Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

*bakepulver*

Anbefalte innlegg

For jeg blir i hvertfall ikke babysjuk av å sepå den pysjen!! *prøve å overbevise seg selv*

Min lørdagskos ble også større mengder smågodt. Og pottis. Sour cream and onion. Du kan tro det ble godt inneklima av det... *host kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Jeg er så rar på potetgull, jeg. Altså, jeg kan spise alle typer. Men de eneste jeg egentlig synes er skikkelig gode er med bare salt, eller sånn standard Maarud/KIMs med paprika (men ikke sånne fancy med paprika).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mere utstyr skal det bli! Fikk tilbud om å kjøpe brukt bilstol, vippestol, bedside crib og en babygym fra et vennepar til en veldig god pris. Bruktting fra folk man stoler på, hurra! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hurra for mer utstyr! :hoppe:

Salt chips dyppet i holidaydip med seterrømme :sikle:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salt chips dyppet i holidaydip med seterrømme :sikle:

Det spiste jeg i går! Og sjokoladeappelsin. Og dragèegg. Og cola. Gjentas i dag :lur:

Jeg foretrekker pysj med føtter, det bruker vi enda. Sokker forsvinner bare :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de aller minste størrelsene har ikke vi brukt pysjamas i det hele tatt, bare body og strømpebukser hele døgnet. Det blir nok skift i løpet av dagen uansett, om ikke man skal manøvrere de ubrukelige armene og beina inn og ut av pysjamaser i tillegg. :rolleyes:

Bare for å presentere enda et alternativ... :fnise:

Det er i grunnen viktig at vi gjør den kommende mor mest mulig forvirra over alle valgene man har :hoho: Sånn at ho havner i samme fella som oss og kjøper mye unødvendige ting til babyen :fnise:

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hva er Røros-rømme.

Har vært på tur. Har kjøpt boks med snop. Fordi jeg elsker sånne blikkbokser med motiv. Så da spiser jeg innholdet for ... Eh, det er liksom ikke like interessant som boksen. Lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det spiste jeg i går! Og sjokoladeappelsin. Og dragèegg. Og cola. Gjentas i dag :lur:

Jeg foretrekker pysj med føtter, det bruker vi enda. Sokker forsvinner bare :snurt:

Giftdegmedmeg? :nigo:

Sjokoladeappelsin :rodmer:

Rørosrømme er seterrømme deluxe :sikle:

Sørpå selges det vel bare på fancy Meny-butikker, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i grunnen viktig at vi gjør den kommende mor mest mulig forvirra over alle valgene man har :hoho: Sånn at ho havner i samme fella som oss og kjøper mye unødvendige ting til babyen :fnise:

Jepp! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er villig til å tilgi all denne forvirringen deres, så lenge jeg blir invitert i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forvirring? Som i at jeg egentlig alt er gift og har barn?

:hakeslepp: VAH?!?!?

Her blir jeg omsider fridd til, og så kommer du med dette?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...