*bakepulver* Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #861 Del Skrevet 31. mars 2014 Snart halvparten så lang som knøttet er ved fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 31. mars 2014 #862 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) 21,5 cm allerede! Det er det mest naturlige i hele verden, men likevel så synes jeg det er så bisarr (og fantastisk) at man kan gro mennesker inni magen.. Så gøy med magebilde! Der var det jo en søt, liten bump allerede Du, den lørdagsmenyen din Jeg ble grønn! FML for at det bare er mandag og absolutt ikke innafor med en sånn meny i dag, til tross for at jeg er skikkelig fysen. Ha en fin uke! Endret 31. mars 2014 av Kokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #863 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg synes at sånne menyer er ekstra aktuelle på mandager. Fordi mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 31. mars 2014 #864 Del Skrevet 31. mars 2014 Fordi mandag! Det blir sushi på meg i løpet av uka vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 31. mars 2014 #865 Del Skrevet 31. mars 2014 Fiiine babybumpen! Her i heimen gumles det stratos, fordi mandag. Og vi var akkurat ute en time, så da har vi fortjent det. Ikke at det var jeg som tok meg av springinga da vi var ute, men i mitt hode er ute = sprek = får spise stratos. Hadde vel spist den uansett, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. mars 2014 #866 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) "Fordi mandag" <noterer> Ser at den kan brukes ... "Fordi tirsdag" "Fordi mars" "Fordi vinter" ... Endret 31. mars 2014 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 31. mars 2014 #867 Del Skrevet 31. mars 2014 Og selvfølgelig vinnerargumentet over alle vinnerargumenter: Fordi: Derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #868 Del Skrevet 31. mars 2014 "Fordi mandag" <noterer> Ser at den kan brukes ... "Fordi tirsdag" "Fordi mars" "Fordi vinter" ... Fordi har lyst. Fordi sånn! ...og Tekola sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 31. mars 2014 #869 Del Skrevet 31. mars 2014 Sier bare "dæffør" jeg Hvorfor? Dæffør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 31. mars 2014 #870 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg sier "hvorfor ikke?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 1. april 2014 Forfatter #871 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg sier "hvorfor ikke?" Du vant! Og apropos... middagen min i dag var en treretters... Først ostekake på café med ei venninne, rett etter jobb. Så en pølse på vei til trikken. Så en gigabøtte med popcorn på kino. Og en brus. *poengterer at jeg spiste salat til lunsj, og grønnsakssuppe til middag i går, sånn at noen ikke får inntrykk av at dette er hverdagskost* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. april 2014 #872 Del Skrevet 1. april 2014 Du vant! Og apropos... middagen min i dag var en treretters... Først ostekake på café med ei venninne, rett etter jobb. Så en pølse på vei til trikken. Så en gigabøtte med popcorn på kino. Og en brus. *poengterer at jeg spiste salat til lunsj, og grønnsakssuppe til middag i går, sånn at noen ikke får inntrykk av at dette er hverdagskost* Dæffør ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 1. april 2014 Forfatter #873 Del Skrevet 1. april 2014 Fordi tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 1. april 2014 #874 Del Skrevet 1. april 2014 Hvorfor ikke? Det høres ut som en super treretters. Må like folk som vet å sette desserten først! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. april 2014 Forfatter #875 Del Skrevet 3. april 2014 Treffpunk! Oppdaterte termindato i den ene graviditetsappen min, og HEI OG HÅ: jeg er 20 uker i dag, jeg. Det vil si halvveis. HALV.VEIS. I. DAG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. april 2014 #876 Del Skrevet 3. april 2014 Wow!! Hurra for halvveis! Plutselig dukker lille opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. april 2014 Forfatter #877 Del Skrevet 3. april 2014 Sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 3. april 2014 #878 Del Skrevet 3. april 2014 Wohooo, halvveis!!! husker det var en SÅ absurd følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 3. april 2014 #879 Del Skrevet 3. april 2014 Halvveis! Herlighet, som tida flyr! ...blir det halvveis-sushi i dag, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. april 2014 #880 Del Skrevet 3. april 2014 Yay halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå