Butternut Skrevet 26. desember 2019 #141 Skrevet 26. desember 2019 Despo, ego, dårlig i senga...++++++++++++++++++++++++++
Saltwatertaffy Skrevet 26. desember 2019 #142 Skrevet 26. desember 2019 Det jeg personlig synes er turnoff er: - Når de ikke er renslige eller tar vare på seg selv - Hår under armene - Ikke kontroll på sin egen økonomi - Når de ikke har førerkort
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #143 Skrevet 26. desember 2019 18 minutter siden, Saltwatertaffy said: Det jeg personlig synes er turnoff er: - Når de ikke er renslige eller tar vare på seg selv - Hår under armene - Ikke kontroll på sin egen økonomi - Når de ikke har førerkort Nr 1 & 3 tar jeg som en selvfølge er krav for personer av begge kjønn som er oppegående. Nr 4 er litt mer komplisert, men kommer veldig ann på hvor i landet man bor og hva slags livsituasjon man er i med kroniske sykdommer osv.. Bil er svindyrt i disse moderne tider.. Som mann synes jeg det var rimelige krav. Anonymkode: ba876...2e3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #144 Skrevet 29. desember 2019 Fullstendig turnoff og totalt uaktuelt for meg og alle kvinner jeg kjenner: - Menn som bruker/selger narkotika eller omgås mennesker som gjør dette - Menn uten orden på økonomi - Menn med besøksforbud mot tidligere partner, evt også mot egne barn (STOR RØD VARSEL TREKANT MAN IKKE SKAL IGNORERE) - Psykisk voldelige og terroriserende menn - Menn som aldri tar kontakt eller initiativ til å være med dama si - Menn som mishandler dyr eller har en fortid hvor de har mishandlet dyr Anonymkode: 5e802...85a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #145 Skrevet 29. desember 2019 På 23.12.2013 den 8.09, MrSmith skrev: Menn som vender ryggen til kamerater når de får seg dame. Menn som heller gleder seg for at kompisen møter en dame - Det finnes flere måter å skrive den setning på Anonymkode: 54afa...a59 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå