AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #61 Skrevet 21. april 2014 Penis. Anonymous poster hash: 476cf...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #62 Skrevet 21. april 2014 - At stort sett alle menn lyver og er utro - At menn bytter damer oftere enn jeg bytter tampong - Menn som stikker av fra familiene sine (man er garantert å bli alenemor siden alle menn stikker av med en annen dame etterhvert) - Konfliktsky - Gir oss damer psykiske problemer når de dumper oss, så vi må bruke masse penger på psykolog etc Anonymous poster hash: beea7...b68
fargestift Skrevet 21. april 2014 #63 Skrevet 21. april 2014 - Menn som fiser atombomber som er sinnsykt nasty selv om man spør om de kan slutte - menn som ser ut som nisser. De som er flinke til å stelle skjegget sitt er ok ellers ikke. - menn som bare går i joggebukser og koseklær.
Sandie Skrevet 21. april 2014 #64 Skrevet 21. april 2014 Turn-off i væremåte og personlighet: -Mammadalter og sutrepaver. -De som er uten humor, pripne, overreligiøse og pertentelige. -De som ser ned på andre og liker å gjøre seg morsom på andres bekostning. -De som er uten empati og medfølelse med andre mennesker eller dyr. -Sjalusi,egoisme og eietrang -Latskap og selvdlidenhet Turn-off i utseende: -Dårlig kroppshygiene -Stygge tenner -Overvekt -Ekstrem hårvekst -Stygge tatoveringer -Harry klesstil -Bole-kropp 4
Gorgonzola Skrevet 21. april 2014 #66 Skrevet 21. april 2014 (endret) - At stort sett alle menn lyver og er utro - At menn bytter damer oftere enn jeg bytter tampong - Menn som stikker av fra familiene sine (man er garantert å bli alenemor siden alle menn stikker av med en annen dame etterhvert) - Konfliktsky - Gir oss damer psykiske problemer når de dumper oss, så vi må bruke masse penger på psykolog etc En ting som er bra med KG, vi får i hvert fall vite åssen stort sett alle menn er. Om noen (eller for eksempel jeg) påpeker typiske trekk/egenskaper hos kvinner er jeg en generaliserende bitter mann som utelukkende er drevet av trangen til å tråkke kvinner ned i gjørma. Se der - bitter var det som manglet i den siterte beskrivelsen av stort sett alle menn. Sannelig ikke rart stort sett alle kvinner ikke gidder å sex med oss. Eller - Gud forby - leve med oss. Kult med oppklaringer Endret 21. april 2014 av Gorgonzola 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #67 Skrevet 22. april 2014 Rasisme IQ under 100 Anonymous poster hash: 29480...cda
Gjest Chloe87 Skrevet 22. april 2014 #68 Skrevet 22. april 2014 (endret) Forfengelige og overfladiske. Uten humor. Kommenterer andre damer. Bolere. Hasjrøykere og andre rusmisbrukere. Dem som drikker seg dritings hver helg. Høy på pæra. Maser om analsex selv om man sier man ikke liker det. Flørter med andre. Lyver. Lave. Ingen økonomisk sans. Endret 22. april 2014 av Chloe87
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #69 Skrevet 22. april 2014 En ting som er bra med KG, vi får i hvert fall vite åssen stort sett alle menn er. Om noen (eller for eksempel jeg) påpeker typiske trekk/egenskaper hos kvinner er jeg en generaliserende bitter mann som utelukkende er drevet av trangen til å tråkke kvinner ned i gjørma. Se der - bitter var det som manglet i den siterte beskrivelsen av stort sett alle menn. Sannelig ikke rart stort sett alle kvinner ikke gidder å sex med oss. Eller - Gud forby - leve med oss. Kult med oppklaringer Jeg tror jeg stort sett pleier å like dine innlegg, at du ikke virker bitter. Men oppfatter enkelte av de andre mennene her som bitre. Anonymous poster hash: 29480...cda
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #70 Skrevet 22. april 2014 Kommenterer andre damer. Jeg har opplevd menn har kommentert hvor feite/stygge andre damer er. Det har jeg ikke likt, selv om de sikkert mener det som en slags kompliment til meg. Men det blir bare helt feil. Anonymous poster hash: 29480...cda
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #71 Skrevet 22. april 2014 Sæggebukse etter de har fylt 2 år. Hettegenser etter de har fylt 18 Caps etter de har fylt 25 Alle disse tre plaggene sammen vitner om menn som sitter fast i barndommen,og har null snøring Menn som røyker Anonymous poster hash: 535f6...442
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #72 Skrevet 22. april 2014 Menn som ikke steller bena sine. Da mener jeg lange negler og masse hard hud. Æsj. Ser de ofte på sommer og i syden. F f ha noe sånt i hus...æsj Anonymous poster hash: 535f6...442
Gjest Chloe87 Skrevet 22. april 2014 #73 Skrevet 22. april 2014 Jeg har opplevd menn har kommentert hvor feite/stygge andre damer er. Det har jeg ikke likt, selv om de sikkert mener det som en slags kompliment til meg. Men det blir bare helt feil. Anonymous poster hash: 29480...cda Jeg liker ikke det jeg heller og det er stygt å kritisere andre sitt utseende!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #74 Skrevet 22. april 2014 - Dårlig selvtillit - Lav EQ - Snakker stygt om andre for å sette seg selv i et bedre lys Anonymous poster hash: 986ec...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #75 Skrevet 22. april 2014 Urealistisk stor selvtillit Anonymous poster hash: 29480...cda
WhiteSwan Skrevet 22. desember 2019 #76 Skrevet 22. desember 2019 Turnoff med menn som er høye på seg selv 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #77 Skrevet 22. desember 2019 For lave, hårtap på hodet og for mye hår på kroppen. Utdannelse og kunnskapsløshet. Anonymkode: 0b969...477
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #78 Skrevet 22. desember 2019 Menn som er medlem av mannegruppa ottar er turn off Anonymkode: 20d77...f2f 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #79 Skrevet 22. desember 2019 At de ikke har førerkort. At de har langt hår. At de har svart hår (sorry takler ikke svart hår på brystet 😬) At de er veganere. At de er ut-på-tur-fjelltur-personer. At de er treningsfreaker. At de ikke liker tv og spill. At de hater katter. At de ikke lukter godt. De aller beste mennene for min nese har en skikkelig «musky» personlig lukt 😍 At de virker ustelt. En kam gjennom håret, dusj regelmessig med såpe, tannkrem og pussing morgen og kveld. At de duller for mye med utseende. Jeg bruker 5-10 min på badet, en mann trenger ikke mer enn det han heller! Anonymkode: 9a6a6...1fd 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #80 Skrevet 22. desember 2019 At de skaffer thaikjerring og drar henne med til landet! Anonymkode: 9866d...157 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå