 2014 Godt å se deg her, Mimalaya! Jeg fryktet at du hadde sviktet oss ... Oh no! Men føler jeg har sviktet meg selv litt… For sjokolade annenhver dag!! Går ikke an, vettu. Spent på fredagen nå. Har ikke de helt store forhåpningene, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 19. mars 2014 #1477 Del Skrevet 19. mars 2014 Aah...jeg krysser alt jeg har for veiingen min i morgen. Håper så innmari å se 71-tallet, etter forrige ukes 72,1. Jeg vet jeg ligger i underskudd da jeg teller hver eneste kalori, men man vet jo aldri hvordan kroppen reagerer. Har opplevd å ikke gå ned på underskudd før. I mangel på tid til trening i hverdagen har jeg også begynt å gå trappene på jobb. 6 etasjer gir jo en liten effekt, og er bedre enn ingenting. Favorittjeansen føles også større for hver dag som går, så da må det jo ha skjedd ting. Andre som har merket forskjell på klærne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHH Skrevet 19. mars 2014 #1478 Del Skrevet 19. mars 2014 er det mulig å henge seg på denne tråden nå? Har gått ned endel kg siden januar, så angrer litt på at jeg ikke meldte meg på fra starten, ser det kun er 1 mnd igjen nå. Men er det bare å fylle ut tabellen i hovedinnlegget og bli med? trenger litt motivasjon til de siste kiloene jeg vil ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 19. mars 2014 #1479 Del Skrevet 19. mars 2014 er det mulig å henge seg på denne tråden nå? Har gått ned endel kg siden januar, så angrer litt på at jeg ikke meldte meg på fra starten, ser det kun er 1 mnd igjen nå. Men er det bare å fylle ut tabellen i hovedinnlegget og bli med? trenger litt motivasjon til de siste kiloene jeg vil ned. Velkommen i klubben Ja det er ikke lenge igjen, men mye kan gjøres på 1 mnd også da Og du skal ikke se bort ifra at det startes opp et nytt delmål etter påske også, så følg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1480 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har vært så dårlig i magen de siste par ukene. Vet ikke hva det skyldes. Masse luft, oftere på do. Og når jeg vanligvis fiser så lukter det ikke noe, mens nå stinker det død og fordervelse. Lurer på om det kan være grunnen til at vekta er litt rar. At magen er kranglete. Men jeg tror ikke jeg spiser noe jeg ikke har pleid å spise, så skjønner ikke helt hva jeg i tilfelle skulle reagert på.. Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå