Gå til innhold

Hva må til for at du kaller ei jente lett på tråden?


Tibbie

Anbefalte innlegg

Lett på tråden=Lett å få i seng

En jente er lett på tråden hvis hun er betydeligt lettere å få i seng enn hva som er normalt i den gruppe som brukes som referanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, jeg må være løs jeg. Som kan kjenne meg igjen i det fleste av disse her..

Det er jo ikke noe galt i å være løs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som er provoserende er at når mannfolk går ut hver helg og drar med seg ei ny dame hjem hver eneste helg..de blir ikke kalt lett på tråden!! På tide å legge dødt det med at jenter er lette på tråden!

Anonymous poster hash: fd067...629

Hva forhindrer deg i å ha den ultimate forakt mot menn som drar og puler ei ny fitte hver eneste helg?

vi kan vel ikkenoe for at du liker sånne menn? At du liker sånne menn så mye at du skulle ønske kvinner også hadde det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg skal ta for meg MIN definisjon av det å være '' lett på tråden '' må det vel bli -

en som kler seg billig. en som er lett å få i sengs. en jente som gjør så og si alt med alle, ikke takker nei til et ligg med en random person og som drar ut med hensikt i å få seg et ligg. en som ikke klarer å være i et forhold uten å ligge rundt. altså en som driver mye rundt i forhold til det som er ''normalt'' da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så er en høy promiskuitetsfaktor den korrekte definisjonen på om noen er lette på tråden.

Og her kan man få seg en del sjokk ;). Den regnes ut slik:

Antall sexpartnere : (Antall seksuelt aktive år - antall år i parforhold) = Antall menn i året som singel.

NB: denne kan brukes for menn som lurer på om de er billige også ;p

Anonymous poster hash: 771d6...24d

Jeg fikk 0 under brøkstreken. Promiskuitetsfaktoren min går mot uendelig. Faen ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er sikkert en grense, men når ser man de jentene? Det er jo nesten allting enkelttilfellene man ser, og om f.eks du var gira på å ligge med flest mulig menn så hadde du sikkert vært litt diskre med det? Du hadde kanskje ikke blitt med en ny mann hver helg foran resten av vennegjengen? Jeg bare spekulerer, men jeg ser veldig sjeldent jenter gå hjem med en ny mann hver helg, samtidig er det jo jenter her på KG som sier de har hatt sex med 20 personer i løpet av ett år, så kanskje har jeg ikke noen slike jenter i omgangskretsen min eller så gjør de ting litt mer diskre ovenfor de som kjenner dem. Finner folk gjennom Tinder eller noe.

Det er nettopp derfor jeg startet tråden :)

Mange holder ikke tilbake på å kalle jenter "lett på tråden". Derfor lurer jeg på hva som er hver enkelts definasjon på det.

Noen ville kanskje kalt venninna di lett på tråden kun fordi hun hooka opp med noen som ikke var kjæresten. Andre mener det må flere one night stand til i måneden før man er lett på tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sluttet å lese etter side 2, ærlig talt jenter! Er dette et fristed for tenåringer?



Anonymous poster hash: 05bc6...908
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun spiser eggerøre, er hun lett på tråden. Vant jeg? :sjokkert:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne "lett på tråden" og "billig" retorikken bør begraves umiddelbart.

Dette er usmakelig moralpekefinger hersketeknikk og verbal undertrykking som allerede sarte unge kvinner definitivt ikke trenger. Mange kritiserer blant annet muslimer og såkalte kristenfundamentalister for å være mørkemenn, moral voktere og det som værre er.

All stemplinga som foregår blant "vanlige folk" er ikke særlig mye bedre, når vi tenker oss om.

Slutt med det der!

Dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å beskrive en person som er lett på tråden for min del ser sånn ut:

-Skryter av alle damene/mennene de har hatt seg med/rota med

-Bruker mye push-up, masse sminke, korte kjoler/skjørt/ shorts. For å tiltrekke seg folk de kan rote med.

-Drikker mye og mister hemninger

-Har sex med hvem som helst, så lenge h*n får noe er det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...