Gå til innhold

Erfaringer med Elitesingles? Er det høyt utdannede mennesker der?


Nettinettet

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd Elitesingles og det er bare tull. Ikke noe mer "elite" der enn på møteplassen, sukker eller noen andre sider jeg kjenner til. Jeg hadde håpet å finne menn med litt høyere utdannelse der fordi jeg selv har høy utdannelse, men det var jo helt håpløst. Har nesten følelsen av at det er veldig få menn i Norge som tar noe høy utdannelse? Og de få som gjør det er alltid opptatte? Det virker som de fleste menn i Norge er bussjåfører, håndverkere, industriarbeidere og bønder. 

Anonymkode: 352e8...0f7

Er fleire damer (37%) enn menn (30%) som tar høgare utdanning (https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/likestilling#Utdanning) så om du fokuserar på å finne ein mann med høgare utdanning så må du kjempe med dei fleste damene om mindre enn 1/3 av mannfolka. Og det er før alle andre filter (alder, høgde, inntekt, hår, etc...) blir lagt til.

Anonymkode: 296d7...2d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
På 23.12.2013 den 11.28, AnonymBruker skrev:

Kan virke som Elitesingles er for de med lav utdannelse som ønsker seg noen med høy... :fnise:

 


Anonymous poster hash: 7e7f1...98d

 

Mitt inntrykk også ut fra denne tråden. Virker som nettstedet for de som vil bli em del av elten uten å måtte gjøre jobben selv. Kjenner én som er medlem der. H*n kan nok krysse av de fleste kriterier for å være en del av eliten, og det betyr nok veldig, veldig mye for h*n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 23.12.2013 den 14.26, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykk av at nettdating fungerer greit for de som bor i/rundt Oslo/akershus her er utvalget stort nok til at man kan finne en del interessant. Om man bor på andre mindre steder så blir markedet alt for smått.

 

Anonymous poster hash: 87ebf...998

Bor man på et lite sted, må man være flyttbar eller villig til å lete etter noen som er flyttbar fra andre steder av landet. Det er en veldig god ting for de som bor på et sted hvor de vet at ingen av de som bor der passer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2019 den 19.33, youcancallmejune skrev:

Jeg er vokst opp i en familie der høyere utdanning alltid har vært vektlagt, og det er det som er det vanlige i kretsene jeg vanker i. Selvfølgelig valgte jeg en mann som passet inn. En partner er ikke bare en partner. Han eller hun skal jo også fungere sammen med resten av nettverket ditt. Jeg synes det er dere som ser noe galt i det som har forskrudde verdier. 

Jeg er veldig enig med deg. Utdannelsenivå er et av de viktigste kriteriene vi setter når vi skal se etter en kjæreste fordi det livsvalget sier noe om hvem de er. Hvilke verdier de har. Jeg har noen ganger introdusert single til hverandre med forskjellige utannelsenivå, men da har det vært andre ting som har gjort at de to passet godt sammen, på tross av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Beste datingside - https://be2.com Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Endret av aidarkk31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettinettet skrev (På 14.1.2020 den 14.41):

Jeg er veldig enig med deg. Utdannelsenivå er et av de viktigste kriteriene vi setter når vi skal se etter en kjæreste fordi det livsvalget sier noe om hvem de er. Hvilke verdier de har. Jeg har noen ganger introdusert single til hverandre med forskjellige utannelsenivå, men da har det vært andre ting som har gjort at de to passet godt sammen, på tross av. 

Beklager at jeg spør, jeg er nysgjerrig bare, er det fortsatt et marked der? Jeg tenker på, med tanke på den tid vi er inne i, finnes det fortsatt folk som dater?

Anonymkode: 4494b...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjertesukka skrev (På 22.12.2013 den 22.01):

Jeg var medlem der en kort periode og fikk svar fra:

 

-to røykende bussjåfører

-en som påstod at han var forfatter men skreiv noe helt uforståelig (i fylla?)

-og tre som gjerne ville ha kontakt men svarte ikke da jeg skreiv et hyggelig svar tilbake.

 

Jeg la vekt på ikkerøykende og likesinna i profilen.

 

Så det inntrykket jeg sitter igjen med er at det er akkurat prikklikt alle de andre sidene.

😂😂

Anonymkode: 1136c...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Beklager at jeg spør, jeg er nysgjerrig bare, er det fortsatt et marked der? Jeg tenker på, med tanke på den tid vi er inne i, finnes det fortsatt folk som dater?

Anonymkode: 4494b...3ea

Selvfølgelig dater vi fremdeles. En date betyr ikke nødvendigvis nærkontakt på første møte!

Anonymkode: 7e7f1...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...