Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uææææh, i går fikk jeg synsforstyrrelser :blink: Litt sån flimring foran blikket, og lyse flekker som ikke gikk vekk før etter over en time. Har skjønt det er mye rart også med øynene under et svangerskap og ser det er endel som har opplevd lignende - men det var ikke noe gøy da Google fortalte meg at det også er på lista over symptomer for svangerskapsforgiftning. Nå tar jeg forsåvidt ting Google sier med knusende ro og en solid klype salt (men ikke for mye da, babyen har ikke godt av for mye natrium). og jeg sover ikke så effektivt for tiden og sitter foran en skjerm hele dagen, ikke rart man blir litt snål i øynene. Men urk, ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg hadde noe lignende to ganger i en periode jeg var veldig stresset. Hos meg startet det med at jeg ikke kunne se noe rett frem (husker jeg jobba i kassa den dagen og ikke kunne si hva summen var :P), og så gikk det gradvis utover i synsfeltet, i en sirkel. Gikk over etter en time, men kjempeekkelt!

Håper du slipper unna flere slike episoder :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne har jeg når jeg har migreneanfall, google migrene med aura så finner dere masse om det :)

Har faktisk ikke hatt det på over et år nå, når jeg tenker meg om! Hadde et par anfall da jeg var gravid, og to dager på rad da jeg var på barsel. Snakket med jordmoren om det og hun sa det var ganske vanlig rett etter fødsel pga hormorner og stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, det var ikke noe stas, nei. Hvis det skjer såpass heftig igjen blir jeg nesten litt bekymra, jeg klarte jo ikke lese på skjermen til slutt. Ellers så orker jeg ikke bli så stressa over dette kjenner jeg, formen i dag er mye bedre. Litt sliten og tung i hodet, så jeg lurer på å utsette treningsplanene til i morgen. Eller er det bra å trene nå, kanskje? :klo: Får støvsuge og rydde litt. Mellomting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekkelt ja :troest: men om det er migrene så er det ikke farlig for hverken babyen eller deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, så ubehagelig! Ta vare på deg selv, hvis kroppen gir deg signaler om å stresse ned, bør du lytte! Få mannen til å støvsuge, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, men samtidig så er vel faktisk aktivitet en bra ting :lol:

Men... Migrene? Blir ikke de synsforstyrrelsene typisk fulgt av hodepine da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis, jeg har flere ganger hatt kun ett eller flere aurasymptomer uten hodepine etterpå. Men som regel føler jeg meg litt rar etterpå, litt i min egen verden på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis, jeg har flere ganger hatt kun ett eller flere aurasymptomer uten hodepine etterpå. Men som regel føler jeg meg litt rar etterpå, litt i min egen verden på en måte.

...jamen sånn er jeg jo HELE tiden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg kjenner ordentlige spark! <3

(tror jeg 98,7% sikkert. Øsj, det er ikke i min natur å være hellig overbevist om ting :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig var det mye mer liv i knerten da vi så på Captain America enn da vi var i operaen. Mulig det ikke blir noen finkulturell knert, men mamman er i sitt stille sinn skikkelig stolt. *ser for seg en baby som skyggebokser til slosscenene* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, spark!! :hoppe: det er sååå koselig! Og veldig distraherende når man er på jobb :fnise:

Lille gikk amok i magen da vi var på konsert med The Soundtrack of Our Lives en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempekoselig. Og litt rart. I går var jeg ganske sikker på at jeg faktisk så magen røre bittebittelitt på seg under ett av sparkene. Etter at vi hadde lagt oss så hadde Mannen hånda på magen min kjempelenge i håp om å kjenne noe. Men når jeg kjente noe så merka han ingen ting, og når han trodde han kjente bevegelse så kjente ihvertfall ikke jeg det! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Salad tongs! :hoho:

For de som ikke har vært borti det før: tangen man drar babyen ut med ser akkurat ut som en salatskje. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...