Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, bare skryt om nær IKEA du :snurt: Vi tar det jo som en tur da. Kjører til en søt campingplass like utenfor Haparanda, sover der, så drar vi til Finland og spiser pizzafrokost (har bare gjort dette to ganger før altså, så det begynner vel å bli en vane... :plystre:) så handler vi oss kreisi på IKEA før vi kjører 64 mil hjem igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listeapp?? Hva heter den? Må ha! :bond:

Oooo… Me also want that!!! :nigo:

Egentlig er jeg ikke høygravid før i morgen, måtte justere tickeren min sånn at den passa til ukesberegningene jeg fikk av jordmor. :ler:

...og den CDO-en brukte jeg pinlig lang tid på å forstå, men da lo jeg godt og! :P

Listeapper har jeg hatt et par av, problemet er at jeg også er bittelitt mobilnerd og innmari etikknerd - så de må liksom se bra ut også! Og gudbedremeg så mange schtøgge apper som finnes der ute! :blink: Eller ufunksjonelle. Eller som ikke kan brukes på tvers av enheter. Eller, eller...!

Men Evernote og Gtasks er livredderne mine!

Min heter Color note, er ikke noe vakker akkurat men superenkel og det liker jeg så er veldig fornøyd :jepp: Den er sikkert schtøgg :fnise: Jeg bare søkte på note og tilfeldig valgte den. Har Samsung så vet ikke om den er for iPhone. Alle mobilene jeg har hatt før har hatt en notatblokk men ikke den mobilen jeg har nå så Color note var vel en av de første tingene jeg lastet ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

...og den CDO-en brukte jeg pinlig lang tid på å forstå, men da lo jeg godt og! :P

Jeg også ...

Listeapper har jeg hatt et par av, problemet er at jeg også er bittelitt mobilnerd og innmari etikknerd - så de må liksom se bra ut også! Og gudbedremeg så mange schtøgge apper som finnes der ute! :blink: Eller ufunksjonelle. Eller som ikke kan brukes på tvers av enheter. Eller, eller...!

Men Evernote og Gtasks er livredderne mine!

Bruker kun Astrid - har ikke funnet noen andre jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, og Astrid er jeg supermegaglad i! Men de slutta jo å oppdatere den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener dere at det finnes fine listeapper der ute? :overrasket:

*piler av sted for å sjekke*

Alt en finner i graviditetsdagbøker. :ler:

Og: yay for nesten-høygravid! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evernote er min favoritt! Jeg føyer meg inn i rekken av listefanatikere :5:

Wow, 40 dager bare! Spennende! Har du gjort deg noen tanker om fødselen? (Du har nok det, det er liksom litt uunngåelig) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Stadig rastløse bein. Æææææsj. Har kjøpt meg magnesiumtilskudd i håp om at det kan funke på enten det eller leggkrampene mine, men etter å ha lest den forskningen som er på temaet er jeg ikke særlig optimistisk. Hvor lurt er det å herpe sin egen placeboeffekt, egentlig...? :rolleyes:

Har vært hos DPS (distriktsprykiatrisk) på første time. Virker lovende. Har fått litt "hjemmelekse" allerede, ny time neste uke. Håper jeg kan lære noen triks for å mestre det her litt bedre. Det er så surt - vi har jo vært på hyttetur og etter at vi kom hjem hadde vi to enormt produktive dager hvor vi fikk gjort masse. Har ikke følt meg så bra på lenge, både mtp. å bli sånn noenlunde ferdige med alt i tide, og følelser for mannen og forholdet og fremtiden og alt var bare sukkersøtt og rosa. Så er det én dag hvor ting går treigt, mannen brukte mer tid på andre fritidsting enn rydding, jeg fikk ikke gjort det jeg ville ...også ramler jeg bare hodestups ut i bunnløs fortvilelse igjen. Dustehode! :( Uansett, litt bedre nå.

*her var det en lengre rant som var innmari god å skrive, men som jeg tok bort igjen fordi det ble å utlevere både meg og mannen litt vel mye*

Koseligere ting: shopping! I dag var jeg og henta en babybox med noen gratisting og vareprøver på apoteket. Også var jeg innom en babyutstyrbutikk og kjøpte

Stellematte:

silly_u_forest_skotbadd_rosa-23559549-12

Verdens søteste mønster som ikke synes helt på bildet. Sånn er det. Fine Silly U lager rare ting :hjerte:

Og et Stokke flexibath (sammenleggbar badebalje, genialt for miniatyr-badet vårt!)

41Id7Dj-ZOL._SY300_.jpg

Også klarte jeg ikke holde meg da jeg fant verdens fineste koseklut-kanin. Lille får vel sikkert en masse kosedyr i gave, men nå har jeg lett etter en sånn koseklutsak som ikke

- er rosa eller lyseblå

- har SVÆR klut

- er av hypersyntetisk stoff

- er teit

- er stygg

Også fant jeg den. Så da så. Lilles første kosedyr. :rodmer:

88135.jpeg

(hvitt er sikkert kjempeupraktisk. Men det var nå det de hadde)

Også har jeg kjøpt amme-BHer på nett. Nesten 1100 spenn for to stk! Jesus! :redd: Og da gikk jeg ikke for de dyreste en gang. *lyst på fra Freya* Jaja, sånn er det vel når moder jord ble litt ekstra spandabel da jeg fikk utdelt pupper. Nytter ikke med BHer med dårlig støtte, da får jeg bare vondt i samtlige muskler fra ribbeina til ryggraden. Og hey - bonus: jeg aner ikke om de kommer til å passe etter fødsel.

Ooogså har jeg kjøpt klær til barselsoppholdet. :ler: Joggebukse og lang topp som dekker rumpa. Og leggings, i tilfelle jeg skulle føle for det. De tar vel ikke så stor plass i kofferten.

Og jeg har begynt å vaske ting! :opplyser: 30 vaskekluter og 17 gulpekluter å da holde en stund? :ler:

Noe mer? Hm. Vet ikke. Burde holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooo! Dere som har gjort dette før: vi har ikke en overflod av håndklær fra før, men jeg tror det burde være nok til å dekke behovet til oss tre etter dusj og bad og sånt. Men man må jo ha noe å legge over denne stellematta? Vi har en bunke med gamle putevar vi ikke bruker, standard mykt bomulsstoff. Det hadde i grunnen vært genialt å bruke disse. Man MÅ da ikke ha sånn fancy spesialhåndkle på den der matta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det er bare å sende PM om du vil rante, vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg var jo gjennom lignende for ikke så alt for lenge siden. Godt at du er i gang på DPS! Men det aller meste av ting som sånne dumme depresjoner henter opp, er helt normale, men føles skikkelig dritkjipe når de står på. :klemmer:

PERFEKT KOSEKANIN! Hvor er den fra? Vesla har en fra H&M som hun elsker, og jeg er så sur på meg selv for at jeg ikke fikk tak i en til, sånn at jeg har en i bakhånd i tilfelle ødeleggelse/misting/lignende ting.

Silly U er kulest! :nigo:

Vi kjøpte sånne små håndhåndklær på Ikea som vi brukte på stellematta, i tillegg til de vi hadde fra før av. Syntes det funket like greit som noe annet. Har også kjøpt en stor pakke med sånne 50x50 cm (eller hva de nå er) tisseunderlag (eller kladder, som jeg ble kjent med at de heter i hjemmesykepleien), så vi bruker nok noen sånne også.

FlexiBath er veldig kjekt! :jepp: Elsker at det kan slåes sammen!

Om jeg får til ammingen, så blir det minst en Freya-bh på meg har jeg bestemt. Enn så lenge får de der slaskete fra Boob holde. Selv om det dreper ryggen min :fnise:
Men penger investert i gode BHer er penger spart på kiropraktor/fysioterapeut.

Høres ut som en fornuftig mengde kluter og gulpekluter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...