Julebrus Skrevet 25. desember 2013 #41 Skrevet 25. desember 2013 Menn som tror at trening og steroider er alt her i livet! Man er ikke bedre enn alle andre og kan få hvem som helst selv om man kan flashe muskler! 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #42 Skrevet 25. desember 2013 Men du får kompensere med noe annet enn høyden, nok av lave menn som har draget så det holder. I tillegg er jo sikkert halvparten av de norske jentene under 170. Tren deg større, bli rikere, få flere kule venner, etc Halvparten av norske kvinner er under 167. Sier seg selv når gjennomsnittet er 167. Anonymous poster hash: 0168d...20f
Gjest Summers Skrevet 25. desember 2013 #43 Skrevet 25. desember 2013 Halvparten av norske kvinner er under 167. Sier seg selv når gjennomsnittet er 167. Anonymous poster hash: 0168d...20f enda bedre for de kortvokste
Gjest Summers Skrevet 25. desember 2013 #44 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Ingen lav mann bør ha som mål å trene seg større.. Trene seg mer estetisk pen, tommel opp. Men disse små karene som pumper for harde livet. Å herre så latterlig det ser ut. Anonymous poster hash: 41490...0aa Det er din smak, min erfaring er at de drar damer. Og blir de så store at de ikke drar damer lenger så merker de det og kan trene/spise mindre. Vanskeligere å bygge opp muskelmasse enn å bygge ned. Endret 25. desember 2013 av Summers
waco Skrevet 25. desember 2013 #45 Skrevet 25. desember 2013 Mest forelsket? Hva er det du mener du skal være mest da? For min del er menn som spiller spill turnoff. Menn som er ærlige både med seg selv og med meg om følelsene sine er et stort turnon! Anonymous poster hash: 0168d...20f Altså, jeg gidder ikke være mer forelska i jenta enn det jenta er i meg. Så tar vi det heller derfra. Å være mest forelsket, - å være mest underkastet, - å være den som er betatt og ikke den som blir betatt, - hallo? Tuller du med meg eller? Vet du hvor mye skade du som kvinne kan gjøre på en mann du misliker som er forelsket i deg?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #46 Skrevet 25. desember 2013 Altså, jeg gidder ikke være mer forelska i jenta enn det jenta er i meg. Så tar vi det heller derfra. Å være mest forelsket, - å være mest underkastet, - å være den som er betatt og ikke den som blir betatt, - hallo? Tuller du med meg eller? Vet du hvor mye skade du som kvinne kan gjøre på en mann du misliker som er forelsket i deg? Det er mulig å være like mye forelsket. Du kan uansett ikke kontrollere følelsene dine uansett hvor mye du vil det. En mann som har en dame som er forelsket i han kan da bruke henne han også, men en skikkelig person ville ikke gjort noe sånt. Tuller ikke Anonymous poster hash: 0168d...20f 1
waco Skrevet 25. desember 2013 #47 Skrevet 25. desember 2013 Det er mulig å være like mye forelsket. Du kan uansett ikke kontrollere følelsene dine uansett hvor mye du vil det. En mann som har en dame som er forelsket i han kan da bruke henne han også, men en skikkelig person ville ikke gjort noe sånt. Tuller ikke Anonymous poster hash: 0168d...20f Det er mulig å være like mye forelsket? Hmm, da jeg var ung trodde jeg også det. Men etter hvert som du får vokst og levd litt så forstår du at alt her i vi livet handler om byttehandel, man plasser følelser der det passer en selv best. Liker du å være forelsket så er du det. Jeg misliker sterkt å forelsket meg og gjør mitt ytterste for å unngå en forelskelse. Først skal jeg bli kjent med jenta. Etter at jeg kjenner henne og vet at hun ikke er et råttent egg så kan jeg slippe følelsene litt etter litt. At jenter liker å bli forelsket "ved første øyekast" og sånt er greit for meg, men jeg er ikke sånn. Folk får gjøre som de vil. Når jeg hører folk fortelle om at de ble forelsket i en fremmed så sier jeg bestandig, - "oj så braaaa! Fortsett med det! Nå skal du se du blir så lykkelig atte! Alt selvfølgelig fordi jeg misliker mennesker så sterkt at jeg kan finne på å oppmuntre dem selv om jeg vet de kommer til å lide.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #48 Skrevet 25. desember 2013 Det er mulig å være like mye forelsket? Hmm, da jeg var ung trodde jeg også det. Men etter hvert som du får vokst og levd litt så forstår du at alt her i vi livet handler om byttehandel, man plasser følelser der det passer en selv best. Liker du å være forelsket så er du det. Jeg misliker sterkt å forelsket meg og gjør mitt ytterste for å unngå en forelskelse. Først skal jeg bli kjent med jenta. Etter at jeg kjenner henne og vet at hun ikke er et råttent egg så kan jeg slippe følelsene litt etter litt. At jenter liker å bli forelsket "ved første øyekast" og sånt er greit for meg, men jeg er ikke sånn. Folk får gjøre som de vil. Når jeg hører folk fortelle om at de ble forelsket i en fremmed så sier jeg bestandig, - "oj så braaaa! Fortsett med det! Nå skal du se du blir så lykkelig atte! Alt selvfølgelig fordi jeg misliker mennesker så sterkt at jeg kan finne på å oppmuntre dem selv om jeg vet de kommer til å lide. Synd at du har fått det synet på det, og det er ikke din feil, men de menneskene du har vokst opp med og vært sammen med. Men ikke tro at ditt syn er det universelle svaret, for det er det absolutt ikke. "Men størst av alt er kjærligheten" Anonymous poster hash: 0168d...20f 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #49 Skrevet 26. desember 2013 dårlig hygene dum helt drita tørre lepper innpåslitne for hard to get høy på seg selv spinkle lave lys stemme for pusete for klissete (aldri skriv et dikt til en jente, bare kleint) stygg latter hissige frekke Anonymous poster hash: 62cf9...33c 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #50 Skrevet 26. desember 2013 Menn som er nudister Menn som ikke liker hund og kattAnonymous poster hash: 18ea2...4b7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #51 Skrevet 26. desember 2013 menn som ikke liker dyr pisser på doringen dårlig ånde stygge tenner dårlig hygiene maser om analsex lave og spinkle brautende oppførsel feminine gjerrige forståsegpåere sleske utro høy på seg selv Anonymous poster hash: c06a7...9aa 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #52 Skrevet 26. desember 2013 dum dum tråd.... hilsen jente... Anonymous poster hash: 1cf9c...455 2
Gjest Halvor Skrevet 26. desember 2013 #53 Skrevet 26. desember 2013 Lav. Dårlig personlig hygiene. Stemmer FRP. Personer som ikke forstår hva som er hensiktsmessig i dagens samfunn Personer som ikke forstår at for god hygiene er dårlig for kroppen og ødeleggende Personer med flokkmentalitet. 1
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2013 #54 Skrevet 26. desember 2013 Personer som ikke forstår hva som er hensiktsmessig i dagens samfunn Personer som ikke forstår at for god hygiene er dårlig for kroppen og ødeleggende Personer med flokkmentalitet. Hjelp.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #55 Skrevet 26. desember 2013 Personer som ikke forstår hva som er hensiktsmessig i dagens samfunn Personer som ikke forstår at for god hygiene er dårlig for kroppen og ødeleggende Personer med flokkmentalitet. Er det hensiktsmessig å være lav??!!! Anonymous poster hash: cfda0...324
Gjest Halvor Skrevet 27. desember 2013 #56 Skrevet 27. desember 2013 Er det hensiktsmessig å være lav??!!! Anonymous poster hash: cfda0...324 Det er ikke uhensiktsmessig i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #57 Skrevet 27. desember 2013 Menn som tror at trening og steroider er alt her i livet! Man er ikke bedre enn alle andre og kan få hvem som helst selv om man kan flashe muskler! Enig! Så mange gutter som tror at muskler drar damer. Noe så enkelt som øyekontakt, er viktigere enn kropp, for å ha draget:-)Anonymous poster hash: a2306...861
Gjest Emera Skrevet 27. desember 2013 #58 Skrevet 27. desember 2013 (endret) At utroskap, dårlig hygiene, selvgodhet, gjerrighet er avtennende er vel ganske åpenbart..? Kan sikkert legge til krigsforbrytere, halliker, kvinnemishandlere og psykopater også, men det sier seg vel selv. Nuvel. For meg er det rus, røyk og sexfiksering. Endret 27. desember 2013 av Emera
Enyya Skrevet 27. desember 2013 #59 Skrevet 27. desember 2013 Menn med dårlig ånde, dårlig kroppshygiene, veldig sterk hårvekst. Menn som går i joggebukse hele tiden og som kronisk kler seg "feil" Dvs olabukse og joggesko til julebord, joggebukse på byen etc.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #60 Skrevet 21. april 2014 Gammel tråd, men her er mitt bidrag etter å ha møtt en mann jeg trodde det kunne bli noe med. - Møkkete klær som brukes i flere dager og som det lukter vondt av -Total mangel på helt vanlig kunnskap, son feks. hvordan man bruker en kaffetrakter eller hva som foregår i UkrainaAnonymous poster hash: 29f22...128
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå