Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

I kveld har Lille sparka mannen i kinnet :rodmer: (jeg SA han ba om bråk da han la hodet nedpå magen sånn!) og sprella masse. Er så kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig med babyspark og 23 uker :hoppendeglad:

Kjenner jeg savner det jeg også når jeg leser om sånt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det kan jo fikses, det? :lur:

Joa ;) men jeg har ikke tid :opplyser:

Dessuten bør jeg nok være litt godt trent før neste svangerskap, pga den dustete bekkenløsningen. Betente muskelfester på symfysen var ikke særlig gøy! Aner ikke om det hjelper å være trent på forhånd, men det skader vel ikke.

Men da må jeg jo begynne å trene :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos med babyspark :) Vesla mi har en voldsom aktivitet på disse små beina sine nå, så jeg kan se henne for meg inne i magen, turne rundt :)

Håper alt går bra med dere alle tre. Løs alle problemer dere kan før den lille kommer, for når babyen er her så komme forholdet til å bli satt på prøve - det har i hvert fall mitt blitt! Det er beintøft, og få rosarøde dager. Men det kommer vel bedre tider, det må det bare... :) nå har vi riktignok hatt kolikk her da, det gjorde nok ikke ting lettere. Håper inderlig du slipper det, det unner jeg ingen å oppleve!

Jeg foreslår at dere går ut og spiser sushi i helga - for forholdets del, og fordi sushi er en nødvendighet i seg selv! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Gravidmage! :strix:

Det er så gøy med hoppende mage! HerrTekola klaget masse på at jeg sparket ham i ryggen mot slutten av forrige runde! Vel, det var ikke meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, plutselig fikk vi tilbud om å kjøpe vogn brukt av noen vi kjenner. Under ett år gammel, pent brukt, en Emmaljunga City Cross med noe oppgraderinger og både sportsdel og bag. Til 3000 kroner (det er vel noe sånt som en tredjedel av fullpris?)! Frister! Samtidig så er jeg liiiittegranne skeptisk iom. at den er litt større og tyngre enn noen av de andre modellene jeg har sikla på. Vi har heis i blokka og stort bagasjerom så ikke noe problem der, men det blir jo endel bytrasking med kollektivtransport og butikker og sånt. Hmmm. Tror vi må ta en tur i en barnevognbutikk og prøvekjøre litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, så søte dere er! :)

Så herlig mage, tenk den søtingen som er inni der da! :rodmer:

Du - til tross for ultralyder og at magen er der og at det sparkes i vei, så er det fortsatt heeelt surrealistisk og bare RART at det liksom er et mini-menneske inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kos med babyspark :) Vesla mi har en voldsom aktivitet på disse små beina sine nå, så jeg kan se henne for meg inne i magen, turne rundt :)

Håper alt går bra med dere alle tre. Løs alle problemer dere kan før den lille kommer, for når babyen er her så komme forholdet til å bli satt på prøve - det har i hvert fall mitt blitt! Det er beintøft, og få rosarøde dager. Men det kommer vel bedre tider, det må det bare... :) nå har vi riktignok hatt kolikk her da, det gjorde nok ikke ting lettere. Håper inderlig du slipper det, det unner jeg ingen å oppleve!

Jeg foreslår at dere går ut og spiser sushi i helga - for forholdets del, og fordi sushi er en nødvendighet i seg selv! :opplyser:

Nææææh, hvorfor la jeg ikke merke til innlegget ditt før nå - nå er jo helga snart over og det er for sent å spise sushi :( (det blir både hjemmelaga pizza og sjokoladekake i dag da, mistenker at det kan fungere godt også)

Om vi klarer å greie opp i alt vet jeg ikke, men at ting vil bli bedre - det har jeg klokketro på. :) Uff, høres ut som om dere har det tøft nå ja, håret inderlig det går seg til snart :klemmer:

Både jeg og mannen var kolikkbarn forøvrig. Man very vel ikke om det er genetisk eller ikke, men det høres jo strengt tatt ikke så lovende ut :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir det kolikk så overlever dere det også. Og da skal jeg gi deg de rådene som fungerte på oss. Du skal slippe dem nå, for du får vel råd om alt mulig rart fra absolutt alle du snakker med om dagen.

Har dere bestemt dere for stellebord forresten? Tenkte på deg en dag jeg satt på gulvet på hytta og bytta bleie. Det er ikke godt for ryggen! Anbefaler dere, om dere får det til, å få til et stellebord på en eller annen måte.

Og vogn til 3000 er sikkert bra, men jeg vedder på at du finner akkurat den vogna du ønsker deg på finn til en billig penge. Har hørt at det er vanskelig å få solgt vogner, så du kan sikkert prute en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage :)

Jeg ville ha sett litt på vogner og prøvd i butikken. Akkurat vogn er noe man skal ha i mange år, så da er det greit å velge en man blir fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus og minus blir pluss, vettu :opplyser:

;)

Åja, det er *sånn* det funker? :ler:

Blir det kolikk så overlever dere det også. Og da skal jeg gi deg de rådene som fungerte på oss. Du skal slippe dem nå, for du får vel råd om alt mulig rart fra absolutt alle du snakker med om dagen.

Har dere bestemt dere for stellebord forresten? Tenkte på deg en dag jeg satt på gulvet på hytta og bytta bleie. Det er ikke godt for ryggen! Anbefaler dere, om dere får det til, å få til et stellebord på en eller annen måte.

Og vogn til 3000 er sikkert bra, men jeg vedder på at du finner akkurat den vogna du ønsker deg på finn til en billig penge. Har hørt at det er vanskelig å få solgt vogner, så du kan sikkert prute en del.

Faktisk ikke all verden med råd enda! Men regner med det tar seg opp ;)

Nei, vi har ikke bestemt oss helt. Men det BLIR nok bord av en eller annen form, altså. Så søt du er som tenker på oss! På badet er det en smal liten plass mellom dusjkabinettet og veggen hvor det akkurat er plass til et ministellebord. Sikkert litt klønete, men det er vel en vanesak. Og ungen kan ikke ramle ned på siden, det er jo ikke en bonus. Det er akkurat plass til en smal vaskemaskin og (vi bruker bare vaskekjelleren nå), så det frista litt å slå to fluer i én smekk og kjøpe vaskemaskin vi kan legge en stellebordstopp på. Men det er ikke membran på badet, og da er det litt skummelt med vannlekkasjer og sånt. Det går an å legge våtromslaminat, men da må hele jækla dusjkabinettet demonteres og fuges sammen igjen og det tar sikkert hundre år. Urk, vi får se.

Og 3000 er faktisk av det bedre jeg har sett når det gjelder vogner som er aktuelle! Er visst ikke mange som vil selge de jeg/vi ønsker oss. Sånn er det å være sær :P

Så fin mage :)

Jeg ville ha sett litt på vogner og prøvd i butikken. Akkurat vogn er noe man skal ha i mange år, så da er det greit å velge en man blir fornøyd med :)

Vi har vognprøvedate etter jobb i morgen. smug.gif Det blir morsomt-rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...