Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deeeet... skjer absolutt ingen ting! :P

Alt så fint ut på kontroll: målte lille-pulsen i 20 min først, så var det ultralyd og GU etterpå. Ting ser helt normalt og fint ut. Er litt moden med 1 cm åpning og ikke sååå mye kant igjen. Men ingen ting som tyder på at ungen kommer ramlende ut sånn helt med det første, altså.

Jeg ble vel også strippa, selv om legen ikke kalte det for akkurat dét. Tenkte ikke på å spørre det og da, men ut fra hva hun sa så var det det hun gjorde. (for de som stusser like mye som jeg gjorde da jeg hørte uttrykket første gang: noen kjører hende dugelig langt opp i det allerhelligste på deg og romsterer som om de leter etter busskortet i bunnen av ei diger, overfylt veske. Poenget er vel å tøye livmorhalsen og å løsne litt på fosterhinna for å trigge hormoner som kan være med på å starte fødselen. Ikke spesielt behagelig).

Vi får se om det skjer noe etterhvert. Nå er jeg hjemme igjen og har lyst til å bake, aller helst gjærbakst, men den dumme fryseren er jo stappfull, jo!

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Herreguuud damen, du tar livet av meeeeg! Busskortleting var en litt for god beskrivelse!

Hurra for stripping! Nå er det bare å kjøre på med litt kjærestegym, så skjer det kanskje noe! :hoppe:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahahaha, tenker bare på mrdiors uttalelse etter å ha lett etter akkurat busskortet mitt i veska! "faens, jævla svarte f*tthøl!!!" ahhahahaha

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippelisteoppdatering:

19. aug. Mazilla (gutt)

20. aug. Stjernesol (jente)

22. aug. Kokos (gutt)

23. aug. Pasadena (gutt)

Yesterday (gutt)

24. aug. UL-termin

MarianneE (gutt)

25 aug. Bakepulver-mannen (robot)

missdior (jente)

Rumle (jente)

27. aug. HopsiDeisi (gutt)

28. aug. Daenrys (jente)

Millimani (jente)

29. aug. Kakaoen (jente)

30. aug. La Traviata (gutt)

KatteLatte (jente)

31. aug. Tekola (gutt)

01. sep. *bakepulver* (gutt)

02. sep. Blondie (gutt)

...dere imponerer ikke stort her, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for å føde i morgen? :popcorn:

Var sikker på du lå på føden i stad, du brukte LITT for lang tid på å skrive det innlegget altså :fnise:

Men nå som du er strippa så har det kanskje begynt å skje noe allerede?

Har du lært om viktigheten av å,puste riktig under fødsel? Fokuser på det, det er mye bedre enn å skrike av smerte, det gjør det bare verre! Bedre å pese som ei bikkje :fnise: Er mannen klar for fødsel da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å sjekke innom her hver dag :nigo: Blir gøy å høre om roting etter busskort får noen effekt eller ikke :ler: Uansett er det kort tid igjen. Når er absolutt siste frist før man begynner med igangsetting og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :skratte: Busskortleting oppi der, jaudå... Håper det har effekt! Jeg ser at tippedatoen min er i morgen, kanskje jeg får rett? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha :skratte: Busskortleting oppi der, jaudå... Håper det har effekt! Jeg ser at tippedatoen min er i morgen, kanskje jeg får rett? :nigo:

Det trur jeg vi gjør! :) Hvis ikke så skjer det i kveld trur jeg... Gleder meg til fødselshistorie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasadena: nei nei, men det er én av meg og mange av dere :P

Rumle: ja, ferdigstrikket - men jeg har ikke rukket å sy på fôret. Håndsøm tar tiiiid.

KatteLatte: klar? KLAR!? Aldri! :hoho: har lest litt om riktig pusteteknikk og sånt ihvertfall. Håper jeg får det til. :)

Nå spurte jeg mannen om han er klar for fødsel. Han mente at det blir man vel aldri før man må. Så...Nei? :fnise:

Kokos: jeg tror det varierer litt fra sykehus til sykehus mår man blir satt i gang. :klo: men på Ullevål er det ihvertfall 12 dager etter termin. Som er om en uke.

La Traviata: vi får se... Jeg tør ikke love noe som helst, jeg har liksom ikke helt kontrollen her, kjenner jeg. Meeeeen jeg har den siste timen fått sånne mensmurringer-ish som er sterkere enn de jeg har hatt før. Og konstante. Hmmmm. Og jeg er litt kvalm, men det tror jeg er fordi jeg plutselig ble så himla nervøs :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata: vi får se... Jeg tør ikke love noe som helst, jeg har liksom ikke helt kontrollen her, kjenner jeg. Meeeeen jeg har den siste timen fått sånne mensmurringer-ish som er sterkere enn de jeg har hatt før. Og konstante. Hmmmm. Og jeg er litt kvalm, men det tror jeg er fordi jeg plutselig ble så himla nervøs :bond:

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...