Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Nydelig mage! :rodmer:

Det er godt å få litt utstyr på plass, og alt trenger jo ikke skje på en gang heller. Vi er ennå ikke helt klare vi, og babyen kan komme når som helst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Hurra for magebilde! :strix:

Superfin, er du! :jepp:

Og, ja, det er innmari kjipt å ikke ha eget barnerom. Men det går :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, hot mama! Du er kjempeflott! :hoppe:

Kjenner til det med å ikke ha eget barnerom og dille med.. Har ikke engang mitt eget hus/leilighet, så det var kun mitt eget soverom jeg kunne gjøre noe med. Og der er det nøyaktig 1,5 kvadrat gulvplass, etter at min 1,80-seng og sprinkelsenga kom inn :fnise:

Vitsen med kombivogn ja, det må jo kanskje være om du er ute på tur og babyen får et akutt behov for å sitte i sportsvogna. Eller.. Nei. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så fin du er. Jeg er mer og mer sikker på det er ei lita jente inni der jeg altså :rodmer:

Er bra dere begynner å komme i havn med innkjøp. Har heller aldri skjønt vitsen med en kombivogn. Har du sett en fin kombivogn noen gang?? Har ikke jeg :opplyser:

Kjenner veldig igjen frustrasjonen din med å ikke få rydda. Vi har enebolig og har det fortsatt ikke ryddig. Jo mer plass man har jo mer shit kjøper man :fnise: finnes ikke minimalisme her i hus. Starta proskjekt rydde og organisere gangen.. Fikk en good floooo, også blir jeg syk!! Hvorfor skjer sånt ALLTID?? Motherfuck...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey, det funka å sette inn emoticon fra tlf 😊👶🍼

Litt 🍣 til deg👼

Endret av KatteLatte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh! Så fin du er!! :rodmer:

..og veldig fin assistent som insisterte på å prøve madrass også forresten, de kan være vanskelige å si nei til de der... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage :hjerte:

Jeg er nok stolt eier av en sånn vogn dere hater; ) har Simo kombi etter storesøster og elsker den :hjerte: var ikke i tvil om at jg ville ha en sånn vogn etter å ha prøvd mange vogner i bhg i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww, så koselige dere er! Takk for pene ord! :hjerte:

Og ja, den godeste madrasstesteren er litt vanskelig å si nei til. Kjenner ham igjen, han vanker gjerne i området her og kan være innmari kosete og sjarmerende av og til. En gang hadde jeg vært og hentet take-away-sushi (hey, takk for emoticon-sushi, KatteLatte!) og hørte et "mjaaaauuuuu?" bak meg, etterfulgt av intens leggkosing. Var nesten så han fikk en laksebit. ...av mannen sin porsjon, selvfølgelig :ler:

Godt å se det er flere enn meg som sliter med både rydding og manglende barnerom. Er jo så lett å tenke at "alle andre har det perfekt hele tiden". Bullshit på høyt nivå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bullshit ja! Vet du hvordan rommet til vesla ser ut? Jo, det skal jeg si deg. Tapetet er rødt, mønstrete og fra 1985. Inne på rommet har vi stua alt vi ikke vet hvor vi skulle hatt ellers, og siden vi ikke har noen boder inne så blir det en god del. Skal du kunne åpne døra til skapet der inne må du rydde deg plass til døra først. Det lukter innestengt og er lite pent. En dag skal det bli et lyst og lekkert barnerom, men det skjer ikke i nærmeste framtid...

Men rådet mitt er likevel at hvis du ønsker å fikse på noe, så gjør det før babyen kommer. Etterpå vil du ikke ha tid på en god stund til å drive med sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det vi prøver på (å fikse det nå, altså). Og har prøvd på i evigheter. Men siden vi har et liv ved siden av og ikke har lyst til å slite oss helt ut, så går det saaaakte fremover. Pluss at mye av jobben er mannens fordi det er mye av hans ting som må omorganiseres og ryddes (han har bodd her i endel år, da blir det jo til at en samler seg opp endel ting&tang). Han har hatt verdens travleste vår, så det har ikke blitt gjort all verden. Og jeg har hatt mer fritid og god mulighet til å stirre på alt rotet uten å kunne gjøre noe med det :roll: Men nå ser det ut som om sommeren blir bedre da. :) Også får vi bare gjøre det beste ut av det, rett og slett. Er ingen krise, vi har jo plass til ungen. Bare ikke optimal. Men så ligger det vel også litt i kortene at vi har lyst til å flytte om et par-tre-fire-fem år. Da er det litt begrensa hvor mye energi man gidder å legge i å gjøre det perfekt, kjenner jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh. Begynner å bli trøblete å barbere leggene :P

*hadde nær-kløn-opplevelse i dusjen i morges*

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo.. Nå er jeg glad jeg fikk vinterbaby og bare kunne la vinterpelsen på beina gro med god samvittighet. Hvis ikke måtte jeg vel hatt hjelp av mannen, og gudene vet hvordan det resultatet hadde blitt :ler:

Har dere vært og sett på den brukte Hartan vogna nå?? Jeg er på kanten overinteressert i vogner, så dauer jo av nysgjerrighet :P Hver gang jeg jeg ser en barnevogn så må jeg alltid finne ut åssen vogn det er, og når jeg ser noen med babybagen på så blir jeg skikkelig: Nåååååwww :rodmer: Inni meg så klart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Ladyshave! :opplyser:

Null fare for oppkutta legger!

Bruker vanligvis epilator, men klarer ikke det som gravid. For vondt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vognnerd - så herlig! :ler: Nei, vi skal se på den i morgen! Skal oppdatere dere, lover! ;)

Jeg har ladyshave jeg, men jeg klarer da utmerket godt å kløne med den også. Det er en av mine special skillz, faktisk. Men ja, vi får se om mannen må trå til ellerhvert. Også må jeg kjøpe badedrakt/bikini med boxerbein tror jeg. For den bikinilinja ser jeg jo ikke lenger en gang! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Har kjøpt bikinitruse med boxerbein selv (de har på cubus), får noia av sånne små truser hvor halve ræva henger utenfor! :ler: ingen sammenheng med manglende trening av rumpemuskler, såklart :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...