Mus-Katt Skrevet 3. september 2014 #1861 Skrevet 3. september 2014 Å så koselig bilde, nydelig jente!
Lilleninja Skrevet 3. september 2014 #1864 Skrevet 3. september 2014 Tusen takk for alle gratulasjoner Noen observasjoner så langt: - Hun har pappan sin rundt lillefingeren - Den lillefingeren er innmari liten - Suging fungerer bedre enn prompelyder når hun skal die. Merkelig nok. - Litt ukorrekt: hun er ikke den søteste babyen i verden. Men hun er den fineste, beste og mineste. - Bek er ekle greier - kommer nok aldri til å bekymre oss for lungekapasiteten eller stemmebåndene hennes Verden: hils på Lille-som-ikke-har-fått-navn-enda. (sjekk så mye hår a? Heh?) Sååå vakker lita pie Dere finner vel et navn som passer når dere blir litt bedre kjent? Og godt å høre at hun allerede har pappaen på rett plass, rundt sin lille, gode lillefinger
Gjest Blondie65 Skrevet 3. september 2014 #1865 Skrevet 3. september 2014 Vesle frøknen er aldeles nydelig!
^^Belle^^ Skrevet 3. september 2014 #1866 Skrevet 3. september 2014 Hun er aldeles nydelig! ( og hun har mer hår enn M har nå, halvannet år gammel! )
Mazilla Skrevet 3. september 2014 #1867 Skrevet 3. september 2014 Ååh, så fin jente! Så ferdig liksom...
Pasadena Skrevet 3. september 2014 #1870 Skrevet 3. september 2014 Åååååh herlighet for ei nydelig lita pie!!! Minnet meg om min lille da hun var født, ble helt rørt her nå hun hadde og masse hår, enda mer faktisk. Var umulig å vaske, damene på føden vasket det tre ganger mens vi var der og enda var det rester av fødegugge i det Får mannen være hos dere i natt, eller er han dratt hjem?
*bakepulver* Skrevet 3. september 2014 Forfatter #1873 Skrevet 3. september 2014 Formen min er ganske god. Ble klipt og måtte ta noen små sting ellers, og jeg er ganske mørbanka det nede. Men sånn er det jo, og hun er så verdt det. Vi har fått rom på pasienthotellet, heldigvis. Gud som jeg hadde hatet å måtte dele rom med flere andre og at mannen måtte dra hjem. Er kjempefornøyd med oppfølgingen så langt, fra jordmor og lege under fødselen til jordmødrene og opplegget her på hotellet. Navn kommer vi nok frem til ganske snart. Og mengden hår tror jeg er min skyld. Mamma kunne nemlig bekrefte det jeg syntes å huske; både jeg og hun er født med masse, mørkt hår. ...som ramla av til fordel for skikkelig kjedelig hår 1
Kokos Skrevet 3. september 2014 #1874 Skrevet 3. september 2014 Så godt at dere har fått rom på pasienthotellet. Håper dere klarer å slappe av og hvile en del mens dere er der, og kose dere masse med jenta selvfølgelig. Hun var bare så skjønn på det bildet! Men har du skikkelig kjedelig hår? Du er jo så nydelig, er hårfargen juks og fanteri altså? God natt til den megafine familien!
Pasjonsblomst Skrevet 3. september 2014 #1875 Skrevet 3. september 2014 gratulerer så mye med ei nyyydelig lita jente! Masse flott hår, ja! Mye mer enn minstejenta her...
MarianneE Skrevet 4. september 2014 #1879 Skrevet 4. september 2014 (endret) Liten og søt, deilig og bløt Ligger du i mine armer. Du meg nær Du er meg kjær Verden der ute alene larmer. Endret 4. september 2014 av MarianneE 4
^^Belle^^ Skrevet 5. september 2014 #1880 Skrevet 5. september 2014 Åh, for et nyyyyydelig navn lillejenta har fått! Det er et familienavn og jeg har alltid likt det så godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå