Gå til innhold

Hva er turnoff med menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden "hva er turnoff med jenter?"

For min del er blant annet dette turnoff med menn:

-Bitterpikker

-Menn som tror de er verdt mer enn andre

-Menn som er høy på seg selv

-Uselvstendige menn

-Undervektige og overvektige menn

-Menn som bruker hele dagen på treningssenter

-Menn som bruker narkotika

-Menn som drikker seg drita hver helg ute på byen

-Drittsekker

-Menn som ikke har respekt for damer

-Voldelige menn

-Menn som ikke steller seg

Anonymous poster hash: 0168d...20f
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- menn som prater om eksen sin hele tiden

• Liker 8
Skrevet

- menn som snakker med eksen hele tiden

- menn som er voldelige

- menn som bruker mer tid på badet enn meg

- menn som bare tenker fitness og trening

- menn som bare tenker på seg selv i senga

Anonymous poster hash: 2755f...b12
  • Liker 8
Skrevet

Åh fy faen,her kom dobbeltmoralistene frem meden gang!

Det finnes en tråd på TJUEFEM sider om hva som er turnoff med jenter,og dette er visst helt ok? Og når det lages en motstående tråd så er det plutselig feil? Jaja,dobbeltmoralistiske menn finnes vel overalt...

• Liker 8
Skrevet

Menn som bæsjer ned klosettet.

Anonymous poster hash: a1fc0...3e1
  • Liker 12
Skrevet

Menn som vender ryggen til kamerater når de får seg dame.

• Liker 5
Skrevet

Hahahaha! Enig med anonym bruker over her!

• Liker 2
Skrevet

Ellers, her er noe av det jeg synes er turnoff med gutter/menn (som jeg kommer på i farta):

- At de ikke rydder opp etter matlagingen sin, slik at ting blir stående å lukte

- At de spiller sånn typisk "gamer"-dataspill

- At de bare tenker på seg selv, hele tiden

- At de er grådige

- At de skryter mye av seg selv, har f.eks. opplevd at vi har hatt problemer med å få den inn første gangen, så sier gutten "jeg vet, den er jo ganske stor da, men det kan ikke jeg noe for" på en seriøs måte...

- At de er svært påståelige og tror de alltid har rett

- At de bruker samme klærne aboslutt hele tiden

• Liker 7
Skrevet

- Dårlig hygiene, enten det er på kjøkkenet eller ellers hjemme eller om kroppen sin. Dårlig tannpuss er mega turn-off.

- Arrogant eller cocky. Slike som har lest på KG at damer liker selvtillit, men vet ikke helt hva det er og faker det.

- Overfladisk. Måler folk etter utseende og har preferanser for alt mulig, inkl. kjønnslepper. Ser ofte mediokre ut selv.

- Klarer bare å ha overfladiske forhold til kvinner, er bare interessert i en relasjon pga sex.

- Tynne menn er turn off, også lave.

- Eldre menn er turn off - især når de tror de kan få unge damer.

- Menn som stikker fra familien sin, og ungene sine.

- Menn som klager på utseendet til gravide kvinner, eller kvinner som har fått barn.

- Sinte menn, tror de har blitt fravøvet rettigheter de aldri hadde.

- Menn med ah/dh.

- Menn med tribal-tattoer

- Menn som flørter eller er utro mens de har kjæreste.

- Menn som ikke respekterer damers tid, eller biologi.

Anonymous poster hash: 342f2...524
  • Liker 3
Skrevet

Åh fy faen,her kom dobbeltmoralistene frem meden gang!

Det finnes en tråd på TJUEFEM sider om hva som er turnoff med jenter,og dette er visst helt ok? Og når det lages en motstående tråd så er det plutselig feil? Jaja,dobbeltmoralistiske menn finnes vel overalt...

Tråder som detter er teite uansett hvilke kjønn de er rettet mot. Disse trådene er så negativt generaliserende at de ikke gjør annet enn å skape usikkerhet og bitterhet, noe ingen er tjent med...

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor gidder dere å kaste bort tid og krefter på å skrive på en slik tråd? En ting er at det kommer bare fram negative ting, som godt kan gjenspeile seg i det individet som skriver dem. Ja, du opplevde en negativ side med en mann, men hva med å gå videre? En annen ting. Finnes det ikke allerede en slik tråd som dette? Hva er egentlig formålet med å skrive på slike typer tråder, der man rakker ned på menn og kvinner? En av effektene er vel at du skaper usikkerhet, komplekser, dårlig selvtillitt over andre. Ja, det er vel ikke noe nytt at man klager på det motsatte kjønn. Selvfølgelig er det vel enkelte mennesker som har usannsynlig forventninger overfor det motsatte kjønn, og når de forventningene ikke blir innfridd skaper man slike tråder som dette, der man hakker ned på alle som en av det motsatte kjønn, men det som er ganske interessant her er at de som rakker ned på andre, er antakeligvis mye verre selv.

Anonymous poster hash: 660de...f8a

Anonymous poster hash: 660de...f8a
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Kan ikke finne en eneste negativ ting med menn som gruppe.

De er generelt sett omtenksomme, varme, gode, tenkende mennesker, - og jeg liker menn(esker).

Så det så! :jolie:

• Liker 6
Skrevet

Selvopptatte, dobbeltmoralske mammagutter som ikke bryr seg om andre mennesker

Anonymous poster hash: cfda0...324
Skrevet

- Dårlig hygiene, enten det er på kjøkkenet eller ellers hjemme eller om kroppen sin. Dårlig tannpuss er mega turn-off.

- Arrogant eller cocky. Slike som har lest på KG at damer liker selvtillit, men vet ikke helt hva det er og faker det.

- Overfladisk. Måler folk etter utseende og har preferanser for alt mulig, inkl. kjønnslepper. Ser ofte mediokre ut selv.

- Klarer bare å ha overfladiske forhold til kvinner, er bare interessert i en relasjon pga sex.

- Tynne menn er turn off, også lave.

- Eldre menn er turn off - især når de tror de kan få unge damer.

- Menn som stikker fra familien sin, og ungene sine.

- Menn som klager på utseendet til gravide kvinner, eller kvinner som har fått barn.

- Sinte menn, tror de har blitt fravøvet rettigheter de aldri hadde.

- Menn med ah/dh.

- Menn med tribal-tattoer

- Menn som flørter eller er utro mens de har kjæreste.

- Menn som ikke respekterer damers tid, eller biologi.

Og selv presterer du å beskylde menn for å være overfladiske samtidig som du syntes tynne og lave menn er turnoff...Gratulerer med dagens brøler!

Anonymous poster hash: 05ee9...1b3

• Liker 17
Skrevet

- Menn med ah/dh.

Hva betyr det? Mener du ADHD? I så fall er jeg enig, så lenge du tenker på klassiske ADHD-tegn. Jeg har ADHD selv og er balansert og rolig, men jeg skjønner hva slags folk du sikter til.

- At de spiller sånn typisk "gamer"-dataspill

Betyr det at det er greit å spille FIFA med gutta en gang iblant, så lenge man ikke har noen forkjærlighet for World of Warcraft eller lignende? :)

Anonymous poster hash: dff16...2aa

Skrevet

Betyr det at det er greit å spille FIFA med gutta en gang iblant, så lenge man ikke har noen forkjærlighet for World of Warcraft eller lignende? :)

Selvfølgelig er det greit at han spiller litt med gutta når han er sammen med dem, men jeg sikter til når gutten spiller slike slossespill og gud vet hva, med ølen ved siden av seg og svetteringene under armene, og ikke har tid til å spise eller være sammen med meg fordi han må sitte foran pcen/tven sin

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig er det greit at han spiller litt med gutta når han er sammen med dem, men jeg sikter til når gutten spiller slike slossespill og gud vet hva, med ølen ved siden av seg og svetteringene under armene, og ikke har tid til å spise eller være sammen med meg fordi han må sitte foran pcen/tven sin

Jeg skjønner, takk for svar. Da er jeg godt innafor :)

Skrevet

Sæd. Sex hadde vært så utrolig mye fristende om menn kunne ha formert seg på litt mer delikate måter enn å sprute varmt ekkelt illeluktende snørr ut av pikken. Upraktisk som f!!!!

Anonymous poster hash: 43f86...cd8

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...