Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte forøvrig verdens søteste uro på IKEA:

leka-uro__0236997_PE376212_S4.JPG

Vet ikke helt hva det var med den, men jeg ble altså så myk i hjertet at jeg ikke klarte å gå fra den. *pyse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt den var! Jeg lager lange handelister på IKEA om dagen, og gleder meg til september når vi skal kjøre 64 mil for å komme oss dit :ler:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, MissD. Jeg er glad i IKEA jeg også, men ikke 64-mil-glad! :ler:

Her ble det litt stille på meg, gitt. Ikke så mye nytt å melde i grunn. Litt shopping, litt redebygging, jeg har siste arbeidsdag i dag (midlertidig kontrakt, så blir trolig arbeidsledig frem til permisjonsstart). Fysisk form er stadig god. Kjenner det begynner å bli tyngre nå, og stadig mer vanskelig å finne en god sovestilling på natta. Litt øm i korsryggen. Ellers frisk og rask. Psykisk er det litt verre; jeg har jo ikke vært noe særlig hormonell tidligere, men nå i det siste har jeg ikke hatt det bra. Vet ikke om det er riktig å kalle det en begynnende svangerskapsdepresjon eller hva, og i grunnen er det sak samme hva slags navn det får. Det er ihvertfall noen mørke, mørke stunder innimellom hvor ALT er feil og dumt og grusomt. Heldigvis er det gode perioder også. Har tatt det opp med jordmor og får mer oppfølging og slikt, inkludert hos psykolog, så det går seg nok til. Jeg bare håper at det ikke blir verre :-/

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen klemmer til deg :hjerte: Det er ikke godt med slike mørke, dype daler, så jeg håper du får all den hjelpen du trenger. Og når bebissen kommer vil det nok bli lysere, forhåpentligvis :kose: _Nærmeste IKEA for oss er faktisk 64 mil unna, må man så må man :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det var ikke noe bra. Håper virkelig det går over snart. Det er veldig bra at du har tatt tak i det såpass allerede, da er vel sjansen større for at det går fortere over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper veldig at det bare er hormonene som freser rundt i hodet, og at du slipper unna depresjon! :klem:

Kan ellers opplyse om at det døgnåpne apoteket ved jernbanetorget i Oslo IKKE har reservedeler til Medela brystpumper på lager :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese at du føler det sånn :klemmer:

Håper at det er hormonene som spiller deg et puss. Tror det er mange gravide som har slike tanker innimellom. Det er veldig bra at de tar tak i det og passer godt på deg :klemmer:

Hurra for 32 uker :hoppendeglad: Tenk… H*n (og jeg mener hun) kan være her allerede om 5-6 uker :hoppendeglad:

Tror du at du kommer til å gå over termin eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for fine ord og klemmer - det varmer :) Jeg prøver jo bare å tenke at dette forhåpentligvis går bra. Og blir det en skikkelig depresjon ut av det så er det selvfølgelig både kjipt, trist og veldig tungt - men det er også veldig sannsynlig at det går over etter en stund. Både jeg og mannen har hatt hver vår periode med nedtur og ekstra behov nå, skikkelig dårlig timing. Det hender vi klarer å dra hverandre utfor stupet, men vi er også veldig flinke på å klatre opp igjen sammen. Litt sånn klønete turkamerater som alltid klarer seg til slutt, er vi :ler:

Nå skal vi på ferie i en ukes tid. Det blir fint, godt å komme seg vekk litt :)

Jeg er fortsatt imponert over 64 mils IKEA-tur. De har jo begynt med nettbutikk nå, men det er vel ikke alt som er til salgs der? :klo:

Eh, Pasadena, har du vært der nå med en defekt pumpe? :fnise:

Kakaoen: gudene vet om jeg kommer til å gå over, jeg har ikke peiling! Har liksom så lite å gå ut fra og: jeg er født 2 uker før termin, men mamma ble satt i gang fordi det så ut som om jeg var en megababy på ultralyden (det var jo på 80-tallet det her...). Også var jeg ikke det likevel, lurte dem! :lol: Og jeg er enebarn, så ingen søsken å sammenligne med heller. Jaja, lille kommer når h*n kommer. Akkurat nå kan det godt gå litt over tenker jeg, jeg har jo så mye å gjøre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med kjipe tanker og muligens depresjon! :klem: Men veldig fint at du har gitt beskjed videre og at du jobber med det. Det er altfor mange som blir sittende alene med sånne tanker, og da blir det ihvertfall ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på at jeg skulle gå over termin men fødte før, mora mi fødte bare etter termin (bortsett fra et planlagt ks), 11 og 14 dager etter termin. Men fikk en lang fødsel akkurat som henne.

Bra at du har bedt om hjelp for tankene dine, det er viktig. Håper at ferien gjør underverker! Kos dere masse :sol::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der fra søndag til mandag (Pearl Jam!!) og hadde klart å legge igjen to deler til pumpa hjemme :klaske: Måtte kjøpe ny pumpe, den manuelle, men det var jaggu ikke et dårlig kjøp! Likte den kjempegodt! :jepp:

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...