Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å så koselig bilde, nydelig jente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner :)

Noen observasjoner så langt:

- Hun har pappan sin rundt lillefingeren

- Den lillefingeren er innmari liten

- Suging fungerer bedre enn prompelyder når hun skal die. Merkelig nok.

- Litt ukorrekt: hun er ikke den søteste babyen i verden. Men hun er den fineste, beste og mineste.

- Bek er ekle greier

- kommer nok aldri til å bekymre oss for lungekapasiteten eller stemmebåndene hennes :ler:

:fnise:

Verden: hils på Lille-som-ikke-har-fått-navn-enda. (sjekk så mye hår a? Heh?)

Sååå vakker lita pie :) Dere finner vel et navn som passer når dere blir litt bedre kjent? :hjerte:

Og godt å høre at hun allerede har pappaen på rett plass, rundt sin lille, gode lillefinger :)

Skrevet

Hun er aldeles nydelig! :rodmer: ( og hun har mer hår enn M har nå, halvannet år gammel! :fnise: )

Skrevet

Ååh, så fin jente! Så ferdig liksom... :rodmer:

Skrevet

Åååååh herlighet for ei nydelig lita pie!!! :grine::rodmer:

Minnet meg om min lille da hun var født, ble helt rørt her nå :rodmer: hun hadde og masse hår, enda mer faktisk. Var umulig å vaske, damene på føden vasket det tre ganger mens vi var der og enda var det rester av fødegugge i det :fnise:

Får mannen være hos dere i natt, eller er han dratt hjem?

Skrevet

Formen min er ganske god. Ble klipt og måtte ta noen små sting ellers, og jeg er ganske mørbanka det nede. Men sånn er det jo, og hun er så verdt det. Vi har fått rom på pasienthotellet, heldigvis. Gud som jeg hadde hatet å måtte dele rom med flere andre og at mannen måtte dra hjem. Er kjempefornøyd med oppfølgingen så langt, fra jordmor og lege under fødselen til jordmødrene og opplegget her på hotellet. :)

Navn kommer vi nok frem til ganske snart. Og mengden hår tror jeg er min skyld. Mamma kunne nemlig bekrefte det jeg syntes å huske; både jeg og hun er født med masse, mørkt hår. ...som ramla av til fordel for skikkelig kjedelig hår :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Så godt at dere har fått rom på pasienthotellet. :Nikke: Håper dere klarer å slappe av og hvile en del mens dere er der, og kose dere masse med jenta selvfølgelig. :rodmer: Hun var bare så skjønn på det bildet! :hjerte:

Men har du skikkelig kjedelig hår? Du er jo så nydelig, er hårfargen juks og fanteri altså? :lur:

God natt til den megafine familien! :klem:

Skrevet

gratulerer så mye med ei nyyydelig lita jente! ;) Masse flott hår, ja! Mye mer enn minstejenta her...

Skrevet

Så skjønn lita tulle da :babysmokk:

Skrevet (endret)

Liten og søt,

deilig og bløt

Ligger du i mine armer.

Du meg nær

Du er meg kjær

Verden der ute alene larmer.

Endret av MarianneE
  • Liker 4
Skrevet

Åh, for et nyyyyydelig navn lillejenta har fått! :hjerte: Det er et familienavn og jeg har alltid likt det så godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...