Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei søtinger!

Formen er bedre! :) Tygger antibiotika til den store gullmedaljen og slapper av når jeg kan.

Fordi jeg har hosta så fælt og vært helt utslitt, så har han vært nødt til å ta noen netter med Lille. Og hun vil jo fortsatt ikke sovne på noen annen måte enn ved amming. Eller i vogna. ...så vi flytta vogna inn på soverommet. Og har teipa ledninger fast på gulvet sånn at det skulle bli litt mer humpete å kjøre frem og tilbake. Det funker! :hoho:

Ellers lite nytt. Har bestemt meg for å bruke siste del av permisjonstiden på å få sett så mye av Breaking Bad som mulig. Trenger noen kontraster fra babykos og bekymring over småting. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei søtinger!

Formen er bedre! :) Tygger antibiotika til den store gullmedaljen og slapper av når jeg kan.

Fordi jeg har hosta så fælt og vært helt utslitt, så har han vært nødt til å ta noen netter med Lille. Og hun vil jo fortsatt ikke sovne på noen annen måte enn ved amming. Eller i vogna. ...så vi flytta vogna inn på soverommet. Og har teipa ledninger fast på gulvet sånn at det skulle bli litt mer humpete å kjøre frem og tilbake. Det funker! :hoho:

Ellers lite nytt. Har bestemt meg for å bruke siste del av permisjonstiden på å få sett så mye av Breaking Bad som mulig. Trenger noen kontraster fra babykos og bekymring over småting. :ler:

Godt å høre at formen er bedre ^^

Hahahah, for en ingenuitet! :nigo:

God plan ;)

Gjest Blondie65
Skrevet

Hva gjør man ikke ...! :danse:

Bra at du er på bedringens vei.

Skrevet

Hei søtinger!

Åhhh heldiggris som ikke e ferdig med den enda! :jepp:

Skrevet

Jeg må nok komme i gang med den serien snart :fnise: har begynt på første episode to ganger!

Såååå innmari søt lille var på videoen i dag! :hjerte: håper formen din blir fin igjen fort!

Skrevet

Breaking Bad har jeg faktisk ikke sett. :sjenert: Holder på å komme meg à jour med Fairy Tail jeg nå. :nigo:

Så bra at du føler deg bedre! Og :tommelsmil: for ledninger på gulvet. Her brukte vi dørstokken. :ler:

Skrevet (endret)

Aye siiiiiir :nigo: (Den skulle egentlig som svar til ^^Belle^^ :P ) ...

Endret av Lilleninja
Skrevet

Aye siiiiiir :nigo: (Den skulle egentlig som svar til ^^Belle^^ :P ) ...

:5:

• Liker 1
Skrevet

Har kommet til et par episoder uti sesong 2 nå. Får se om jeg rekker å bli ferdig før permisjonen er det :ler: (begynner i jobb 2. februar)

Fairy Tail gav jeg litt opp, jeg. Vært lite anime i det siste, egentlig. Hrmf, burde jeg kanskje gjøre noe med.

Oooooog HURRA, vi har trolig en løsning på nattesøvnen! I desperasjonen og etter tips her inne kjøpte jeg en slyngevugge:

Hammockandstand-Domes-lg-web.jpg

Som står på soverommet. I natt har vi testa den for første gang. OG HUN SOVNA I DEN! OG FORTSATTE Å SOVE! :hoppendeglad: Har bare én natt å gå ut fra, men nå sov hun ihvertfall like godt som hun har gjort da vi hadde vogna på rommet.

Altså, dere aner ikke hva slags lettelse det her er. Nå slipper jeg å ligge ute med puppen halve natta i en eller annen ukomfortabel stilling. Og å være den eneste som kan få henne til å sovne igjen. Vi kan dele på ting! Ikke mere vondt i ryggen! :strix:

Sånn her har en typisk amme-i-søvn-natt vært:

20:00 legger henne. Ammer i søvn. Sovner ca 20:15.

20:30 Våkner. Må ammes i søvn.

20:55 Våkner. Må ammes i søvn.

21:10 Våkner. Må ammes i søvn.

22:10 Våkner. Må ammes i søvn.

22:50 Våkner. Må ammes i søvn.

23:45 Våkner. Må ammes i søvn.

01:00 Våkner. Må ammes i søvn.

04:55 Våkner. Må ammes i søvn.

08:30 Våkner. Må ammes i søvn.

09:45 Morgen!

Og sånn her var det i natt:

19:50 Legger henne. Sovnet etter 15-20 min med vugging.

00:20 Våkner. Amming. Sovner etter 3 min med vugging.

05:30 Våkner. Amming. Sovner etter 20-30 min (?) med vugging.

09:15 Morgen!

Også har jeg måttet gi henne smokken og dytta på den vugga noen ganger innimellom for å roe henne innimellom, men det er jo bare småtterier i forhold. Akkurat nå står den sånn at jeg må opp og ut av senga for å gjøre det, men vi flytter nok ut sprinkelsenga hennes nå - og da kan vugga stå inntil senga vår.

YAAAAAAY.

(OK, håper det ikke bare var flaks på første kvelden vi brukte den, men at det holder seg)

Skrevet

Hvordan gikk det i natt? :)

Skrevet

To amminger i natt også, første strekket sov hun fra 2030-02! :)

Men jeeeeeeeeebus for et spetakkel hun er om dagen. Tror det har noe med innføringen av fast føde å gjøre. Tydelig ubehag i magen, og da blir visst alt ubehagelig. I dag får jeg ikke lov til å tenke på å legge henne fra meg en gang, da er det rett i katastrofemodus. Sov en time kortere midt på dagen og, bra jeg brukte den tiden på å vaske badet fremfor å slappe av, da :dry:

...men det er i grunnen verdt det når man ser hvor inn i hampen gira hun er på maten. Søøøøt! :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

...0,5 kg under før-gravid-vekt. BOOOYAH!

Skrevet

...0,5 kg under før-gravid-vekt. BOOOYAH!

WOW! :nigo: Du er jo en inspirasjon, kvinne :laugh:

Skrevet

Så nydelige innlegg det var her da, herlig! :hoppe:

Skrevet

Inspirasjon, ja. :P

Ting jeg har gjort for å gå ned:

1. Amme

2. Spise som en gris (seriøst. Spiser masse hver dag, og det er ikke akkurat sånn at alt er sunt)

3. Stadig ha planer om å begynne å trene

:ler:

• Liker 2
Skrevet

:hoho:

Jeg følger samme oppskrift, og kan rapportere om at den er svært effektiv!

5 kg under før-gravid-vekt. BMI på 17.

:overrasket:

Litt i overkant effektiv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...