Gå til innhold

Menn på KG og billige jenter.


Gjest Summers

Anbefalte innlegg

Egentltig ikke, handler bare om å bekrefte sine egne fordommer. Du vet jo egentlig ikke om jeg sliter med å få meg dame. For alt du vet er jeg godt gift, men du leser innleggene mine tenker han kan ikke få seg dame og så er pluttselig fordommen bekreftet. Eventuelt har du det kanskje fra innleggene mine hvor jeg skriver at jeg sliter med å få dame, kanskje har jeg skrevet det, jeg vet faktisk ikke selv, men om jeg har skrevet det så vet du jo ikke om det er sant.

Du hadde neppe akseptert det som sannhet om jeg skrev jeg kan velge og vrake i damer, så du har ingen grunn til å akseptere at jeg sliter med å få damer. Selvsagt du kan tenke at det siste gir mer mening i forhold til innleggene mine, men da har du jo brukt fordommene dine til å bekrefte påstanden om at det er mulig å se hvem som sliter med å få dame utifrta innleggene de skriver.

Så klart er ikke du gift. Vi kan ikke bevise på noen måte at du ikke har dame, men jeg vet at du er singel. For å få deg dame bør du rydde opp i meningene dine. Ingen damer vil ha en sånn mann.. host gutt.

Anonymous poster hash: 5aa4c...feb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eventuelt er jeg bare synsk.

Det er jo det jeg sier, du bruker dine egne fordommer til å bekrefte andre fordommer. Ikke noe veldig magisk kanskje tenkte du ikke over hvordan du kom frem til påstanden din, kanskje tenkte du at du fikk plusser uansett fordi det var rettet mot en som skriver en upopulær tråd, hva vet jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart er ikke du gift. Vi kan ikke bevise på noen måte at du ikke har dame, men jeg vet at du er singel. For å få deg dame bør du rydde opp i meningene dine. Ingen damer vil ha en sånn mann.. host gutt.

Anonymous poster hash: 5aa4c...feb

Igjen, så var det det å bruke sine egne fordommer til å bekrefte andre fordommer. Vampen er tydeligvis ikke alene, men godt gjort å ikke komme med slikt etter det har blitt forklart, igjen vet ikke om det er fordi du er treg eller fordi du tenker at slike innlegg er populære uavhengig av hvor dårlig argumentasjonen er siden de er rettet mot en som skriver upopulære innlegg på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, så var det det å bruke sine egne fordommer til å bekrefte andre fordommer. Vampen er tydeligvis ikke alene, men godt gjort å ikke komme med slikt etter det har blitt forklart, igjen vet ikke om det er fordi du er treg eller fordi du tenker at slike innlegg er populære uavhengig av hvor dårlig argumentasjonen er siden de er rettet mot en som skriver upopulære innlegg på KG.

Det er et tips til deg, om du sliter med å få deg dame. Ikke noe annet.

Anonymous poster hash: 5aa4c...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke slått deg at det finnes noen av oss som mener man ikke har gjort seg fortjent til å bli kalt noe nedsettende når man lever ut sexlivet sitt?

Selvsagt, jeg bare bryr meg ikke nok.

Eksempelet ditt er helt på trynet.

Rasist er negativt ladet fordi fenomenet det beskriver er negativt i seg selv.

Billig er et negativt ladet begrep som brukes for å stemple noe som negativt, og sette seg selv over det.

Bytt ut rasist med hore da, Det er ikke noe galt i å selge kroppen sin, men hore er fortsatt et nedlatende ord.

Det er mer sammenlignbart med å påstå at det er greit å kalle en homofil for en jævla soper. Nedsettende ord finnes jo i ordboka, ergo er de helt OK? Vi kaller jo nazister for nazister, ergo kan jeg kalle en kvinne for en fitte? Det er null logikk i det "argumentet".

Jeg kaller homofile for homofile,kvinner for kvinner og kvinner som er lette å få med seg hjem for billige, har du et bedre ord så er jeg villig til å bytte, på samme måte som jeg ikke pleier å bruke ordet neger fordi de tydeligvis liker bedre å bli kalt svarte(I usa i hvert fall de jeg kjenner i Norge liker ikke å bli kalt svarte)

Jeg har skjønt at språk og etymologi ikke er din sterkeste side, men nå har du jo blitt opplært relativt grundig i det her, det er kanskje på tide å innse at sin språkforståelse er svak og at andre har et poeng.

Å kalle det dere driver for oppkæring er vel å ta hardt i.

Dersom du mener det er negativt å skifte sexpartnere/si ja til deg når du er på sjekkern/ha one night stands etc, så stå nå heller for det da i stedet for å late som du ikke skjønner at ordet du bruker om det signaliserer at man har den meningen! Grow some balls og slutt og spill dum.

Forstod ikke. Og har egentlig aldri kalt bestemte enkeltpersoner for billige, bare grupper.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg sier, du bruker dine egne fordommer til å bekrefte andre fordommer. Ikke noe veldig magisk kanskje tenkte du ikke over hvordan du kom frem til påstanden din, kanskje tenkte du at du fikk plusser uansett fordi det var rettet mot en som skriver en upopulær tråd, hva vet jeg?

Jeg har på ingen måte påstått at det var magi, og joda, jeg har også de kognitive evnene til å vite hvordan jeg kom fram til konklusjonen. Det handler om noe så enkelt som erfaring. Dine innlegg tyder på at du mangler en del grunnleggende erfaring med kvinner. Og mange kvinner har erfaring nok til å gjenkjenne akkurat det. Vi har møtt sånne som deg.

Og jada, jeg har fordommer. Det fine med dem er at de stadig blir bekreftet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kunne det vært ganske mange som virket billige og jeg var selektiv på hvem jeg valgte, men det er ikke tilfellet, jeg er i ingen posisjon til å være selektiv om jeg skal få med meg en hjente hjem. Så blir jeg med mange dundrer på hundre hjem? Nei, egentlig ikke, men om jeg gjorde så hadde jeg vel vært billig.

Her har vi vel kjernen i dette behovet for å rakke ned på andre mennesker.

Du får ikke pult. Det er selvfølgelig trist, men livet ditt blir ikke bedre av å spre dritt om alle andre som faktisk får det. Jobb heller med deg selv, du kan både forandre tankegangen din og utseende om du vil. Gjør det beste ut av det du har, mer kan du ikke gjøre. Livet ditt blir hvertfall ikke bedre av å være en sjalu pikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, så var det det å bruke sine egne fordommer til å bekrefte andre fordommer. Vampen er tydeligvis ikke alene, men godt gjort å ikke komme med slikt etter det har blitt forklart, igjen vet ikke om det er fordi du er treg eller fordi du tenker at slike innlegg er populære uavhengig av hvor dårlig argumentasjonen er siden de er rettet mot en som skriver upopulære innlegg på KG.

Så du mener folk er etter deg fordi du skriver upopulære innlegg?

Evt. upopulære tråder du oppretter, som den du sutrer om på Ris og ros, om abortdronningene på Kg?

Anonymous poster hash: b28f9...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på ingen måte påstått at det var magi, og joda, jeg har også de kognitive evnene til å vite hvordan jeg kom fram til konklusjonen. Det handler om noe så enkelt som erfaring. Dine innlegg tyder på at du mangler en del grunnleggende erfaring med kvinner. Og mange kvinner har erfaring nok til å gjenkjenne akkurat det. Vi har møtt sånne som deg.

Og jada, jeg har fordommer. Det fine med dem er at de stadig blir bekreftet.

Bekreftet ved hjelp av de samme fordommene.

Her har vi vel kjernen i dette behovet for å rakke ned på andre mennesker.

Du får ikke pult. Det er selvfølgelig trist, men livet ditt blir ikke bedre av å spre dritt om alle andre som faktisk får det. Jobb heller med deg selv, du kan både forandre tankegangen din og utseende om du vil. Gjør det beste ut av det du har, mer kan du ikke gjøre. Livet ditt blir hvertfall ikke bedre av å være en sjalu pikk.

Helt ærlig, i en tråd som dette tror du jeg hadde skrevet at jeg ikke fikk meg damer om det var grunnen til at jeg skrev tråden? Eller tror du jeg skrev at jeg ikke fikk damer som et alternativ for å vise at jeg også kunne være billig? Og at billig ikke var forbeholdt kvinner, men faktisk betydde at man var lite selsektiv med hvem man hadde sex med? SKriver egentlgi dette for at DU ikke skal kaste bort tiden DIN. For jeg tar meg virkelig ikke nær av hva folk skriver om meg på KG og har ingen problemer med å fremstå som en som ikke får meg dame, det er jo et selvvalgt bilde jeg har lagd, du siterer meg jo på at jeg bare kan få meg dundrer på hundre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekreftet ved hjelp av de samme fordommene.

Helt ærlig, i en tråd som dette tror du jeg hadde skrevet at jeg ikke fikk meg damer om det var grunnen til at jeg skrev tråden? Eller tror du jeg skrev at jeg ikke fikk damer som et alternativ for å vise at jeg også kunne være billig? Og at billig ikke var forbeholdt kvinner, men faktisk betydde at man var lite selsektiv med hvem man hadde sex med? SKriver egentlgi dette for at DU ikke skal kaste bort tiden DIN. For jeg tar meg virkelig ikke nær av hva folk skriver om meg på KG og har ingen problemer med å fremstå som en som ikke får meg dame, det er jo et selvvalgt bilde jeg har lagd, du siterer meg jo på at jeg bare kan få meg dundrer på hundre.

Jeg regner med at argumentene dine gir mening oppi hodet ditt, men for de av oss som ikke er i hodet ditt, så er det litt verre.

Det er heller ingen som har sagt at du skal ta deg nær av noe som helst. Poenget er, om du faktisk vil ha med deg noen hjem fra byen, så er det en god start å droppe jeg-får-meg-ikke-damer-neonskiltet som blinker som besatt i alle innleggene dine. For det er ikke attraktivt for noen uten støttepromille på 1500.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekreftet ved hjelp av de samme fordommene.

Helt ærlig, i en tråd som dette tror du jeg hadde skrevet at jeg ikke fikk meg damer om det var grunnen til at jeg skrev tråden? Eller tror du jeg skrev at jeg ikke fikk damer som et alternativ for å vise at jeg også kunne være billig? Og at billig ikke var forbeholdt kvinner, men faktisk betydde at man var lite selsektiv med hvem man hadde sex med? SKriver egentlgi dette for at DU ikke skal kaste bort tiden DIN. For jeg tar meg virkelig ikke nær av hva folk skriver om meg på KG og har ingen problemer med å fremstå som en som ikke får meg dame, det er jo et selvvalgt bilde jeg har lagd, du siterer meg jo på at jeg bare kan få meg dundrer på hundre.

Helt ærlig, en mann med god selvtillit og draget har ikke et behov for å stemple kvinner som billige.

De er som oftest stikk motsatt, de bretter bare ut om hvor mye de elsker kvinner. Selvfølgelig fordi de får det de peker på , men bedre det enn å ende opp som bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener folk er etter deg fordi du skriver upopulære innlegg?

Evt. upopulære tråder du oppretter, som den du sutrer om på Ris og ros, om abortdronningene på Kg?

Anonymous poster hash: b28f9...96c

Er vel ingen tvil om at bermen på KG er ute etter meg, er jo derfor mod må rydde opp i personangrep. Artig med den ris og ros tråden ja,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ingen tvil om at bermen på KG er ute etter meg, er jo derfor mod må rydde opp i personangrep. Artig med den ris og ros tråden ja,

Bermen er ute etter deg? Kan det være selvforskyldt?

På Ris og ros ber du moderator "kaste ut pakket" som har svart deg i en meget kontroversiell tråd du laget.

Du bør gå litt i deg selv mtp hva du skriver på Kg, tenker jeg.

Anonymous poster hash: b28f9...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, en mann med god selvtillit og draget har ikke et behov for å stemple kvinner som billige.

De er som oftest stikk motsatt, de bretter bare ut om hvor mye de elsker kvinner. Selvfølgelig fordi de får det de peker på , men bedre det enn å ende opp som bitter.

Dette blir falskt alternativ hvor alternativet til å ikke få seg noe er kun at man er blant de mest attraktive mennene. De fleste er faktisk i mellomsjiktet. Og igjen jeg har egentlig ikke noe i mot å bli stemplet som bitter så er ikke noe vits i å kalle meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at argumentene dine gir mening oppi hodet ditt, men for de av oss som ikke er i hodet ditt, så er det litt verre.

Det er heller ingen som har sagt at du skal ta deg nær av noe som helst. Poenget er, om du faktisk vil ha med deg noen hjem fra byen, så er det en god start å droppe jeg-får-meg-ikke-damer-neonskiltet som blinker som besatt i alle innleggene dine. For det er ikke attraktivt for noen uten støttepromille på 1500.

Gjesp, det hjelper ikke å skrive "Det er heller ingen som har sagt at du skal ta deg nær av noe som helst." Når resten av innlegget handler om at jeg ikke får meg dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjesp, det hjelper ikke å skrive "Det er heller ingen som har sagt at du skal ta deg nær av noe som helst." Når resten av innlegget handler om at jeg ikke får meg dame.

Jeg tror det er på tide at du legger deg, siden du tydeligvis er for trøtt til å få med deg poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bermen er ute etter deg? Kan det være selvforskyldt?

På Ris og ros ber du moderator "kaste ut pakket" som har svart deg i en meget kontroversiell tråd du laget.

Du bør gå litt i deg selv mtp hva du skriver på Kg, tenker jeg.

Anonymous poster hash: b28f9...96c

Når man tar opp et kontroversielt tema så vil det i mange tilfeller også skape heftig debatt. Det betyr ikke at personangrep er greit, men det skal en del til før vi kan kaste ut brukere. I slike tilfeller bør man rapportere de innlegg/tråder man reagerer på.

Mod sine ord fra Ris og ros-tråden. Så Mod mener i hvert fall at det ikke er slik at personangrep er greit bare fordi det er en kontoversiell tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke mer overbevist over at du blir krass i tonen. Om du ikke liker teoriene mine så ikke kom inn i trådene mine, verre er det egentlig ikke. KG er stort nok til hos begge og så lenge jeg har interesse av å skrive her og mod behandler meg bra så kommer jeg til å fortsette og jeg kommer til å skrive innlegg jeg ønsker å skrive ikke innlegg for å få din eller andres annerkjennelse.

Veit du hva, jeg tror du mangler empati. Med tanke på hvordan du oppfører deg her inne. Du klarer ikke å tenke at handling er lik konsekvens, og du klarer ikke å forstå at det du skriver kan såre mennesker. Det er rart at du ikke klarer å tenke så langt som dette.

Du klarer ikke å se kjeppen i ditt eget øye og du klarer ikke å se at det faktisk er mulig å oppføre seg som folk på et diskusjonsforum også selv om du er anonym.

Du bare tenker nå at jeg er sur på deg osv og at det er jeg det er noe feil med, men jeg sier dette til deg fordi at det hadde vært så hyggelig om du og flere andre brukere her inne kunne vært litt snillere og oppført seg litt mer skikkelig. For oppførselen din bidrar til å gjøre dette forumet negativt. Så prøv å se deg selv litt i speilet og tenk deg litt om. Hva oppnår du med å spre dritt? Blir du kåt av det eller noe sånt? Hvorfor kan du ikke i stedet prøve å gjøre folk glade i stedet for å dra dem ned i den dritten du er i? For om du sprer litt glede så kan du faktisk klare å bli et litt mindre bittert menneske og kanskje du til og med klarer å være litt positiv :)

Anonymous poster hash: 228a6...6e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...