^^Belle^^ Skrevet 29. august 2014 #1521 Del Skrevet 29. august 2014 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 29. august 2014 #1522 Del Skrevet 29. august 2014 Hva skjer a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. august 2014 #1523 Del Skrevet 29. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. august 2014 #1524 Del Skrevet 29. august 2014 Hvordan gikk det på kontroll..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 29. august 2014 Forfatter #1525 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Deeeet... skjer absolutt ingen ting! Alt så fint ut på kontroll: målte lille-pulsen i 20 min først, så var det ultralyd og GU etterpå. Ting ser helt normalt og fint ut. Er litt moden med 1 cm åpning og ikke sååå mye kant igjen. Men ingen ting som tyder på at ungen kommer ramlende ut sånn helt med det første, altså. Jeg ble vel også strippa, selv om legen ikke kalte det for akkurat dét. Tenkte ikke på å spørre det og da, men ut fra hva hun sa så var det det hun gjorde. (for de som stusser like mye som jeg gjorde da jeg hørte uttrykket første gang: noen kjører hende dugelig langt opp i det allerhelligste på deg og romsterer som om de leter etter busskortet i bunnen av ei diger, overfylt veske. Poenget er vel å tøye livmorhalsen og å løsne litt på fosterhinna for å trigge hormoner som kan være med på å starte fødselen. Ikke spesielt behagelig). Vi får se om det skjer noe etterhvert. Nå er jeg hjemme igjen og har lyst til å bake, aller helst gjærbakst, men den dumme fryseren er jo stappfull, jo! Endret 29. august 2014 av *bakepulver* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. august 2014 #1526 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Herreguuud damen, du tar livet av meeeeg! Busskortleting var en litt for god beskrivelse! Hurra for stripping! Nå er det bare å kjøre på med litt kjærestegym, så skjer det kanskje noe! Endret 29. august 2014 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. august 2014 #1527 Del Skrevet 29. august 2014 Hahahahahaha, tenker bare på mrdiors uttalelse etter å ha lett etter akkurat busskortet mitt i veska! "faens, jævla svarte f*tthøl!!!" ahhahahaha 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 29. august 2014 Forfatter #1528 Del Skrevet 29. august 2014 Tippelisteoppdatering: 19. aug. Mazilla (gutt) 20. aug. Stjernesol (jente) 22. aug. Kokos (gutt) 23. aug. Pasadena (gutt) Yesterday (gutt) 24. aug. UL-termin MarianneE (gutt) 25 aug. Bakepulver-mannen (robot) missdior (jente) Rumle (jente) 27. aug. HopsiDeisi (gutt) 28. aug. Daenrys (jente) Millimani (jente) 29. aug. Kakaoen (jente) 30. aug. La Traviata (gutt) KatteLatte (jente) 31. aug. Tekola (gutt) 01. sep. *bakepulver* (gutt) 02. sep. Blondie (gutt) ...dere imponerer ikke stort her, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 29. august 2014 #1529 Del Skrevet 29. august 2014 Nei, baby skulle vært her for lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. august 2014 #1530 Del Skrevet 29. august 2014 Lete etter busskortet i vesken - ja ja ... :flirer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 29. august 2014 #1531 Del Skrevet 29. august 2014 busskort!!! VI imponerer ikke?! Hva med deg selv? Makan til treighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august 2014 #1532 Del Skrevet 29. august 2014 Du ble jaffal ferdig med pleddet først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 29. august 2014 #1533 Del Skrevet 29. august 2014 Klar for å føde i morgen? Var sikker på du lå på føden i stad, du brukte LITT for lang tid på å skrive det innlegget altså Men nå som du er strippa så har det kanskje begynt å skje noe allerede? Har du lært om viktigheten av å,puste riktig under fødsel? Fokuser på det, det er mye bedre enn å skrike av smerte, det gjør det bare verre! Bedre å pese som ei bikkje Er mannen klar for fødsel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 29. august 2014 #1534 Del Skrevet 29. august 2014 Og det er plass i fryseren her, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 29. august 2014 #1535 Del Skrevet 29. august 2014 Spennende å sjekke innom her hver dag Blir gøy å høre om roting etter busskort får noen effekt eller ikke Uansett er det kort tid igjen. Når er absolutt siste frist før man begynner med igangsetting og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. august 2014 #1536 Del Skrevet 29. august 2014 Hahaha Busskortleting oppi der, jaudå... Håper det har effekt! Jeg ser at tippedatoen min er i morgen, kanskje jeg får rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 29. august 2014 #1537 Del Skrevet 29. august 2014 Hahaha Busskortleting oppi der, jaudå... Håper det har effekt! Jeg ser at tippedatoen min er i morgen, kanskje jeg får rett? Det trur jeg vi gjør! Hvis ikke så skjer det i kveld trur jeg... Gleder meg til fødselshistorie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 29. august 2014 Forfatter #1538 Del Skrevet 29. august 2014 Pasadena: nei nei, men det er én av meg og mange av dere Rumle: ja, ferdigstrikket - men jeg har ikke rukket å sy på fôret. Håndsøm tar tiiiid. KatteLatte: klar? KLAR!? Aldri! har lest litt om riktig pusteteknikk og sånt ihvertfall. Håper jeg får det til. Nå spurte jeg mannen om han er klar for fødsel. Han mente at det blir man vel aldri før man må. Så...Nei? Kokos: jeg tror det varierer litt fra sykehus til sykehus mår man blir satt i gang. men på Ullevål er det ihvertfall 12 dager etter termin. Som er om en uke. La Traviata: vi får se... Jeg tør ikke love noe som helst, jeg har liksom ikke helt kontrollen her, kjenner jeg. Meeeeen jeg har den siste timen fått sånne mensmurringer-ish som er sterkere enn de jeg har hatt før. Og konstante. Hmmmm. Og jeg er litt kvalm, men det tror jeg er fordi jeg plutselig ble så himla nervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. august 2014 #1539 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg var kvalm dagen før fødsel (nå er jeg sånn kjip, sorry ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 29. august 2014 #1540 Del Skrevet 29. august 2014 La Traviata: vi får se... Jeg tør ikke love noe som helst, jeg har liksom ikke helt kontrollen her, kjenner jeg. Meeeeen jeg har den siste timen fått sånne mensmurringer-ish som er sterkere enn de jeg har hatt før. Og konstante. Hmmmm. Og jeg er litt kvalm, men det tror jeg er fordi jeg plutselig ble så himla nervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå