Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Yikes, halvveis allerede! :hoppe: Som tiden flyr! Nå som det begynner å bli vår og etter hvert sommer så føles det jo som tiden går enda fortere, så siste halvdel kommer sikkert til å rase forbi den også. Spennende :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, den andre appen min sier at det er i dag. Og nyhetsbrevet jeg får sier søndag. Men den var amerikansk da, de regner vel faktisk med lengre svangerskap enn her i Norge. Jeje, samma det. :ler: Ca halvveis og straks helg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh ... halvvegs alt? Jeg tror du har misforstått noe, Bakepulver! Graviditeter skal vare i eeeeevigheter og liksom virke som de tar 1 år +. :jolie: Bare fordi! :opplyser:

Men halvvegs. :strix:

(selv om jeg altså er i tvil om dette har foregått helt riktig! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, den andre appen min sier at det er i dag. Og nyhetsbrevet jeg får sier søndag. Men den var amerikansk da, de regner vel faktisk med lengre svangerskap enn her i Norge. Jeje, samma det. :ler: Ca halvveis og straks helg! :hjerte:

Amerikanerne opererer vel med kortere lengde tror jeg? :klo: 280 dager i forhold til 281-283 her i Norge. Uansett, du er halveis-isj! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh ... halvvegs alt? Jeg tror du har misforstått noe, Bakepulver! Graviditeter skal vare i eeeeevigheter og liksom virke som de tar 1 år +. :jolie: Bare fordi! :opplyser:

Men halvvegs. :strix:

(selv om jeg altså er i tvil om dette har foregått helt riktig! :fnise: )

Sånn det er akkurat nå med en lite kosemage og ikke noe vondt noe sted kunne jeg godt gått i et år. Men spør meg igjen om tre mnd, da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, ticker oppdatert. Satt datoen på én dag før termin, da ble den 20 uker i dag. De er jo helt texas, disse uketellerne. Jeje, samma det, klarer ikke skrape sammen veldi mye energi til å bry meg om det, kjenner jeg :ler:

Hvordan arter sånne gravid-hormonell-utbrudd seg egentlig? :klo: Jeg har liksom ikke opplevd at jeg har blitt noe hormonell så langt, annet enn at jeg er litt mer lettrørt, særlig av familie/babyrelaterte ting (jeg har begynt å grine av den forpulte TV-reklamen hvor han har kjøpt seg motorsykkel og hun har tatt positiv graviditetstest samtidig, for faen). Også er jeg litt mer kosete på Mannen enn vanlig. Og lettrørt og kosete er jeg fra før av, så det er ikke noe svær greie det her. Men i går ble jeg plutselig noe så sinnssykt nedfor. Hadde en litt kjip start på morgenen pga noe som foråvidt ikke er en bagatell, men heller ikke noe som normalt ville gått SÅ innpå meg. På jobb ble det bare verre og verre, til slutt føltes alt - jobb, liv, mann, barn, ALT - bare helt poengløst og teit. Var på nippet til å snike meg ut på do for å grine litt. ...også gikk det gradvis over igjen, var borte etter lunsj. Gravidhormoner eller bare rart bakepulver? :klo:

Kjente litt på nedstemthet etter jobb og, men da var det ikke like ille. Og muligens relatert til lavt blodsukker. Så da tenkte jeg at hey - best å gjøre ting som gjør meg glad. Noe som førte til en frozen yoghurt med jordbærsaus ...og fire stk nyinnkjøpte knøttsmå plagg fra KappAhl. :plystre:

Kjøpte pysjamas med veeerdens søteste dinosaurer på

512277_F_03.png?nocache=1396703193109

(blå javisst, men det hindrer meg fint lite fra å bruke den om vi får ei jente. Må innrømme at jeg har litt mer sperrer for å bruke rosa på gutt.... rart? :klo: Men altså: dinoer. Dinoer trumfer alt)

Har lett etter pysjer med knepping ned langs begge beina siden det er så mange som sier det er så praktisk. men jeg synes ikke jeg finner det noe sted, jeg? De hadde på KappAhl forsåvidt, men det var med korte bein og ermer. Usikker på om det kanskje blir for kaldt på høsten?

Også en søt beige/brun bukse med bilde av en bjørn på rumpa. :P Og en lue.

Og i dag kom det pakke fra IKEA med bl.a. kluter, badehåndkle og tisselaken. :strix: Nå begynner vi å få endel utstyr på plass, ihvertfall sånt som ikke er stort og dyrt. ;)

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Blått går fint på jenter :jepp: Knall rosa kan evt gå i kombo med andre ting på gutter, men den sitter litt lengre inne.

Knepping på nyfødte er ok, men når de blir eldre er det helt håpløst, så jeg er glad i glidelås :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens lørdagskos ble litt sunnere enn forrige ukes :P

13649881684_eda67c46f0_z.jpg

Gikk bananas (høhøhø) i fruktavdelinga. Og dippen som lusker i bakgrunnen der er smeltet mørk sjokolade og yoghurt naturell med kanel og vanilje. Mmmmmenom.

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pysj med knapper har de på HM og Nameit i hvertfall. Men jeg synes det var litt det samme hva han brukte. Nå som han har fått "kle på seg skrekken" er det en treningsøkt bare å få kneppa alle knappene :fnise:

Og utrolig søt pysj :hjerte: Jeg er veldig enig at man kan godt ha blått på jenter, men ikke rosa på gutten :opplyser:

Har tenkt tanken flere ganger at jeg har jo masse klær etter mini som kan brukes om igjen hvis vi får ei jente neste gang. Mørkeblå mætcha med en rosa bukse?? Funker jo det :)

Lørdagskosen din var i hvertfall MYE sunnere enn min :plystre: *kremt* (tilbud på smågodt på Rema)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes at "alle" sier at de føttene bare er dumme? :klo:

AAAARGH, hvorfor kan ikke alle babyer og foreldre bare være klin like, da!? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pysj med føtter var helt greit når han var bitteliten. Men når han ble litt større synes jeg pysjen så fort ble for liten når den hadde føtter. Du må jo bare kjøpe litt av hvert, så ser du selv hva du foretrekker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de aller minste størrelsene har ikke vi brukt pysjamas i det hele tatt, bare body og strømpebukser hele døgnet. Det blir nok skift i løpet av dagen uansett, om ikke man skal manøvrere de ubrukelige armene og beina inn og ut av pysjamaser i tillegg. :rolleyes:

Bare for å presentere enda et alternativ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...