Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

var det jeg tenkte på :nigo:

Da har det i tilfelle skjedd noe skikkelig drastisk siden siste UL for 6 uker siden! Da så nurket ganske menneskelig ut! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner forresten at jeg har vært forskånet for disse hormonutbruddene så langt. Jeg er heldig og pleier ikke ha noe PMS heller, men jeg *ahem* har jo litt temperament da - så jeg lurte litt på hvordan det her kom til å gå. Egentlig merker jeg ingen forskjell. Litt mer lettrørt og enda mer glad i mannen enn normalt. Han merker ikke så mye forskjell heller, annet enn at han mener jeg blir sånn sulten-amper litt oftere :ler:

Uansett. Vi var på Elkjøp for et par dager siden, og der traff vi en felles bekjent. Dama hans er også gravid, tror de ligger et par uker bak oss. Og da var det visst krise i heimen, for hun MÅTTE ha vafler, og de MÅTTE stekes på riktig jern. Så han skulle ha vaffeljern, han turte visst ikke komme hjem uten. :ler:

(kjente meg ikke helt igjen, jeg har visst blitt mer manipulativ om noe. "Duuuu? Kjæææære? Babyen, du vet det lille nurket som vi lager sammen, som er såååå *vise med fingrene* bittebitteliten og søt, den babyen som bor på magen her som du kan kose med? Den har lyst på sushi.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Manipulerende sier du? Ukjent fenomen :plystre:

Jeg har heller ikke hatt de "DRA UT OG KOM IKKE TILBAKE FØR DU HAR FÅTT TAK I...."-greiene, helt greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, da var UL overstått og lunsj fortært. Alt så superfint ut, Lille er frisk og fin og orma seg rundt der inne. :hjerte: Sparka litt i mamman sin også, men jeg aner fortsatt ikke om det er det jeg kjenner.

Så ikke kjønn, og hun nevnte ihvertfall ikke noe om romvesen eller alien...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, og termin ble flytta én dag tilbake, til 24. august. Ikke akkurat voldsomme endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Godt å høre at alt stod bra til! :) Har dere planer om flere UL for å finne ut av kjønn, eller skal dere ta det som en overraskelse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, denne har det. Hele jækla tiden. Men hva skal man gjøre liksom, man vil jo det beste for barnet sitt?

Daenrys: nei, såvidt jeg har fått med meg har vi ikke planer om flere UL. Fødselsoverraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskelsesbaby! :strix: Men neste gang satser dere på robot, sant? Jeg liker ikke å tippe feil. :jolie:

Mene... Hvordan blir dette når babyen er født? Går det an å si at "babyen vil ha melk med sushismak" uten at det blir i overkant snålt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Anje: Babyen mener at melken trenger mer... for å smake riktig :opplyser:

Om vi kommer så langt som en tredje og fjerde tror jeg vi lar det bli overraskelser. Men nå syntes jeg det var kjekt å planlegge litt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

UL! Jeg var også der idag! ;) supert at alt så så fint ut! Hvor hadde du morkaka plassert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for frisk og fin lille! :hoppe:

Jeg tipper at han kommer den 28. august, litt spenning fram mot 1. september må vi jo ha :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jada, robot neste gang. Lover. :fnise:

Så før med UL for deg og, Pasjonsblomst! Var det stas? Spurte dere om kjønn? Morkaka ligger foran her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...