Gå til innhold

Menn på KG og billige jenter.


Gjest Summers

Anbefalte innlegg

Dette blir falskt alternativ hvor alternativet til å ikke få seg noe er kun at man er blant de mest attraktive mennene. De fleste er faktisk i mellomsjiktet. Og igjen jeg har egentlig ikke noe i mot å bli stemplet som bitter så er ikke noe vits i å kalle meg det.

Hvem sa at jeg tenkte på utseende? Du kommer langt med personlighet og selvtillit.

Menn som har det godt med seg selv har ikke slike behov som deg, så selv om du sier at ingen her vet noe om deg, så lyser det jo bitterhet og lav selvtillit av dine innlegg. Jeg sier bare du ikke skal kaste livet ditt på dette, du kan bare gjøre det beste ut av det du har fått,ingen er perfekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig, i en tråd som dette tror du jeg hadde skrevet at jeg ikke fikk meg damer om det var grunnen til at jeg skrev tråden? Eller tror du jeg skrev at jeg ikke fikk damer som et alternativ for å vise at jeg også kunne være billig? Og at billig ikke var forbeholdt kvinner, men faktisk betydde at man var lite selsektiv med hvem man hadde sex med? SKriver egentlgi dette for at DU ikke skal kaste bort tiden DIN. For jeg tar meg virkelig ikke nær av hva folk skriver om meg på KG og har ingen problemer med å fremstå som en som ikke får meg dame, det er jo et selvvalgt bilde jeg har lagd, du siterer meg jo på at jeg bare kan få meg dundrer på hundre.

Jeg tror du gjør lurt i å faktisk begynne og ta deg litt nær av det som blir skrevet, fordi da hadde du kanskje kunne innsett at du oppførte deg dårlig og så prøvd og blitt et bedre menneske.

Anonymous poster hash: 228a6...6e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med billig å gjøre? Tar de for lite betalt? Tar de ikke betalt? Er det hva du mener, du og dine bekjente som bruker begrepet?

Menn er jo som regel vesentlig lettere å få med hjem enn kvinner, er menn flest billige?

Eller er det rett og slett sånn at du og dine omgangsvenner (av begge kjønn) er dyslektikere, dere sliter litt mellom billig og villig......

Vel talt!

Jeg syntes tråden er billig. Logikken til TS er billig, motivet er tilnærmet gratis, og det er mest sannsynlig et billig forsøk på å få fram noen billige poenger! :)

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er frie til å gjøre hva de vil uten å skulle bli stemplet som hore eller billig. Menn også.

Anonymous poster hash: f8b3d...8d7

Du, eller noen andre, vil aldri bli fri fra å kunne stemples, dømmes og vurderes av andre. Det er min rett til å velge hvilke mennesker jeg respekterer og hvilke mennesker jeg ikke respekterer, og det er andre menneskers rett til å avgjøre om de respekterer meg eller ikke, eller hva man generelt syns om hverandre.

De fleste menn mener ikke billig på en nedsettende måte. Vi omtaler gjerne kvinner som billige helt nøytralt, gjerne fordi vi vil kunne vurdere deres adferd når den angår oss. Det kan være greit å vite om en venninne har for vane å krype i fanget til en av gutta når hun setter seg i fanget mitt på kvelden og vil kose. Da vet jeg om hun bare vil ha et ligg eller om det en sjanse for en seriøs henvendelse. Da vil jeg vurdere om det er greit nok for den kvelden eller om jeg vil avstå hvis det setter meg i et ufordelaktig lys hos en eventuell bedre match jeg har sett meg ut tidligere på kvelden. Det er likevel ikke noe nedsettende i at jeg tenker billig, det er bare det mest lettanvendelig ordet jeg kan komme på for å prøve og tolke oppførselen hennes når den angår meg og hvordan jeg bør forholde meg til henne.

Endret av Zevz1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...