Gå til innhold

Hva må til for at du kaller ei jente lett på tråden?


Tibbie

Anbefalte innlegg

Nice try. Folk i forhold har mer sex enn de som har sex utenfor forhold. De eksprimenterer også mer. Folk som er veldig glad i sex er better off med en fast partner. Men for all del. "Fornektelse" kan bli din nye, usynlige, beste venn. Anonymous poster hash: db734...4dd

Hva er fornektende med det hun skriver? :klo:

Anonymous poster hash: 5b0b6...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damer som røyker

Damer som har tattovering

Damer som har dårlig selvtillit

Damer som har lavere utdanning

Damer som har silikon

Damer som bruker mye sminke

Er som regel lettere på tråden



Anonymous poster hash: 816d4...7bf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg lenge lurt på. Folk snakker alltid om jenter som er lette på tråden. Men hva er din definasjon på det? Hva må til for at du skal kalle en jente lett på tråden?

Er det om man har sex utenfor forhold? Kanskje ekteskap? Eller om man ligger med alle som prøver seg på en? Eller kanskje man må holde seg innenfor et viss antall sexpartnere i løpet av ett år?

Så, gutter og jenter. Kjør debatt.

Hva slags debatt blir det når man egentlig ikke har lov til å si hva man mener? Skriver man et ærlig svar som ikke er det riktige får man høre at man er bitter, ikke får meg noe, at jeg bare sprer kvalme,har et forkvaklet kvinnesyn og kvinner blir såret.

Det riktige KG-svaret er: "Jeg tenker ikke at noen kvinner er lette på tråden uansett hva de måtte foreta seg"

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags debatt blir det når man egentlig ikke har lov til å si hva man mener? Skriver man et ærlig svar som ikke er det riktige får man høre at man er bitter, ikke får meg noe, at jeg bare sprer kvalme,har et forkvaklet kvinnesyn og kvinner blir såret.

Det riktige KG-svaret er: "Jeg tenker ikke at noen kvinner er lette på tråden uansett hva de måtte foreta seg"

Hvor har hun skrevet det?

Anonymous poster hash: 5b0b6...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg synes denne "lett på tråden" og "billig" retorikken bør begraves umiddelbart.

Dette er usmakelig moralpekefinger hersketeknikk og verbal undertrykking som allerede sarte unge kvinner definitivt ikke trenger. Mange kritiserer blant annet muslimer og såkalte kristenfundamentalister for å være mørkemenn, moral voktere og det som værre er.

All stemplinga som foregår blant "vanlige folk" er ikke særlig mye bedre, når vi tenker oss om.

Slutt med det der!

:tommel: Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente som ER lett på tråden etter min mening;

- har hatt mange partnere, og mange av dem kortvarige.

- ekstremt smigret av komplimenter, veldig lett å sjarmere og få til sengs

En jente som gir inntrykk av å være lett på tråden (uten at det alltid er tilfellet, men ofte nok - 9/10 tilfeller);

- tar ofte initiativ overfor menn, "jakter" dem ved å alltid sende melding og ringe først - vil heller ha lett sex fra dem enn ingenting, ettersom de tydelig ikke er helt interessert i noe seriøst (i.e. veldig opptatt av bekreftelse fra menn)

- banner, er høylytt, drikker mye - fokuserer på å være "en av gutta". Tar avstand fra andre jenter, mener de er for emosjonelle, bitchy og håpløse

- tatoveringer

- veldig vulgær fremtreden - lite klær, dårlige stoffer, påtegnede øyenbrun, platform pumps, dårlige extensions, overdrevne injeksjoner i leppene, kunstige negler

- vulgær dansing og twerking

- snakker mye og konstant om sex, med et fokus på hvor frigjort og eksprimentell hun er

Anonymous poster hash: db734...4dd

Kun et par ting av det du beskriver her treffer meg. Men det eneste du viser her er hvor lite du vet om kvinner og at du mangler grunnleggende respekt for dem. Du har tydeligvis et hore/ madonna- kompleks.

Anonymous poster hash: 771d6...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hvis noen hadde brydd seg med å føre statistikk er det faktisk ikke helt usannsynlig ;) Kvinner fra velstående hjem ligger mindre rundt også.

Men det var vel heller et bilde på en total "look" - korte akrylkjoler fra Nelly som omtrent viser rumpa.

Anonymous poster hash: db734...4dd

Du kan ikke så mye om statistikk heller forstår jeg ;).

Anonymous poster hash: 771d6...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så er en høy promiskuitetsfaktor den korrekte definisjonen på om noen er lette på tråden.

Og her kan man få seg en del sjokk ;). Den regnes ut slik:

Antall sexpartnere : (Antall seksuelt aktive år - antall år i parforhold) = Antall menn i året som singel.

NB: denne kan brukes for menn som lurer på om de er billige også ;p



Anonymous poster hash: 771d6...24d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne "lett på tråden" og "billig" retorikken bør begraves umiddelbart.

Dette er usmakelig moralpekefinger hersketeknikk og verbal undertrykking som allerede sarte unge kvinner definitivt ikke trenger. Mange kritiserer blant annet muslimer og såkalte kristenfundamentalister for å være mørkemenn, moral voktere og det som værre er.

All stemplinga som foregår blant "vanlige folk" er ikke særlig mye bedre, når vi tenker oss om.

Slutt med det der!

Sier meg egentlig enig i dette, selv om jeg synes promiskuitetsfaktoren er litt morsom.... Men ja, slike begreper er forhistoriske.

Anonymous poster hash: 771d6...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir forresten skremt av hvor lav IQ og dårlig selvtillit mange menn som har svart her må ha...



Anonymous poster hash: 771d6...24d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg kommer for første gang i kategorien "løs på tråden", tatovert som jeg er :nigo:

Endret av Wolfmoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss, jeg kommer for første gang i kategorien "løs på tråden", tatovert som jeg er :nigo:

:roll:

Det er første gang for alt.

------

Jeg må innrømme at jeg tenker mitt om fyrer som ikke vil bruke kondom frivillig. Slike er smittespredere og kan forårsake mye skade, så de kastes ut av sovealkoven min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun et par ting av det du beskriver her treffer meg. Men det eneste du viser her er hvor lite du vet om kvinner og at du mangler grunnleggende respekt for dem. Du har tydeligvis et hore/ madonna- kompleks.

Anonymous poster hash: 771d6...24d

Virkelig? Jeg tok det for gitt at AB er en snobbete prinsesse fra en velstående familie, som ser ned på oss vulgære laverestilte, mener at det er menns jobb å jakte på kvinner og at kvinner skal være yndige, myke og (viktigst av alt) feminine skapninger som gir bort blomsten sin til de (rike) menn som hopper over alle hindere og viser seg verdig hennes gunst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Lett på tråden er nok litt for gammeldags begrep for meg, og jeg ser heller ikke på sex på den måten. Jeg føler det betyr at man omtrent har sex uten at man egentlig hadde lyst, man var bare svak i viljen og lot seg overtale av den første tilfeldige personen som sa "hei".

Men de promiskuøse damene jeg kjenner har lyst på sex, vet godt hva de gjør og plukker nøye ut mannfolka de vil ha med full viten og vilje og intensjon om knulling, og avviser menn som ikke er interessante over en lav sko. Jeg synes derfor ikke begrepet "lett på tråden" er en særlig god beskrivelse.

Og så er det jo dette med at det bare er jenter som knuller rundt som kalles det, men alle mannfolka hun feier over er jo ikke lette på tråden. Bare pga kjønn så er det liksom hun som er byttet og han som er jegeren, hun som har gjort noe svakt og han som har gjort noe sterkt, hun som var passiv og han som var aktiv. Ren bullshit selvsagt, men det er vel noe dere menn liker å fortelle dere selv.

Og så liker dere vel å kalle jenter for løse, billige og lette på tråden når dere ser at de løper rundt og knuller andre enn dere.

Hadde de faktisk vært lette på tråden så hadde dere bitre, patetiske, kvinnefiendlige smågutter fått pult en ny dame hver dag i uka. Og, let's be honest - dere får ikke pult hver helg engang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...