Gå til innhold

"Dårlige" julegaver.


ini

Anbefalte innlegg

Prøv å lev med dårlig økonomi noen år, og prøve å gi gode julegaver til folk som blir misfornøyde uansett 😂

Anonymkode: 257e9...0a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En bok for å lære multiplikasjonstabeller. Jeg hatet matte da jeg var 9 år.

En fotball for å leke med andre gutter i nabolaget da han var 7 år gammel. Jeg var litt sosiabelt og leste bare bøker.

Etter 11 år jeg hadde ikke julegaver.
 
 

Endret av Kjæregutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vi har familie som insiterer på å gi opplevelser sammen med dem i gave. Typisk ting vi absolutt ikke har lyst å gjøre… skjønner meg ikke på sånne gaver. Det er liksom egentlig gaver til dem selv det ettersom de beslaglegger vår tid på noe vi ikke har lyst til

Anonymkode: abcee...5ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårligste julegavene jeg får, er de jeg insisterer på å ikke få.. Stiller opp som frivillig i en organisasjon, og sier alltid at jeg vil IKKE ha gave, og hvis de desperat trenger å kjøpe noe, kan de donere penger der, og allikevel  sitter jeg der på julaften og får en ny duk eller noe..

Anonymkode: 1ceae...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når andre bestemmer at min gave er et bidrag til en velledig organisasjon. Det forstår jeg ingen ting av. 
Hvem gjør vel noe slikt med mindre den som skal få gaven har gitt uttrykk for at det er noe de selv vil.

Nei det holder ikke å bli prakket på en slik løsning og spørre om det er greit. Mange vil føle det vanskelig å si nei til en slik forespørsel. 

Da kan vedkommende heller droppe å kalle det en gave til meg, og gi pengene fra seg selv. Nei, takk står over slikt. Vil jeg gi til en organisasjon gjør jeg det selv og til noe jeg brenner for som dyrevelferd som jeg gjør hvert år.

Anonymkode: 49bb4...c50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...